Camping Lac de la Moselotte

FrankrijkLorraine (Lotharingen)Saulxures-sur-Moselotte (Vosges)

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Lac de la Moselotte voor je op een rij gezet:

6.9VoldoendeScore uit 8 reviews

6.9VoldoendeScore uit 8 reviews
  • 6.9Staat v/h sanitair

0Tonen op kaart

8 Reviews over Lac de la Moselotte

• 4Zant02-08-2019

Nooit meer.

Er staat dat het een 4 sterren camping is maar deze camping is geen 4 sterren waard. Camping is verouderd. Wij hadden een stacaravan gehuurd. Deze was verouderd en niet goed onderhouden en ook niet goed schoongemaakt. De camping oogt verwaarloost. Kleine kampeerplekken tussen hagen en weinig schaduwplekken. De camping ligt aan de weg en voo ral met mooi weer heb je last van het verkeer dat naar het recreatiemeer gaat. Veel fransen op de camping. Het meer bij de camping is prachtig en goed onderhouden. Prachtige omgeving waar veel te doen is.

• 3Staat v/h sanitair
  • 1Chapipi27-07-2019

Nooit meer!

De camping geeft zichzelf 4 sterren, nou ik weet niet hoe ze deze hebben gekregen! Waar zal ik beginnen: - 4 sterren betekent dat het receptiepersoneel 3 talen moet kunnen spreken. Ze kunnen amper Engels! - het sanitair is te smerig voor woorden. Bij het indienen van een klacht staarde de schoonmaakster ons aan alsof we gek waren. Dit terwijl er al vele gasten voor ons een klacht hadden ingediend. Sommige stukken van het sanitair zijn serieus al jaren niet schoongemaakt. Echt schandalig. Zelf de kinderen waren onder de indruk van de viezigheid. - water van anderen die douchen loopt bij jou in de douchecel. En het water wordt lauw als meer mensen douchen. We hebben serieus zelf de toilet en douchecel van top tot teen schoongemaakt met bleek en allesreiniger en ons beperkt tot deze ruimtes. Brrrrrrrr De ligging is leuk, aan het meer. Maar daar is alles mee gezegd.

• 1Staat v/h sanitair
  • 8Marije21-08-2016

Mooie ruime plekken aan leuk meer, huisjes minder

Wij hadden een huisje voor 4/6 personen. Het huisje was weinig soeps: klein, niet mooi ingericht en tikkeltje verwaarloosd (afgebladderde verf enzo), harde bedden en je moet er echt niet aan denken er met zijn 6-en te verblijven. Met 4 is het prima. Wel veel ruimte om het huisje heen en het uitzicht is mooi (meer, bergen).

Minpunten: regelmatig tot laat harde muziek (en ons huisje was ver weg van de centrale plek) en geen fijne tuinstoelen, alleen een picknickbank.

Het meertje en strandje zijn erg leuk. Saulxures ligt prima; goede uitvalsbasis voor wandelingen in de Vogezen. Het is een erg goed wandelgebied (veel mogelijkheden, goede markeringen).

• 7Staat v/h sanitair
  • 7laurablij14-08-2016

Heerlijk meertje en mooie omgeving

Plus: heel lekker meer met mooie grote ligweide, mooie plek voor onze tent, rustige groene omgeving.

Min: autoweg hoorde je wel (blij dat we geen plek aan de weg hadden), weinig schaduw, sommige avonden harde muziek tot 12 uur.

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Sandra31-07-2015

Prachtige camping!

Wij hadden een 6 persoons chalet gehuurd. Deze was prima! Netjes, schoon, drie slaapkamers en voor Franse begrippen zeker heel modern ingericht. Veel ruimte rond de stacaravan en prachtig uitzicht op de bergen en het meer. Camping zelf is ook erg netjes: ruime plaatsen met veel privacy, mooi uitzicht en heel netjes sanitair. Meertje op de camping is heerlijk; mooi zandstrand voor de kinderen, ondiep water. Daarnaast een grote speeltuin, met springkussen en een gezellig restaurantje.. Kunt fietsen, waterfietsen en dergelijke huren op de camping. Dorpje is niet heel bijzonder. Er is een supermarkt, een pizzaria en nog een eettentje.. Verder niet veel te beleven! Fietspad is op 500m afstand en mooi vlak voor een gewoon fietstochtje. Omgeving is prachtig, mooie wandelingen, racefiets tochten en uitzichten. Erg goede uitvalsbasis om de Vogezen te verkennen. Leuk stadje in de buurt is Remirimont.

Kortom aandrader!

• 10Staat v/h sanitair
  • 9jaap10-08-2013

Erg mooi gelegen!

Wij hadden een 6-8 persoons chalet gehuurd (golden). Was schoon, ruim, prima bedden en verder alles wat je nodig hebt. Wij hadden een ruim grasveld rondom het chalet met uitzicht op het meer en de bergen. Ook prettig dat er een afgesloten hek rondom het meer staat zodat er geen ongenode gasten op het terrein komen en je kleine kinderen zonder zorgen buiten kan laten spelen. Erg leuk strandje. Dorpje is aardig maar niet veel te beleven (wel een supermarkt). In de omgeving genoeg te doen. Het enige wat wij misten zijn luie stoelen voor buiten (die moet je dus zelf meenemen).

• 9Staat v/h sanitair
  • 8vanuytrecht04-08-2013

Mooie camping voor familie

Toevallig kwamen we hier terecht. Vriendelijk onthaal en niet tegenstaande er geen plaats meer was hebben ze het toch voor elkaar gekregen om voor ons plaats te vinden. Sanitair is prima behalve voor mensen met een handicap. Er zijn aparte douche maar die zijn slecht voorzien. De omgeving is prachtig, fietsparcours en wandelroutes. Let wel het is hier heuvelachtig. Voor kinderen een prachtig strand, zwemgelegenheid en speeltuin. Je kan er vissen met vergunning. Er is een mooie bar met animatie.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Pim & Annemiek24-07-2008

Mooie camping aan meertje.

Mooie camping, is ons goed bevallen. De camping heeft een gedeelte waar recreatiebungalowtjes staan. Campinggasten kunnen gebruik maken van het recreatiegedeelte, met zonneweiden, aangelegd strandje met snackbar, verhuur van waterfietsen, kano's etc. Voor hengelaars is het ook een mooie gelegenheid. Er is meestal 's avonds voor de camping gasten (en ook de plaatselijke bevolking)vertier bij de receptie en het terras.

• 8Staat v/h sanitair

Camping Lac de la Moselotte info