Camping Gîtes La Gabrielle

Camping Info

58 reviews over Camping Gîtes La Gabrielle in het Nederlands

• 10Marjon de Melker04-09-2019

Sfeervol, authentiek en gastvrij

Deze camping ligt op een prachtige plek in de heuvels van het departement Meuse. Hier kun je genieten van absolute rust, heerlijke wandelingen maken door de velden en bossen en 's avonds in je campingstoel (of op je rug in het gras) de sterrenhemel bewonderen. De eigenaars van la Gabriëlle, Beatrice en Roland, heten iedereen hartelijk welkom en nemen uitgebreid de tijd om je wegwijs te maken en tips te geven wat er in de omgeving te doen is. Ze zijn de hele dag door aanspreekbaar en houden alles superschoon. Er wordt in de hal van het huis een groot aantal folders aangeboden, er ligt een wandel- en een fietsmap, er staat een aantal boeken en je kunt er een bestellijst voor de bakker invullen (pain, baguette, croissants).
    De huisjes zijn sfeervol en compleet, de zes kampeerplaatsen zijn zeer ruim bemeten en bieden een prachtig uitzicht op de velden. Wij hebben hier geweldig genoten van de gastvrijheid, het natuurschoon en de rust!

10Staat v/h sanitair
    10Hygiëne

• 9Lianne09-08-2019

Heerlijk plek

Warm ontvangst met een drankje, ruime plekken, veel rust. Van de weg langs de camping heb je geen last.

Kinderen vermaken zich prima, uitstekend om verstoppertje te spelen over de hele camping. Binnen is erg veel speelgoed en buiten zijn er een aantal speeltoestellen.

Maar het beste is nog wel de hoeveelheid folders, eigen gemaakte boekjes, kaarten, tips en trucks en veel andere informatie over de directe en regionale omgeving. Erg interessant trouwens in verband met de Eerste Wereldoorlog.

Als de gelegenheid zich aandoet kom Ik hier weer graag terug.

(Als ik dan toch een tip mag geven: een trampoline op jullie camping zou niet misstaan en zeer aanvullend zijn.)

Met jonge kinderen

• 9Alke Alexander van Marsbergen05-08-2019

Heerlijk hier kom je tot rust

Het is een mooie plek voor mensen die naar rust verlangen. De eigenaren zijn gastvrij. En vriendelijk we komen hier vaker om te onthaasten. En te genieten van de natuur en de geschiedenis van de streek

Met oudere kinderen

• 9Jan22-06-2019

Top locatie

Wat eerdere reviews al schreven. Een ultieme rustplek waar je je gekscherend zou kunnen ergeren aan het geluid van de krekels. De rust, de ruimte. Wij stonden met de caravan op de heuvel op een fantatisch plaatsje. De gastvrijheid is uniek alleen al het feit dat je drinken kan pakken en je gebruik op een lijstje noteer. De recreatieruimte (lees woonkamer is relext. Houten stoelen houten bank en alles heeft iets. De wifi in die ruimte is goed alleen werden wij tegen middernacht de "wonnkamer" uitgezet. De lieve mensen wilden gaan slapen. (Waar vind je dit nog). Sanitair was schoon en netjes en doe zoals je thuis gewend bent ( ruim even op). In de omgeving is zat te zien over de 1e WO. Bezoek zeker het museum van Jean Pierre de Vries. Tref je Jean Pierre zelf ga er gerust voor zitten want die man kan weken vertellen. Lang verhaal kort. La Gabrielle TOP locatie

• 9Janet en Theo Smith07-06-2019

Rust en ruimte

Voor kampeerders zoals wij is La Gabrielle ideaal. Het is er stil en rustig met maar 6 heel grote kampeerplaatsen. De stress viel als een jas van ons af toen wij daar aankwamen! De eigenaren hebben ons bij aankomst hartelijk ontvangen. De omgeving is prachtig en fijn om te fietsen. We gaan er zeker nog eens heen.

• 2018
    7Annelies25-07-2018

Mooie, kleine camping.

Hartelijke ontvangst met koffie op de kleine camping, 6 kampeerplekken en enkele vakantiewoningen. Prachtige plekken met mooi uitzicht. Gezellige recreatieruimte. Uitstort chemisch toilet alleen indien gevuld met azijn of groene zeep.

7Hygiëne
    7Prijs/kwaliteit
    7Staat v/h sanitair
    8Ligging

• Oude reviews

9V Marsbergen04-05-2018

Echt top

Wij komen hier als gezin vaker. En het is altijd een warmbad. We genieten van de rust en de omgeving. En de eigenaren zijn, super lieve mensen. Als je tot rust wil komen, genieten van de natuur of geïnteresseerd ben in ww1. Dan is dit zeker een aanrader. 1 van de verhoren plekjes van Frankrijk

10Kindvriendelijk
    10Staat v/h sanitair
    10Hygiëne

Met jonge kinderen

• 2017
    10paul09-11-2017

superieur

vriendelijke en mooie plek, met overheerlijke maaltijden

10Kindvriendelijk

• 9Marian04-07-2017

Paradijsje in Noord-Frankrijk

Een geweldige plek om heerlijk tot rust te komen! Zeer ruime plekken, erg 'groen' en prachtig uitzicht vanaf sommige plaatsen. Heel veel te zien en te ontdekken in de omgeving over de 1e W.O. Het privemuseum van Jean-Paul de Vries in Romagne-sous-Montfaucon is zeker de moeite waard.

• 9Ria & Peter15-06-2017

Rustige mooie omgeving, hartelijke ontvangst.

Alles is zoals het zou moeten zijn, maar in de nabije omgeving is geen winkel te vinden.

8Ligging

13 tips over Camping Gîtes La Gabrielle

• Henk Wilbrink, 02-08-2013

Voor wandelaars is binnen een straal van 10 km. al véél te genieten, op een uurtje rijden is het kasteel van Sedan zéér bezienswaardig.

• Henk Veenendaal, 05-09-2013

In de omgeving is schitterend te wandelen en het ligt middenin de frontlinie van de eerste WO. Dus Verdun en alle andere plekken zijn binnen bereik.

• MV, 22-10-2012

http://www.romagne14-18.com/index.php/en/ Museum over WO1, bijzonder indrukwekkend.

1 vraag over Camping Gîtes La Gabrielle

• vessel8282, 05-07-2015

[email protected]

moet ik spijkers gebruiken of kan het met haringen?

• BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurKluis