Camping Le Lac de Bouzey (Glamping)

Camping Le Lac de Bouzey (Glamping)
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Le Lac de Bouzey (Glamping) voor je op een rij gezet:

124 reviews over Camping Le Lac de Bouzey (Glamping) in het Nederlands

Anders

Toiletten waren niet schoon, en de douches ook niet.

Jammer, want hierdoor was de algehele indruk toch teleurstellend.

Voor deze bedragen verwachten wij echt wel nettere sanitaire voorzieningen, en ook meer.

€65 p/n voor gedateerde camping

Visbeen
    10-8-2018

Leuk zwembad (verwarmd)

Speeltuin oké. Wel leuke springkussens.

Sanitair zeer gedateerd. Supermarkt heeft zeer beperkt assortiment. Ziet er allemaal uit als vergane glorie...

Vriendelijk en behulpzaam, top team

M.
    9-8-2018

Nadat wij met autopech waren gestrand op N57 en een vreselijk nare ervaring hadden met de sleepdienst, hebben wij de Burger King in Epinal deze camping gevonden. Kinderen waren niet te houden, wij maakten ons toch wel zorgen over verblijf vinden. Gebeld met deze camping en wij kwamen echt in een warm bad terecht. Valerie heeft ons veel zorg uit handen genomen. Valerie regelde een taxi om ons op te halen, schoot het bedrag voor, regelde dat wij met de taxi bij de mobile home werden gebracht en daar waren onze bedden al opgemaakt. Ook de rest van ons gedwongen verblijf, is iedereen enorm behulpzaam geweest. Treinticket naar Nancy om de huurauto op te halen, vertalen tussen de garage en ons, het ging allemaal zonder enige moeite. De kinderen hebben gelukkig niets gemerkt van de extra dagen vakantie, hebben genoten van het zwembad, de vriendelijke miniclub (spreekt alleen frans), het was echt super. Wij komen een keer terug.

Vacanceselect

Erg duur!! Zeer weinig waar voor je geld...

froukje
    8-8-2018

Cub lac de bouzey is absoluut en in de verste verte geen vier sterren waard! Wij hadden op hun website gezien wat het zou gaan kosten. Aan de dure kant, maar oke, ook 4 sterren. Dag van te voren gebeld om te reserveren. Kom je er dan, dan gelden die prijzen van de site niet. Dat was zg een aanbieding geweest. Maar dat stond er niet bij vermeld. Heel misleidend. Aangegeven bij de receptie. Toch maar voor twee nachten gebleven. Bij het afrekenen twee dagen later maar liefst 182 euro voor twee nachten betaald ! (2 vol. 3 kinderen, electriciteit en boekingskosten). Wederom aangegeven data we via Internet geboekt hadden we plms de helft betaald!. Niks geen aanbieding. Zegt de meneer van de receptie dat we dan bij aankomst direct hadden moeten betalen. Heeft hij nooit genoemd! Voelen ons opgelicht. Camping zelf goede plekken, Vies sanitair en waterbakken. Geen wc papier. Animatie niet bijzonder. Zwembad leuk. Geen speeltuintjes.

Geweldig verblijf, maar ...

Didier
    2-8-2018

Vertaalde review

Ingewikkeld om een ​​algemene mening te geven, omdat de kwaliteit van deze plek ongelijk en heterogeen is, afhankelijk van de diensten. De koffer zelf lijkt van hoge kwaliteit met het meer in de buurt, op voorwaarde dat je niet al te nauw kijkt, met het risico dat je de verloedering op bijna alle niveaus ontdekt en helaas het gebrek aan vernieuwing van faciliteiten in alle gebieden.

Maar niet genoeg om een ​​slechte vakantie te hebben. Inderdaad, het zwembad is bijna altijd geopend, de speeltuin (stadions, opblaasbare gebouwen) is een lust voor het oog. Heel goed belichte, grillige wifi, maar aanwezig en gratis, ononderbroken elektriciteit, regelmatige sanitaire reiniging.

De receptie en de aangrenzende winkel verplaatsen hemel en aarde om aan uw verwachtingen te voldoen of om een ​​probleem op te lossen. Het team is meer dan professioneel en altijd betrokken. Altijd een glimlach, altijd een leuk woord en de zorg om je tevreden te stellen ... Aan de top!

Speciale vermelding voor Elodie, de enige animator (voor jong en oud), die haar inspanningen niet telt en die een schat aan verbeeldingskracht moet tonen met de tools (???) die haar ter beschikking worden gesteld, om nog maar te zwijgen van .. En het is meer dan succesvol !!! Een perfecte implicatie, kleine tevreden en grote stappen links. Zonder twijfel, een van de grote successen van ons verblijf dat voor velen het aantal sterren is dat gegeven wordt ... Er is geen geheim ... het resultaat valt niet uit de lucht, het werk, de glimlach, de concept van service en tevredenheid, bekwaamheid en professionaliteit kunnen niet worden geïmproviseerd !!

Ik blijf voor het einde, de zwarte punt, het vraagteken, het punt van geen terugkeer (volgend jaar) ... Het "restaurant". Ik zet aanhalingstekens, omdat hij een restaurant alleen de naam heeft ...

Wat te denken van een vestiging, die de meest competente persoon, de meest aangename, de meest glimlachende, de meest professionele, is Anais een seizoensgebonden 18 jaar, die alleen ondersteunt

Vertaalde review

Super kamperen aan de top, het is mijn tweede jaar dat we nooit een leuke baas teleurstellen en mensen die daar werken, ook geweldig spel voor kinderen, volledige activiteiten veranderen niets aan het feit dat je jammer bent dat het te snel gaat

kom naar de camping aan het meer !!

maman du petit Tom
        23-7-2018

Vertaalde review

heel goed verblijf op de camping aan het meer,

ideaal voor een familievakantie, veel activiteiten voor kinderen en een extra entertainer

halfpension-formule heel goed idee

prachtig zwembad

bedankt voor alles

reizen vrijetijdscentrum

Centre social château-Chinon

Vertaalde review

Geweldige reis met een groep jonge mensen, ze hadden een geweldige week, mooie omgeving, schone camping, manager en persoonlijk aan de top geweldige avond. ideale camping voor een vakantiecentrum.

een pizzeria aan de top supergoed en snel heeft de verzendingen.

om heel snel opnieuw te doen.

Enige nadeel, we hadden problemen met het vinden van herinneringen, maar niets ernstigs.

Felicitaties aan het campingteam, ik wens je een heel goed seizoen.

Inhoud

Teddy

Vertaalde review

We hadden een aangenaam verblijf op de camping, onze locatie was goed spreken van het personeel ze maakten ons welkom en erg leuk

Belgisch kampioen

Didier

Vertaalde review

Wat we geweldig vonden tot het moment dat Frankrijk gemarkeerd was

Vacanceselect

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Lac de Bouzey (Glamping) in Sanchey (Vosges), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Lac de Bouzey (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.