Vakantiehuis La Vieille Colonie **

183 reviews over Vakantiehuis La Vieille Colonie in het Nederlands

Heerlijke dagen zonder zorgen

Mar, 5-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het eten en de gastvrijheid maakt het zo bizonder

een genot om hier te komen

Mar Salentijn, 22-10-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heerlijke gastvrije eigenaars, die alles voor je over hebben. En verzorgen fantastische maaltijden. Heel veel warmte. Een genot om hier te komen.

Cor Salentijn, 21-10-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Vreselijk gezellig, erg gastvrij. Je voelt je er thuis van het moment van aankomst en gaat met pijn in je hart weer weg.

Gastvrij onthaalt in zeer ruime accomodatie

SIMON DIJKSTRA 1 VAN DE FOGEZENFIETSERS, 21-9-2017

heerlijke maaltijden zowel s'morgens als s'avonds, en erg flexibel wat betreft eet tijden. Hierdoor konden wij rustig aan op het fietsje door de bergen, top!! Ook de nazorg voor onze fietsen was prima verzorgt. Schoon netjes en skatten van mensen die Ria en Jan.

Misschien tot volgende keer ..............ajo simon

Geweldig

Groep Foekema, 20-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Jan en Ria zijn zeer gastvrije mensen die alles doen om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Niets is teveel.

Je kan ze altijd om advies vragen over routes of activiteiten in de regio.

Je kunt hier terecht als fietser, motorrijder, groep of zelfs met een handicap.

De kamers zijn voorzien van een wastafel en voldoende ruimte voor je spullen.

Het eten is goed en er is ruim voldoende voor een ieder.

Jan en Ria bedankt voor het geweldige weekend.

Grandioos

Peter foekema, 18-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Echt alles was super, zowel de ligging, het ontbijt, het diner, de gastvrijheid, het meedenken en de tijd voor je nemen in alle rust, echt een warm bad.

• Ligging t.o.v. pistes9

Eten uitstekend, gastvrij, gunstige prijs, prachtige omgeving, eigenlijk niets op aan te merken

Meer dan prima!

Gerrie den Boef, 16-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zeer gastvrije ontvangst, niets is Jan en Ria te veel. Staan voor je klaar met raad en daad. En dan is alles ook nog eens heel schoon met prima bedden! Mooie omgeving en zeker voor herhaling vatbaar!

Zeer aangenaam verblijf en geweldige ontvangst

Franki Construct, 12-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Desondanks het late aankomst uur (23 uur) gaven Jan & Ria ons een warm welkom. Zeer flexibel om ons vroeg het ontbijt te serveren dat ons toeliet om vroeg onze activiteiten te kunnen aanvangen. Gite zeer prachtig gelegen. Alleen voor onze buschauffeur was er bij het keren in de smalle en doodlopende straat enige stuurmanskunst vereist. Maaltijden door eigenaars zelf met de nodige zorg bereid en geserveerd in een knusse eetplaats. Kamers zijn basic maar zeer proper en bedden zijn mooi opgemaakt bij aankomst. Bij openen van de ramen kan je genieten van de bellen van de koeien in de nabije omgeving. In de tuin aan de voorzijde van gebouw hebben we ook bij aankomst genoten van de overdekte tuinpavilioen en de polyvalente ruimte is o.a. voorzien van pinpongtafels.

Men beschikt ook over een aparte garage voor het veilig stockeren van fietsen.

Fietsweekend zeker voor herhaling vatbaar...

Patriek, 9-9-2017

Zeer flexibele houding van Jan en Ria: Alles kan geregeld worden.

Je voelt je altijd welkom bij Jan en Ria.

Iemand uit onze groep was niet goed geworden. RIa is mee geweest naar het ziekenhuis voor de vertaling.

Jan heeft mee gefietst en mooie routes laten zien.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Vieille Colonie in St. Maurice-sur-Moselle (Vosges), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Vieille Colonie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis La Vieille Colonie scoort een 9.56 uit 10 op basis van 203 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: