Vakantiehuis La Vieille Colonie

9,5

• Ligging t.o.v. pistes9,1

23 tips over Vakantiehuis La Vieille Colonie

RonC, 25-6-2015
Vogezen is vooral mooi om te fietsen en te wandelen. Uitdagingen genoeg. Jan heeft een mooie werkplaats waar kleine reparaties aan de fiets gedaan kunnen worden
h.m.heijmans, 5-6-2015
Wil je een rustige vakantie en genieten van de natuur dan is dit een aanrader. Er zijn prachtige wandelingen te maken.
Jacquelien van der Velde, 7-5-2015
Vitra design house in Weil am Rhein. Voor de liefhebber van design meubelen, kunst en architectuur.

Anita hartshorne, 3-5-2015
Alles is leuk mar de ballon d'alsace en rouge gazon hebben geweldige vergezichten.
Eva Dohle, 9-9-2014
Bessentaart boven aan de piste. Je tong is de hele dag blauw. Goed restaurant bij de camping in het dorp.
conny, 1-7-2014
Laat bekenden af en toe eens wat potten pindakaas mee nemen uit Nederland, die heb ik gemist

arjen geene, 26-6-2014
Wil je met een groep gaan fietsen dan is dit een locatie waar je je snel thuis zal voelen
Theo van Nistelrooij, 24-6-2014
of je nu van wandelen, fietsen, motorrijden, en/of lekker luieren houdt, hier kunnen optimaal genieten van je wensen.
Willem baekelmans, 17-6-2014
Ideaal voor wielrennen en wandelen
Johnny Drosten, 16-6-2014
goed voor wandellaars fietsers en natuurlijk ski vakantie