Vakantiehuis La Vieille Colonie

Vakantiehuis La Vieille Colonie
9,5

• Ligging t.o.v. pistes9,0

205 reviews over Vakantiehuis La Vieille Colonie in het Nederlands

Top en relaxt verblijf met heerlijk eten.

Peter Meyer
18-9-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Fijn gastvrij verblijf gehad, Jan had ons opgewacht en de motoren in de garage begeleid.

Ria heeft voor mij allergie menu en was heel lekker.

Wij gaan zeker nog maal terug.

Jan en Ria bedankt

Prachtig gelegen, 100% Verwend door Ria en Jan

Greet KENENS
11-9-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Super rustige omgeving, perfect onderhouden logement , 100% verwend door Ria en Jan, die ons al meerdere keren in de watten hebben gelegd. Een aanrader voor familie- of vriendenbijeenkomst of teambuilding. Wij komen nog terug!!!!

Hier komen we zeker terug !

Ludo ( groep Franki)
9-9-2018

Na een fikse wandeling en/of zware fietstocht is het een beetje thuiskomen in een authentieke, gezellige en o zo nette gite , waar bovendien ook nog lekker eten klaar stond . Een dikke duim voor Jan en Ria die er mee voor zorgden dat het weeekend top was

• Ligging t.o.v. pistes9

De locatie is ideaal voor een fietsvakantie. Ruime kamers en gunstig gelegen ten opzichte van mooie colls zoals de Ballon d'Alsace en de Grand Ballon. 'S Avonds was het weer genieten van een drie gangen menu. Jan en Ria zijn zeer gastvrij en behulpzaam. Voor volgend jaar hebben we al weer geboekt!

ideale bestemming weekend wielrennen

Rcvda
26-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Uitstekende groepsaccommodatie, schoon sanitair, half pension en vriendelijke eigenaren

Top accommodatie voor grote actieve groepen.

Hiske Stalpers
25-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Elke keer weer de juiste keus voor een groep wielrenners. De omgeving is goed geschikt voor een beetje serieuze wieleramateur. De accommodatie en uitbaters (Jan en Ria) combineren goede zorg, technische assistentie voor fietsproblemen en ervaring en kennis van de omgeving. De prijs kwaliteitverhouding is helemaal in orde. Wij kiezen eigenlijk altijd voor een verzorgd ontbijt en avondmaaltijd die nooit teleurstelt, maar er is ook een volledig ruime uitruste keuken.Wat voor groepen met fietsen zeker niet onbelangrijk is is de ruime schuur waar zeker 20-25 fietsen zonder zorgen achter slot en grendel kunnen worden gezet.

Al met al een toplocatie.

Tot de volgende keer!

Susie
23-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het was een geweldige plek om met een groep van 23 fietsers te verblijven. Voor alle fietsniveau's zijn er genoeg avonturen te beleven. Jan en Ria hebben ons iedere dag verwend met hun geweldige kookkunsten. Er liepen alleen maar blije gezichten rond.

Marleen
21-8-2018

Met een groep fanatieke fietsers zijn we hier een week geweest, en ik waande me in het paradijs! Lieve behulpzame eigenaren, heerlijk eten, goede accomodatie, prachtige omgeving en een beek achter het huis om na een verhitte fietstocht de benen te koelen. Nooit meer naar huis!

Helemaal top

Sanne
20-8-2018

We zijn hier met een fietsgroep verbleven. Jan en Ria zijn heel erg gastvrij en Ria heeft ons elke avond verwend met een lekker driegangen-menu! Verder was er genoeg ruimte om buiten te zitten en af te koelen na het fietsen (inclusief beekje), en ook genoeg voorzieningen om je fiets in orde te houden (pompjes en dergelijke).

Prima locatie, super gastvrijheid!

Pim
20-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Minder modern ingericht, maar daardoor zeker niet minder qua beleving. Voldoende ruimte (zowel voor jezelf als je fiets), top locatie en een fijn beekje achter het complex. Voordat je gaat fietsen kun je uitgebreid ontbijten en na je fietstocht staat er een heerlijk diner op je te wachten. Jan en Ria staan altijd klaar om vragen te beantwoorden, een leuk praatje te houden of wat spullen te lenen om aan je fiets te sleutelen.

Met een groep van 24 man hebben wij ons hier zeer goed vermaakt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Vieille Colonie in St. Maurice-sur-Moselle (Vosges), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Vieille Colonie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.