Camping Le Lac de Bouzey (Glamping)

Camping Le Lac de Bouzey (Glamping)
7,7

Laatste review

Toiletten waren niet schoon, en de douches ook niet.

Jammer, want hierdoor was de algehele indruk toch teleurstellend.

Voor deze bedragen verwachten wij echt wel nettere sanitaire voorzieningen, en ook meer.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin

106 reviews over Camping Le Lac de Bouzey (Glamping) in het Nederlands

Toiletten waren niet schoon, en de douches ook niet.

Jammer, want hierdoor was de algehele indruk toch teleurstellend.

€65 p/n voor gedateerde camping

Visbeen,
10-8-2018

Leuk zwembad (verwarmd)

Speeltuin oké. Wel leuke springkussens.

Sanitair zeer gedateerd. Supermarkt heeft zeer beperkt assortiment. Ziet er allemaal uit als vergane glorie...

Vriendelijk en behulpzaam, top team

M.,
9-8-2018

Nadat wij met autopech waren gestrand op N57 en een vreselijk nare ervaring hadden met de sleepdienst, hebben wij de Burger King in Epinal deze camping gevonden. Kinderen waren niet te houden, wij maakten ons toch wel zorgen over verblijf vinden. Gebeld met deze camping en wij kwamen echt in een warm bad terecht. Valerie heeft ons veel zorg uit handen genomen. Valerie regelde een taxi om ons op te halen, schoot het bedrag voor, regelde dat wij met de taxi bij de mobile home werden gebracht en daar waren onze bedden al opgemaakt. Ook de rest van ons gedwongen verblijf, is iedereen enorm behulpzaam geweest. Treinticket naar Nancy om de huurauto op te halen, vertalen tussen de garage en ons, het ging allemaal zonder enige moeite. De kinderen hebben gelukkig niets gemerkt van de extra dagen vakantie, hebben genoten van het zwembad, de vriendelijke miniclub (spreekt alleen frans), het was echt super. Wij komen een keer terug.

Erg duur!! Zeer weinig waar voor je geld...

froukje,
8-8-2018

Cub lac de bouzey is absoluut en in de verste verte geen vier sterren waard! Wij hadden op hun website gezien wat het zou gaan kosten. Aan de dure kant, maar oke, ook 4 sterren. Dag van te voren gebeld om te reserveren. Kom je er dan, dan gelden die prijzen van de site niet. Dat was zg een aanbieding geweest. Maar dat stond er niet bij vermeld. Heel misleidend. Aangegeven bij de receptie. Toch maar voor twee nachten gebleven. Bij het afrekenen twee dagen later maar liefst 182 euro voor twee nachten betaald ! (2 vol. 3 kinderen, electriciteit en boekingskosten). Wederom aangegeven data we via Internet geboekt hadden we plms de helft betaald!. Niks geen aanbieding. Zegt de meneer van de receptie dat we dan bij aankomst direct hadden moeten betalen. Heeft hij nooit genoemd! Voelen ons opgelicht. Camping zelf goede plekken, Vies sanitair en waterbakken. Geen wc papier. Animatie niet bijzonder. Zwembad leuk. Geen speeltuintjes.

Beste, Wij hebben met plezier op uw camping verbleven. De plaatsen waren prima, wel een verrassing bij aankomst ivm met geen eurostekker maar een andere. Deze hebben we voor €15.00 wel in de winkel kunnen kopen, maar een aanzienlijk bedrag voor deze stekker.. Het sanitair op zich was schoon, echter wel heel erg verouderd, mag zeker vernieuwd worden. Het restaurant zou evt ook broodjes tussen de middag mogen serveren als lunch,. Nu alleen maar grote grote gerechten aanwezig. Ook op de pizza zou veel minder kaas mogen, het was meer kaas dan bodem (persoonlijke mening hoor) In restaurant ook misschien meer hygiene mbt vliegen overlast en het schoonmaken van rails bij schuifpuien. personeel was erg vriendelijk en altijd behulpzaam. Top. Maar volgens ons kan er veel meer uit deze camping gehaald worden. Succes in de toekomst.

Mooie camping met prima voorzieningen

Kim MOORS,
19-8-2017

Mooie camping met prima voorzieningen. Heel vriendelijk ontvangen en geholpen bij receptie.

Hygiene bij sanitaire voorzieningen was niet heel goed.

Nooit meer

L.Meersma,
19-8-2017

De camping is beslist geen vier sterren waard.Ik geef het een 2 Wij hebben in een stacaravan gezeten ,helemaal achteraan waar je helemaal niks ziet alleen allemaal bomen(een paar caravans staan beter en meer in de zon).Het is daar s'nachts ijskoud dus neem de winterkleren mee.De omgeving is prachtig vanwege het meer waar je lekker omheen kan lopen.Het strandje zit aan de andere kant waar je prachtig kunt zitten en zwemmen en er is bewaking. Het zwembad was matig maar schoon.

Deze camping is z'n sterren niet waard.

Familie met tent,
11-8-2017

Het sanitair is echt heel oud en het stinkt er. Geen aparte damel/heren kant. Watertemperatuur van de douches kun je niet regelen. Ondanks het regelmatige schoonmaken is het echt vies vies vies.

Door de vele bomen tussen de kampeerplekken is het lekker koel maar kun je toch zonnige plekjes vinden, dat is fijn. Maar de kampeerplekken zijn klein en slecht onderhouden. De ondergrond is niet vlak, veel last van boomwortels, takken en stenen wat voor kamperen in een tent niet fijn is. De waterpunten hebben een 'wasbak' die nooit schoon wordt gemaakt. Er zijn wel voldoende kliko's op het terrein aanwezig en ze worden ook regelmatig geleegd.

De speeltuin voor de kinderen stelt weinig voor. De beloofde wifi was niet altijd en niet voor iedereen te gebruiken.

Geen 4 sterren waard

Kees,
7-8-2017

Stonden met caravan op deze camping in augustus. Sanitair gebouw is echt niet meer van deze tijd en wordt niet goed schoon gemaakt. Personeel op de camping/receptie is erg vriendelijk en spreekt goed Engels. Verder een leuk zwembad en mooi meer. 's avonds leuke muziek/show.

Nooit meer !!!!!

Fam. Dam,
6-8-2017

Wat een ranzige camping !!! Veel lawaai !!!! Smerig sanitair !!! En totaal geen privacy !!!!! Wij hadden gevraagd om een rustig e plek en vrij zicht voor schotel attente !!! Zonder tegenbericht dat dit niet mogelijk was kregen we een krap plekje tussen allemaal bomen !! In de eerste week van onze vakantie zaten we in Luxemburg op een 3 sterren camping met geweldig sanitair en dan kom je hier op een 4 sterren camping waar in vele jaren geen onderhoud is gepleegd waar geen regels gelden echt lawaai tot in de nachtelijke uren !!! Nooit weer en waar komen die vier sterren vandaan ??? Echt niet te begrijpen ! Ik ben normaal geen klager maar dit kan echt niet en ik wil andere mensen waarschuwen !!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Lac de Bouzey (Glamping) in Sanchey (Vosges), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Lac de Bouzey (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.