Hotel Burnel et La Cle Des Champs

FrankrijkLorraine (Lotharingen)Rouvres-en-Xaintois

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Burnel et La Cle Des Champs voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 8 reviews
+14/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.3FantastischScore uit 8 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

8 Reviews over Burnel et La Cle Des Champs

• 5Didier30-06-2019

spijtig NOOIT MEER

Wij komen reeds bijna 10 jaar meermaals per jaar in het hotel/restaurant. PRIMA . Nu sinds de zoon het roer in handen heeft gaat het van kwaad naar erger. zomer 2018-Restaurant; slechte en norse bediening door de patroon na zomer 2018- Onze dochter reserveerde met haar gezin kamer + tafel diner via internet, bij afrekenen klopte de prijs van de site niet meer volgens de patroon en moest er meer worden betaald. zomer 2019 kamer met dubbele boeking geen plaats meer voor ons ondanks booking in maart 2019 Dus spijtig mevr Burnel maar met uw zoon aan het roer ziet u ons NIET meer terug( was jaarlijks goed voor 16 overnachting met diner)

• 9andre13-08-2017

Goed hotel en rustige omgevin

Op de terugweg een overnachting gedaan. Met 4 pers in 1 kamer ( konden 5 slapen)schoon, netjes en met tv lange badkamer met 2 wasbakken en stortdouche en apart een wc het ziet er allemaal als nieuw uit. Zou deze zo aanbevelen en meerder nl-ers hadden dit hotel ook geboekt. Geen ervaring met het eten ivm moeilijke eters( gluten intolerantie)

• 9Erna 28-09-2012

Het voelt steeds weer als thuiskomen

De dames Burnel hebben het nog steeds erg goed voor elkaar. Prachtige zebrakamer gehad deze keer en vreselijk genoten van het menu Gourmand.

• 9Fam.Asselbergs15-04-2012

Heerlijk hotelletje

Wij komen hier al jaren vanwege de prettige sfeer en het heerlijke eten. De kamers zijn prima en lekker ruim.de bedden zijn heel goed. Voor ons is het precies halverwege de Ardeche,dus gunstig gelegen. Er is weinig alternatief in de wijde omgeving.

• 10Erna 26-09-2011

Wederom geweldig

Op de terugreis uit Frankrijk overnacht in een chambre Savane, dit zijn de vrij nieuwe kamers in het hoofdgebouw. Prachtige ruime kamer met alle luxe. He4t eten was wederom geweldig. Dit hotel heeft dit jaar een vermelding in de Bib Goudmand van Michelin.

• 8monica_dewit10-09-2011

Prima pleisterplaats

Wij zijn in de afgelopen 10 jaar 5 keer in dit hotel geweest en blijven er tevreden over. De kamers zijn ondertussen gerenoveerd en het hotel uitgebried, maar het blijft een oase van rust (in rouvres is verder ook niets te doen) en de plek voor fijnproevers.

• 8Koolx302-09-2011

Goede stop voor onderweg

Op 15 km van de route du soleil en zeer landelijk gelegen. Goed hotel met héérlijk eten. Ideaal voor een tussenstop op weg naar/van het zuiden.

• 8Ernie26-08-2010

Tussenstop vanuit Zuid-Frankrijk

Als je van lekker eten houdt en een overnachting zoekt in de Vogezen, dan is dit een prima adres. Rustig dorp met een goed hotel en een hele goede keuken (Logis keten). Staat ook in het laatste boekje van Tonny Eyk, maar toen kenden wij het al een jaar of 4. Het hotel wordt gerund door twee hele aardige dames, volgens mij zussen. Niets op aan te merken.

Hotel Burnel et La Cle Des Champs info

Building information