Camping Le Lac de Bouzey (Glamping)

7.9Goed

Frankrijk, Lorraine (Lotharingen), Sanchey (Vosges)

7.9Goed

• 6.5Eetgelegenheden
  • 4.3Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Le Lac de Bouzey (Glamping) voor je op een rij gezet:

Meer camping info

271 reviews over Camping Le Lac de Bouzey (Glamping)

• 8Chantal02-08-2020

Heerlijke camping

Ontvangst en personeel erg vriendelijk. Sanitair schoon. Zwembad ook erg leuk en restaurant ook goed (en lekker). Camping was ivm Corona erg rustig (30% bezet). Als de camping vol staat kan ik me voorstellen dat het zwembad aan de kleine kant is. Maar wij hebben iig een supertijd gehad. Wel jammer dat je vanaf de camping op de betonnen rand van de dam kijkt.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 2019
    5harry wall20-08-2019

nooit meer

camping is aardig maar wel verouderd. De waterstand in het meer is nogal laag in de zomer dus niet echt om te zwemmen. Wij betaalden 70 euro per nacht voor een kampeerplaats met stroom voor 2 volwassen en 2 kinderen. Ik had niet van te voren geboekt en was nog verrast bij vertrek hierdoor. Zorg dat je de prijs weet voordat je hierheen gaat, anders kan je voor verrassingen komen te staan. De camping is absoluut geen 70 euro per nacht waard, hooguit 35 vind ik zelf.

• 7Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 4M.H23-06-2019

Geen aanrader

Staat in de gids mooier dan dat hij in werkelijkheid is.Absoluut de sterren niet waard en vrij duur.Toiletgebouw oud en vies.Wasbakken bij plek vies en het water loopt moeilijk weg. Kijk uit om met pin te betalen.Bij mij lukte het de eerste keer zgn.niet,maar was wel bij mij afgeschreven.Is eerder gebeurd op een andere camping. Geen aanrader.

• 4Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 4V. Wingerden15-06-2019

Nooit meer!

Een slechte camping. Alles was vies. De vuilnisbakken stonden propvol met vuilniszakken. De toiletten en douches waren vies, werden niet schoongemaakt. Van de watertappunten op de camping zaten de afvoeren verstopt, stonden vol met vies water.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    8Peter26-08-2018

Overzichtelijke Leuke camping aan mooi stuwmeer. Sanitair kan Zeker beter, maar Gaan ze opknappen. Zwembad is wat Klein, maar de kinderen vonden net heerlijk. En het Ziet er Leuk uit. Jammer dat je niets kunt bestellen bij het zwembad. Heel aardig personeel. Wij vonden het super elaxed. Mooie omgeving.

Gereisd in augustus 2018

• 7Maarten12-08-2018

Toiletten waren niet schoon, en de douches ook niet. Jammer, want hierdoor was de algehele indruk toch teleurstellend.

Voor deze bedragen verwachten wij echt wel nettere sanitaire voorzieningen, en ook meer.

Gereisd in augustus 2018

• 4Visbeen10-08-2018

€65 p/n voor gedateerde camping

Leuk zwembad (verwarmd) Speeltuin oké. Wel leuke springkussens. Sanitair zeer gedateerd. Supermarkt heeft zeer beperkt assortiment. Ziet er allemaal uit als vergane glorie...

• 2Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9M.09-08-2018

Vriendelijk en behulpzaam, top team

Nadat wij met autopech waren gestrand op N57 en een vreselijk nare ervaring hadden met de sleepdienst, hebben wij de Burger King in Epinal deze camping gevonden. Kinderen waren niet te houden, wij maakten ons toch wel zorgen over verblijf vinden. Gebeld met deze camping en wij kwamen echt in een warm bad terecht. Valerie heeft ons veel zorg uit handen genomen. Valerie regelde een taxi om ons op te halen, schoot het bedrag voor, regelde dat wij met de taxi bij de mobile home werden gebracht en daar waren onze bedden al opgemaakt. Ook de rest van ons gedwongen verblijf, is iedereen enorm behulpzaam geweest. Treinticket naar Nancy om de huurauto op te halen, vertalen tussen de garage en ons, het ging allemaal zonder enige moeite. De kinderen hebben gelukkig niets gemerkt van de extra dagen vakantie, hebben genoten van het zwembad, de vriendelijke miniclub (spreekt alleen frans), het was echt super. Wij komen een keer terug.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 4froukje08-08-2018

Erg duur!! Zeer weinig waar voor je geld...

Cub lac de bouzey is absoluut en in de verste verte geen vier sterren waard! Wij hadden op hun website gezien wat het zou gaan kosten. Aan de dure kant, maar oke, ook 4 sterren. Dag van te voren gebeld om te reserveren. Kom je er dan, dan gelden die prijzen van de site niet. Dat was zg een aanbieding geweest. Maar dat stond er niet bij vermeld. Heel misleidend. Aangegeven bij de receptie. Toch maar voor twee nachten gebleven. Bij het afrekenen twee dagen later maar liefst 182 euro voor twee nachten betaald ! (2 vol. 3 kinderen, electriciteit en boekingskosten). Wederom aangegeven data we via Internet geboekt hadden we plms de helft betaald!. Niks geen aanbieding. Zegt de meneer van de receptie dat we dan bij aankomst direct hadden moeten betalen. Heeft hij nooit genoemd! Voelen ons opgelicht. Camping zelf goede plekken, Vies sanitair en waterbakken. Geen wc papier. Animatie niet bijzonder. Zwembad leuk. Geen speeltuintjes.

• 6Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

6Cam HEIJNEN20-08-2017

Beste, Wij hebben met plezier op uw camping verbleven. De plaatsen waren prima, wel een verrassing bij aankomst ivm met geen eurostekker maar een andere. Deze hebben we voor €15.00 wel in de winkel kunnen kopen, maar een aanzienlijk bedrag voor deze stekker.. Het sanitair op zich was schoon, echter wel heel erg verouderd, mag zeker vernieuwd worden. Het restaurant zou evt ook broodjes tussen de middag mogen serveren als lunch,. Nu alleen maar grote grote gerechten aanwezig. Ook op de pizza zou veel minder kaas mogen, het was meer kaas dan bodem (persoonlijke mening hoor) In restaurant ook misschien meer hygiene mbt vliegen overlast en het schoonmaken van rails bij schuifpuien. personeel was erg vriendelijk en altijd behulpzaam. Top. Maar volgens ons kan er veel meer uit deze camping gehaald worden. Succes in de toekomst.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd in augustus 2017