Vakantiehuis De Fiorido

1 review over Vakantiehuis De Fiorido in het Nederlands

Mooi en rustig

tiarahvw
29-9-2011

Een fijn vakantiehuis met een grote tuin. Het uitzicht is ook mooi en de ligging is rustig. Het is een mooie uitvalsbasis om naar ballon d'Aslace, Grand/Petit Ballon of het gebied van de duizend meren te gaan. Genoeg wandelmogelijkheden in de buurt. De woning is ruim en schoon met de nodige luxe. De slaapkamers kijken uit over het dal en zijn ook netjes en ruim. De bedden zijn prima.

Gereisd Met vrienden in augustus 2011

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis De Fiorido

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Fiorido in St. Maurice-sur-Moselle (Vosges), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Fiorido zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.