Reviews over Serrouville

je krijgt niet wat je ziet.

dirk,
    14-9-2014

De b&b is prachtig buiten, mooi zwembad en zeer aardige mensen die het beheren.

Alleen een paar min punten, toen we aankwamen had de eigenaresse een meeting met een groep waardoor we geen gebruik konden maken van het zwembad, we wilde koken in het huisje achter het zwembad maar dat kon daardoor niet, dus werden eigenlijk gedwongen om uit eten te gaan.

verder denk je dat je een eigen terras hebt bij je kamer maar dat was een gezamelijk terras voor beide kamers.

ontbijt was karig, brood was goed wel verschillende broodjes maar geen beleg of een ei.