Vakantiehuis La Vieille Colonie

Formidabel

Hans
22-6-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Nadat ik in 2009 en 2010 al eerder bij La Vieille Colonie ben geweest, was ik van 16 tot 21 juni met mijn neef te gast bij Jan en Ria. De (succes) formule is al die jaren dezelfde gebleven. Voor een zeer acceptabele prijs, word je alle dagen verwend met heerlijke (zelfbereide) maaltijden, nadat je overdag prachtige fietstochten hebt kunnen maken met je racefiets. De locatie is een prima startpunt, om bekende en minder bekende Vogezencols, te ontdekken.

Geweldige accommodatie tot volgend jaar.

Gerrie
19-6-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Afgelopen weekend alweer voor de 4e keer geweest en wederom hebben Jan en Ria ons perfect verzorgd. Geweldig!

Perfect voor groepen fietsers, vanuit st. Maurice kun je alle bekende cols uit de vogezen bereiken.

Bedankt voor de goede zorgen namens hele Tour for Life team!

Een fijne accommodatie.

Super aardige en gastvrije eigenaren.

Perfecte locatie om te fietsen en te wandelen.

Fantastisch verblijf, zeer gastvrij!!

Wouter Dirks
18-6-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Met fietsteam een lang weekend op bezoek geweest bij Jan en Ria. 3 Dagen keihard trainen en dan perfect vrezrogd worden met heerlijke gezonde maaltijden was fantastisch! De accomodatie ligt op een prachtig plekje en perfect om alle mooie cols in de Vogezen eens te proberen. Wereld weekend gehad!

Perfecte uitvalbasis voor (fiets)training

Marieke
17-6-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

De accommodatie is heel ruim opgezet met genoeg plek voor je fiets. Jan en Ria zorgen echt super goed voor je. Jan kent de omgeving op zijn duimpje en Ria zorgt ervoor dat je innerlijke mens ook niets tekort komt. Ideaal voor trainingsweekend. Heel erg bedankt!

Toppie

Maikel Mol
11-6-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het was fantastisch. Goed ontbijt en diner. Schone kamers. Als organisatie kregen we alleen maar complimenten! Mede dankzij jullie.. tot de volgende keer

Fantastisch - sfeervol

Tack S.
24-5-2018

Een mooie rustige mooie ligging!

Zeer vriendelijk onthaal; heel lekkere plaatselijke keuken!

Topper

Gastvrij

Christophe
22-5-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Schitterende locatie. Het vertrek en aankomstpunt voor verschillende ritten met de fietsclub (ligt aan de voet van Ballon d'Alsace). Voor en na de fietstochten werden we in de watten gelegd met streekspecialiteiten. Een aanrader!

Ideaal voor groepen.

Klaas Casteele
21-5-2018

Zeer vriendelijk. Lekker eten. Ideaal voor groepen.

super gastvrij

Theo en Wilma
8-5-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

We waren hier al eens eerder geweest en het is toen zo goed bevallen, dat we weer terug zijn geweest met onze kinderen. Jan en Ria zijn nog steeds super gastvrij en we zijn dan ook echt in de watten gelegd. Lekker eten en goede bedden. Niets is teveel.

We hopen jullie dan ook snel weer te zien.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Vieille Colonie in St. Maurice-sur-Moselle (Vosges), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Vieille Colonie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis La Vieille Colonie scoort een 9.55 uit 10 op basis van 215 reviews.