Hotel La Bergerie

6.3Voldoende

Frankrijk, Lorraine (Lotharingen), Rugy

Op vakantie geweest naar La Bergerie?

6.3Voldoende

4 reviews over Hotel La Bergerie

• 2Gerrit19-06-2016

Mag de naam hotel niet voeren

Op zondag aangekomen blijkt het restaurant de gehele dag dicht te zijn. Na aankomst laatste gast gaat zelfs de receptie op slot en is er geen personeel meer aanwezig. Wat een vreemde gewaarwording, niet hotelwaardig. Jammer, qua ambiance mooi maar qua personeel ..... Jammer dat je Frankrijk niet over kunt slaan als je naar Spanje wilt.

Gereisd met partner in juni 2016

• 7M. Enschede26-05-2010

Prima voor 1 nacht

Een hotel vlak bij de snelweg naar het zuiden/noorden nabij Metz (hooguit 10 minuten). Men spreekt alleen Frans en had niet veel geduld met ons gebrekkige Frans. Het sanitair van de kamer was erg gedateerd en de kamer erg bont van kleur/aankleding. Wel prettig dat de badkamer en toilet gescheiden waren. Weinig plek voor onze koffers. De bedden waren prima, net als de gratis mogelijkheid tot internet. Er is voldoende gratis parkeergelegenheid bij het hotel (niet afgesloten). Er is een restaurant op het terrein van het hotel, waar we heerlijk hebben gegeten. Het ontbijt was ook heerlijk. Prettig was dat we om 7:00 uur al konden ontbijten om weer op tijd verder te rijden.

Gereisd met partner in mei 2010

• 8Regina Alting09-08-2009

Jaren goed, nu nooit meer

Jarenlang met veel plezier gekomen in deze landelijke gelegen, charmante accomodatie vlakbij de snelweg (die je niet hoort). Dus ook afgelopen keer met vrienden daar naartoe. Kamers goed (begane grond) met heerlijk grasveld voor onze honden. Maar de bediening van het restaurant was vooral frans en nors. Het duurde eindeloos en als je nog wat brood vroeg duurde dat ook weer lang. Vervolgens kwamen de verkeerde voorgerechten, dus weer wachten (zonder brood). Toen nog 1x een verkeerd voorgerecht, maar goed, toch maar opgegeten, om de anderen niet te duperen. Toen weer lang wachten (meer dan een uur) en geen duidelijk antwoord. Klacht bij de receptie (maitre d') was er niet en nog steeds onvriendelijke bediening. Ook andere buitenlanders stonden bij de receptie hun klachten te uiten. Het leek wel Faulty towers.

Gereisd met vrienden in maart 2009

• 8Norbert14-03-2009

Typisch Frans

op terugkeer van zakenreis Italïe op de bonnefooi hierheen gereden. Hotel/Restaurant gelegen vlakbij snelweg A31 in de buurt van Metz. Van de snelweg merk je echter niets. Hotel bevindt zich op een binnenplaats bij een gehucht. Restaurant tegenover hotel. Heerlijk eten. Personeel attent en vriendelijk. Kamer niet groot maar schoon. Lekker rustig. Hotel zelf smaakvol ingericht.

Zakelijk gereisd in maart 2009

Hotel La Bergerie info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Gratis wifiOp de kamer