Reviews over Seuzey

Top vakantie

tamara,
    12-6-2017

Wauw! !! Wat hebben wij genoten..bij aankomst stond er zelfs een opblaasbadje klaar..het was ontzettend mooi weer. De kinderen hebben erg genoten in de grote tuin terwijl wij heerlijk op de veranda zaten. Savonds lekker bbqen.. Het huis was van alles gemakken voorzien.Elke dag een wandeling gemaakt..veel bos/weide mooie uitzichten..

We zijn een kleine week geweest en hebben lang niet genoeg gezien.

Lazlo en Marleen erg gastvrij. .

Wij komen vast en zeker een keertje terug.

Geweldige vakantie gehad bij Laszlo en Marleen.

Teuny,
    6-9-2016

Goede schone en zeer nette accommodatie. Vriendelijke eigenaar en eigenaresse.een echte aanrader.

Prachtige lokatie.

Teunie,
    9-8-2016

Het apartement is ruim en goed uitgerust. De service is uitstekend en de gastheer en vrouw zorgen voor een prima sfeer.

Geweldig gastvrij.

Sape van der Veen,
    22-5-2016

Uitstekende accommodatie (compleet, schoon en nieuw), zeer klantvriendelijke verhuurders. Prachtige omgeving. Rust door afgelegen ligging.

wordt mijn vast vakantieplek

Rob,