Hotel B&B Metz Semecourt

We hebben een aantal aanbieders voor B&B Metz Semecourt voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel B&B Metz Semecourt in het Nederlands

Eenvoudig hotel

Linda
24-2-2013

Eenvoudig hotel, kamers klein, badkamer nog kleiner, meer een cabine.

Dat McDonald's om de hoek zit vonden onze kinderen geweldig.

Prima overnachtingshotel maar voor een paar euro meer toch liever een novotel.

Prima overnachtingshotel

Ineke
8-11-2010

Rustig gelegen en dichtbij de autoroutes. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Keurige kamer. Genoeg eet mogelijkheden in de directe omgeving. Het parkeerterrein kan worden afgesloten, maar bij aankomst bleek de poort stuk(al een tijdje volgens ons), jammer want we hadden het hotel juist hierom uitgekozen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel B&B Metz Semecourt in Semecourt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel B&B Metz Semecourt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.