Camping Les Tilleuls

Camping Info

Meer campinginfo

8 reviews over Camping Les Tilleuls

• 8Bob21-06-2019

Leuke kleinschalige camping aan de Moezel.

Leuke kleinschalige camping aan de Moezel. Verzorgd sanitair. Inderdaad, zoals anderen opmerken, geluid van wegverkeer, trein en langsvarende aken. Maar wat verwacht je van zo’n plek aan een rivier met scheepvaart? Je krijgt er wat voor terug: een levendig beeld dat nooit verveelt. Een koppel zwanen beweegt zich sierlijk over het water. Moeder zwaan graast met haar jongen de oever af en bedelt om brood. Vader zwaan houdt op afstand de boel in de gaten en komt dreigend naderbij als hij vindt dat je te dicht bij komt. Merels die tot onder je caravan wormen uit de grond trekken en je daarbij uitdagend aankijken om je even later op een prachtig lied te trakteren. De nachten zijn stil. Wat de beheerster betreft, ze past - in ieders belang - goed op de camping en is vriendelijk, zeker als jij ook vriendelijk bent en haar in haar waarde laat. Daarom, wat een trieste negatieve review

• 7Staat v/h sanitair

• 1H. en M. Dekker16-06-2019

Camping bij drukke weg met akelige beheerder.

De camping was op zich ok. Maar had een agressieve dame als manager. Ze vertelde bij aankomst dat we per dag moesten afrekenen al wilden we 3 dagen blijven. Vanochtend ging mijn man wandelen, om na terugkomst te betalen. Rond 3u kwam de manager per auto aangescheurd, stopte, beet me toe dat mijn man niet aan de verplichting had voldaan. En sommeerde me om NU naar de receptie te komen. Toen ik verbouwereerd zei dat ik geen cash had dus dat ze moest wachten op mijn man herhaalde ze schreeuwend alleen Naar de receptie, NU! en scheurde weg. Ik begon op te ruimen om zodra H er was van deze camping weg te gaan ondanks de tijd. H was er conform afspraak al een kwartier later en ging naar de receptie om de gemoederen te sussen. Daar deed ze een herhaling van haar onbeschofte actie. Dus we vertrokken. Vlak daarvoor had ze een potentiële kampeerder uitgescholden omdat die het terrein opreed toen iemand het hek openhield, die dus ook vertrok.

• 8Staat v/h sanitair

• 2017
    8W. Bruins17-08-2017

Een prima municipal op één dag reizen.

Rustig, mooie ligging aan de Moezel en supermarkt om de hoek. Prima om te fietsen rond het drielandenpunt. Goed sanitair en mooie plaatsen.

• 8Staat v/h sanitair

• Oude reviews

7Johannes24-08-2013

Prima camping voor 14 euro p/nacht

Prima camping aan de moezel met een mooi uitzicht op een fraai verlichte burght 's avonds

• 6Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen