Camping Le Lac de Bouzey (Glamping)

Camping Le Lac de Bouzey (Glamping)

We hebben een aantal aanbieders voor Le Lac de Bouzey (Glamping) voor je op een rij gezet:

102 reviews over Camping Le Lac de Bouzey (Glamping) in het Nederlands

Beste, Wij hebben met plezier op uw camping verbleven

Cam HEIJNEN, 20-8-2017

Beste, Wij hebben met plezier op uw camping verbleven. De plaatsen waren prima, wel een verrassing bij aankomst ivm met geen eurostekker maar een andere. Deze hebben we voor €15.00 wel in de winkel kunnen kopen, maar een aanzienlijk bedrag voor deze stekker.. Het sanitair op zich was schoon, echter wel heel erg verouderd, mag zeker vernieuwd worden. Het restaurant zou evt ook broodjes tussen de middag mogen serveren als lunch,. Nu alleen maar grote grote gerechten aanwezig. Ook op de pizza zou veel minder kaas mogen, het was meer kaas dan bodem (persoonlijke mening hoor) In restaurant ook misschien meer hygiene mbt vliegen overlast en het schoonmaken van rails bij schuifpuien. personeel was erg vriendelijk en altijd behulpzaam. Top. Maar volgens ons kan er veel meer uit deze camping gehaald worden. Succes in de toekomst.

Mooie camping met prima voorzieningen

Kim MOORS, 19-8-2017

Mooie camping met prima voorzieningen. Heel vriendelijk ontvangen en geholpen bij receptie.

Hygiene bij sanitaire voorzieningen was niet heel goed.

Nooit meer

L.Meersma, 19-8-2017

De camping is beslist geen vier sterren waard.Ik geef het een 2 Wij hebben in een stacaravan gezeten ,helemaal achteraan waar je helemaal niks ziet alleen allemaal bomen(een paar caravans staan beter en meer in de zon).Het is daar s'nachts ijskoud dus neem de winterkleren mee.De omgeving is prachtig vanwege het meer waar je lekker omheen kan lopen.Het strandje zit aan de andere kant waar je prachtig kunt zitten en zwemmen en er is bewaking. Het zwembad was matig maar schoon.

Deze camping is z'n sterren niet waard.

Familie met tent, 11-8-2017

Het sanitair is echt heel oud en het stinkt er. Geen aparte damel/heren kant. Watertemperatuur van de douches kun je niet regelen. Ondanks het regelmatige schoonmaken is het echt vies vies vies.

Door de vele bomen tussen de kampeerplekken is het lekker koel maar kun je toch zonnige plekjes vinden, dat is fijn. Maar de kampeerplekken zijn klein en slecht onderhouden. De ondergrond is niet vlak, veel last van boomwortels, takken en stenen wat voor kamperen in een tent niet fijn is. De waterpunten hebben een 'wasbak' die nooit schoon wordt gemaakt. Er zijn wel voldoende kliko's op het terrein aanwezig en ze worden ook regelmatig geleegd.

De speeltuin voor de kinderen stelt weinig voor. De beloofde wifi was niet altijd en niet voor iedereen te gebruiken.

Geen 4 sterren waard

Kees, 7-8-2017

Stonden met caravan op deze camping in augustus. Sanitair gebouw is echt niet meer van deze tijd en wordt niet goed schoon gemaakt. Personeel op de camping/receptie is erg vriendelijk en spreekt goed Engels. Verder een leuk zwembad en mooi meer. 's avonds leuke muziek/show.

Nooit meer !!!!!

Fam. Dam, 6-8-2017

Wat een ranzige camping !!! Veel lawaai !!!! Smerig sanitair !!! En totaal geen privacy !!!!! Wij hadden gevraagd om een rustig e plek en vrij zicht voor schotel attente !!! Zonder tegenbericht dat dit niet mogelijk was kregen we een krap plekje tussen allemaal bomen !! In de eerste week van onze vakantie zaten we in Luxemburg op een 3 sterren camping met geweldig sanitair en dan kom je hier op een 4 sterren camping waar in vele jaren geen onderhoud is gepleegd waar geen regels gelden echt lawaai tot in de nachtelijke uren !!! Nooit weer en waar komen die vier sterren vandaan ??? Echt niet te begrijpen ! Ik ben normaal geen klager maar dit kan echt niet en ik wil andere mensen waarschuwen !!

Prima camping

Monique de Jonge, 3-8-2017

Mooi gelegen camping . Mooie ruime plekken. Buitengewoon vriendelijk personeel . Zwembad aan de kleine kant. Onze jongens van 11 en 12 hebben zich prima vermaakt op het multifunctionel sport complexje. Leuk meer, erg leuk om met een bootje op te varen.

Sanitair is ronduit slecht . Oud, en vies. Wordt wel twee keer op een dag schoongemaakt dus kan ook met de gasten hebben te maken...

Leuke week gehad, ook goed geschikt als overnachtingsamping.

Door autoverkeer is de camping voor peuters (3-4 jr) geen

Michiel Van VEEN, 31-7-2017

Door autoverkeer is de camping voor peuters (3-4 jr) geen veilige plek.

Bij aankomst lag er nog een zak nootjes/koekjes onder de banken.

Overnachten op camping

NS, 30-7-2017

Sanitair was vaak niet schoon, ik vond het niet prettig om naar de wc te gaan. Wel mooie plekken op de camping.

niet waard voor het geld

Paul JONES, 29-7-2017

Website omschrijving komt niet overeen. Foto's zijn vergroot en niet ware grote.

Plekken zijn maar 70m2 niet groter.

Omgeving is mooi maar echt fietsen kan alleen op een mountainbike.

De faciliteiten die in de omschrijving op de web site staan zijn in de nabije omgeving beschikbaar niet op de camping zelf!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Lac de Bouzey (Glamping) in Sanchey (Vosges), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Lac de Bouzey (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Lac de Bouzey (Glamping) scoort een 7.02 uit 10 op basis van 181 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: