Géén boekingskosten

Camping Le Lac de Bouzey (Glamping)

FrankrijkLorraine (Lotharingen)Sanchey (Vosges)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Le Lac de Bouzey (Glamping) voor je op een rij gezet:

3.1OnvoldoendeScore uit 269 reviews
+12/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

3.1OnvoldoendeScore uit 269 reviews
  • 1.6Staat v/h sanitair
  • 4.3Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

276 Reviews over Le Lac de Bouzey (Glamping)

• 2Charlotte27-07-2022

Niet naartoe gaan!

Op doorreis naar huis vanuit Italië last minute deze camping geboekt. Voor het eerst geen reviews gecheckt, hadden we dat maar wel gedaan. Er waren veel plekken nog beschikbaar dat had een waarschuwing moeten zijn. Ontvangst was super gastvrij, plekken fijn en groot maar sanitair en de rest van de voorzieningen echt ver onder de maat en smerig. Zonde, camping heeft echt potentie.

• 1Eetgelegenheden
  • 1Jan van Spil22-07-2022

Verschrikkelijk

Doe uzelf een plezier en rijd deze camping voorbij! Camping is vergane glorie en sanitair is zo goor, ik vraag me werkelijk af of het vanuit hygiënisch oogpunt verantwoordelijk is om deze camping open te houden. Nogmaals, doe niet zo dom als wij gedaan hebben en doorrijden naar een andere camping.

• 5van Tuil10-07-2022

Vriendelijk personeel

Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Als tussenstop om 13:00 uur aangekomen en de volgende ochtend weer vertrokken. Zwembad was prima om even af te koelen en omdat we vroeg in het seizoen waren voldoende bedjes en stoelen. Caravanplaatsen waren groot en afgescheiden middels een heg. Sanitair was echt verschrikkelijk. Zeer gedateerd, achterstallig onderhoud en niet schoon. We hebben in het restaurant gegeten. Het eten was goed en ruime keus. De tafels en stoelen waren vies en toe aan vernieuwing. Jammer want op het terras met uitzicht over het meer zit je heerlijk.

• 7Eetgelegenheden
  • 6Nancy du Pon24-08-2021

Middelgrote camping aan een groot meer.

Camping met ruime plaatsen, goed restaurant. Sanitair is beneden peil en vies tov de stevige verblijfsprijs. Om te suppen is het meer geweldig en goed bereikbaar.Klein winkeltje aan kop van de camping.

• 8Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 1Marijanne24-08-2021

Afscuwelijk

Een dag voor aankomst gereserveerd. Voor ruim een week.Toen we aankwamen troffen we een lege camping aan. Er waren ongeveer 5 plaatsen bezet op kampeergedeelte. Er heerste een uitgestorven sfeer. Dit was absoluut niet wat we verwacht/gehoopt hadden. Zeker niet met een zoon van 16 jaar. Toen we de reservering ongedaan wilde maken, wilde ze de aanbetaling van ruim 120 euro niet terug betalen. Na veel gezeur kregen we de helft van het geld terug. Belachelijk!!!! Maar het liep al tegen de avond en wij moesten nog op zoek naar een andere camping. Absoluut geen aanrader.

• 1Eetgelegenheden
  • 8Chantal02-08-2020

Heerlijke camping

Ontvangst en personeel erg vriendelijk. Sanitair schoon. Zwembad ook erg leuk en restaurant ook goed (en lekker). Camping was ivm Corona erg rustig (30% bezet). Als de camping vol staat kan ik me voorstellen dat het zwembad aan de kleine kant is. Maar wij hebben iig een supertijd gehad. Wel jammer dat je vanaf de camping op de betonnen rand van de dam kijkt.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 5harry wall20-08-2019

nooit meer

camping is aardig maar wel verouderd. De waterstand in het meer is nogal laag in de zomer dus niet echt om te zwemmen. Wij betaalden 70 euro per nacht voor een kampeerplaats met stroom voor 2 volwassen en 2 kinderen. Ik had niet van te voren geboekt en was nog verrast bij vertrek hierdoor. Zorg dat je de prijs weet voordat je hierheen gaat, anders kan je voor verrassingen komen te staan. De camping is absoluut geen 70 euro per nacht waard, hooguit 35 vind ik zelf.

• 7Eetgelegenheden
  • 8Marion19-08-2019

Sehr angenehm

Kinderfreundlicher Campingplatz, in Super Lage, zur Erholung und Entspannung bestens geeignet. Das Geschäft ist leider etwas dürftig, kein Obst, kein Salat und Gemüse, welches bedauerlich ist und so eine Fahrt nach Epinal erfordert. Die geplanten Aktivitäten laut Programm finden nicht immer statt, z.B. Wassergymnastik, Angebot von regionalen Gemüseständen.. Wir kommen bereits seit 5 Jahren regelmässig auf den Camping und sind immer wieder froh hier, wenn das Wetter mitspielt.. Für Kinder bestens geeignet.

• 8Olivier18-08-2019

Les Vosges en août

Camping familial bien agréable, rien à voir avec les campings des chaines industrielles... Personnel présent et à l'écoute.

• 10Keltoum18-08-2019

Excellent séjour

Supercamping,équipé au top et très sympathiques,les enfants étaient très heureux, vacance a refaire

Camping Le Lac de Bouzey (Glamping) info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar