Hotel Auberge Saint Walfrid

We hebben een aantal aanbieders voor Auberge Saint Walfrid voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Auberge Saint Walfrid in het Nederlands

een culinaire tegenvaller

lieven
16-11-2009

behoorlijk tegengevallen, ontbijt alleen met confiture en als je kaas erbij wilde moest je bijbetalen. diners vielen tegen en ik kan niet begrijpen dat het een michelinster heeft.ik weet heel veel restaurants zonder ster die veel beter zijn. de prijzen waren wel op michelin niveau.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Auberge Saint Walfrid in Sarreguemines, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Auberge Saint Walfrid zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Auberge Saint Walfrid scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.