Camping Le Felsberg

Camping Info

5 reviews over Camping Le Felsberg in het Nederlands

• 4W.D.04-08-2019

Niet doen.

De camping ligt aardig. Het sanitair is muf en wordt niet goed bijgehouden. De toilet bleef dagen verstopt. De stroom kost veel: €5 per dag. Er is op het terrein een algemene voorziening voor feesten, bedoeld voor mensen van buitenaf. Die feesten duren tot midden in de nacht, met veel kabaal. Weinig slaap. Kortom: afraden!

8Ligging
    3Hygiëne

• 2018
    7Erna12-07-2018

prima doorreiscamping

Prima camping om op doorreis te overnachten. Simpel sanitair maar wel schoon.

7Hygiëne
    7Staat v/h sanitair

• Oude reviews

4J. Grondman13-09-2015

alleen doorgang

Oud sanitair,redelijk schoon; mannen 1 wc, twee urinoirs, vrouwen twee wc's , mannen en vrouwen 2 douches, kleine camping maar te weinig sanitair; geen zwembad; geen winkel(tje); geen animatie, alleen broodservice; plaats wordt toegewezen; overdag verkeersgeluid en soms veel lawaai van gras- en kant maaiers en schoonmaken septictanks, 's-nachts rustig. Avold op 1km fietsen, 500m lopen, echter stijl omlaag.

2Kindvriendelijk
    4Prijs/kwaliteit
    6Staat v/h sanitair
    2Eetgelegenheden
    6Ligging

• 10nachtuil04-11-2014

zalige rust

Dit is een minicamping, slechts 18 caravanplaatsen. Op 1 November stonden wij hier met 4 caravans. Het was zalig rustig, geen gejoel van kinderen geen trein of vliegveld in de buurt. Proper sanitair, maar buiten seizoen geen andere faciliteiten. Het stadje en de wandelingen zijn op 1 dag wel bekeken. De camping ligt op een berg, die mij wel moeite koste bij het wandelen, maar voor TV ontvangst met een antenne wel 40 zenders te onvangen. Op elke plek een wateraansluiting maar met onbekende snelkoppeling.

9Staat v/h sanitair

• 7Pazcal15-08-2012

Prima om te overnachten....

Bij toeval deze camping gevonden om te overnachten. Ondanks vrij drukke omgeving lekker rustig op de camping. Omgeving overigens niet verkend ivm doorreis. Gewoon een prima plek om te overnachten.

7Kindvriendelijk
    6Staat v/h sanitair