Reviews over Rupt sur Moselle

Aan te bevelen!

ELB,
    20-8-2014

Op doorreis naar Zwitersland in hotel du Centre Bien Etre overnacht. Een aangename verrassing. Zeer vriendelijke gastvrije mensen en uitstekende keuken. We hadden een mooie ruime kamer, zeer schoon en recent gerenoveerd. Goed ontbijt met vers brood en croissantjes. Als je meer wilt (bijv. kaas en vleeswaren) kun je dit aangeven. Rustige ligging. Wifi. We komen hier graag nog eens terug.

Leuke kleine camping aan de Moezel

tiny vermeij,
    19-8-2010

De camping wordt vooral gebruikt door passanten maar is ook heel geschikt om langer te verblijven. Er staan wat stacaravans, stenen huisjes en een houten chaletje, allemaal te huur tegen redelijke prijzen; de staanplaatsen voor tenten en caravans zijn ruim, vlak en voorzien van flinke schaduwplekken.

Op bestelling bakt de eigenaresse heerlijke quiches of zoete vruchtentaarten met fruit uit de streek.

Het sanitair is fris en eenvoudig, maar goed.

De ligging aan de Moezel zorgt voor een continue geluid van zacht ruisend water over een stroomversnellinkje; maar na een paar dagen regen veranderde dit in een heuse snelstromende rivier die met flink kabaal langs denderde.

Het speelplekje voor de kinderen is klein (een schommeltje), ligt naast het sanitairgebouw en langs de toegangsweg van de camping, waar auto's de campng op en af rijden.

De omgeving is schitterend, met volop goed gemarkeerde wandel- en fietsroutes.

Een aanrader dus, maar je moet wel tegen een spatje regen kunnen.