Sanchey (Vosges)

We hebben een aantal aanbieders voor Sanchey (Vosges) voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Sanchey (Vosges) voor je op een rij gezet:

Reviews over Sanchey (Vosges)

Toiletten waren niet schoon, en de douches ook niet

Maarten,
    12-8-2018

Toiletten waren niet schoon, en de douches ook niet.

Jammer, want hierdoor was de algehele indruk toch teleurstellend.

Voor deze bedragen verwachten wij echt wel nettere sanitaire voorzieningen, en ook meer.

Gereisd anders in augustus 2018

Vriendelijk en behulpzaam, top team

M.,
    9-8-2018

Nadat wij met autopech waren gestrand op N57 en een vreselijk nare ervaring hadden met de sleepdienst, hebben wij de Burger King in Epinal deze camping gevonden. Kinderen waren niet te houden, wij maakten ons toch wel zorgen over verblijf vinden. Gebeld met deze camping en wij kwamen echt in een warm bad terecht. Valerie heeft ons veel zorg uit handen genomen. Valerie regelde een taxi om ons op te halen, schoot het bedrag voor, regelde dat wij met de taxi bij de mobile home werden gebracht en daar waren onze bedden al opgemaakt. Ook de rest van ons gedwongen verblijf, is iedereen enorm behulpzaam geweest. Treinticket naar Nancy om de huurauto op te halen, vertalen tussen de garage en ons, het ging allemaal zonder enige moeite. De kinderen hebben gelukkig niets gemerkt van de extra dagen vakantie, hebben genoten van het zwembad, de vriendelijke miniclub (spreekt alleen frans), het was echt super. Wij komen een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Mooie camping met prima voorzieningen

Kim MOORS,
    19-8-2017

Mooie camping met prima voorzieningen. Heel vriendelijk ontvangen en geholpen bij receptie.

Hygiene bij sanitaire voorzieningen was niet heel goed.

Gereisd anders in augustus 2017

Prima camping

Monique de Jonge,
    3-8-2017

Mooi gelegen camping . Mooie ruime plekken. Buitengewoon vriendelijk personeel . Zwembad aan de kleine kant. Onze jongens van 11 en 12 hebben zich prima vermaakt op het multifunctionel sport complexje. Leuk meer, erg leuk om met een bootje op te varen.

Sanitair is ronduit slecht . Oud, en vies. Wordt wel twee keer op een dag schoongemaakt dus kan ook met de gasten hebben te maken...

Leuke week gehad, ook goed geschikt als overnachtingsamping.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

leuke camping

Yvonne BAKKER,
    2-12-2016

Wij hadden een oud huisje met een even oud interieur en evenoude spullen zoal bekers, borden etc. Verschillende aantallen bekers, borden en verschillende vormen. Niet erg netjes.

Gereisd anders in december 2016
Sanchey (Vosges) scoort een 5 uit 10, op basis van 9 reviews