Géén boekingskosten

Hotel Villa Moncoeur

FrankrijkLorraine (Lotharingen)Remiremont

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Villa Moncoeur voor je op een rij gezet:

9.9FenomenaalScore uit 109 reviews
+5/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.9FenomenaalScore uit 109 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

109 Reviews over Villa Moncoeur

• 10Familie Gilissen17-08-2021

Heerlijk weekendje weg

Dit was de vierde keer dat wij in Villa Moncoeur mochten logeren. Wederom een heerlijk verblijf niet alleen vanwege de prachtige villa en omgeving maar vooral dankzij het perfecte gastheerschap van Maud en JP. Zoals gewoonlijk hebben we weer bijzonder genoten van het verrukkelijke ontbijt en de tips voor de dag van JP. Maar ook de altijd originele en smaakvolle 4-gangen diners waren weer top. We hadden deze keer kamer Hirondelle (met zeer ruime badkamer) die ligt aan de voorzijde met uitzicht op de tuin en het terras. Het mooie weer zorgde ervoor dat we ‘s avonds buiten konden dineren en overdag gebruik konden maken van het zwembad. Veel dank Maud en JP voor wederom een heerlijk verblijf, we hopen in de herfst weer terug te komen. Hartelijke groetjes van Mathijs en Eve-Line

• 9van Brummelen24-11-2019

Fantastisch en voor herhaling vatbaar

Prachtige villa en zeer gastvrij ontvangst. Favoriet: de hal waar je heerlijk kunt eten en bij de open haard kunt borrelen en/of lezen. Super groot en toch super gezellig. Knap gedaan! Leuk plaatsje en mooie wandelingen.

• 9Annemieke Engels17-11-2019

Fantastisch verblijf

Een top weekend doorgebracht in de Villa! Heerlijk gegeten en fantastisch verzorgd door de nieuwe eigenaren Caroline en Robert in een sfeervolle omgeving. Fijne en zeer schone kamer. Mooie wandelingen gemaakt, zo vanuit de Villa het bos in. Super locatie! Kortom we komen zeker terug

• 9Wilfried Tolboom07-10-2018

Fantastische vakantie door persoonlijke touch!

Wij hebben een heerlijk vakantie gehad. Heerlijk geslapen, vegetarisch gegeten en gewandeld. Een prachtige villa, rustig gelegen aan de rand van Remiremont. Maar vooral de persoonlijke touch van Peter & Maud maakte het speciaal. Elke ochtend aan het ontbijt even doornemen wat de wandel wensen in ons geval waren voor die dag. Maar ook een stuk geschiedenis of andere wetenswaardigheden. Het is nu enkele weken later, maar we zouden zo weer terug willen.

• 10Marjolijn07-05-2017

Fantastische B&B met zeer toegewijde beheerders!

Alles was perfect in orde. Alleen het weer konden ze niet regelen. Wij voelden ons hier bijzonder op ons gemak! Na het ontbijt schuift de beheerder met ideeën over de plannetjes voor de dag aan tafel van de gasten aan. Daardoor hebben wij het gebied veel beter kunnen ontdekken. Ook werd er 's avonds een heerlijk viergangen menu op tafel gezet. De sfeer en aankleding van de eetzaal/verblijfsruimte is heel mooi met originele kunstwerken aan de muur. Iedereen zat aan een eigen tafel opgemaakt met een bloemetje en een kaarsje. Wij komen zeker terug in een ander seizoen, zodat we dan hopelijk ook een duik in jullie zwembad kunnen nemen en de natuur weer op een nieuwe wijze kunnen waarnemen. Au revoir!

• 9Herman Wagter28-04-2017

Beautiful mansion, excellent hosts, good food

Maud and Jan-Peter are gracious and excellent hosts. We loved our stay and their cooking. Jan-Peter helped us a lot with renting a racing bicycle locally, best routes, and even lent us his windbreaker when it was exceptionally cold weather. Recommended

• 9Marianne Pieters20-08-2015

Een plek van rust en aandacht

Zodra je bij Villa Moncoeur aankomt word je aangenaam overvallen door de rust. Een prachtig in stijl ingericht landhuis waar op elk detail is gelet. Je begint de dag met een heerlijk ontbijt en informatie van de gastheer over de omgeving of de vele wandelroutes. En na een dagje genieten in de Vogezen kun je de dag afsluiten met een viergangen diner waar met uiterste zorg de verschillende smaken van de streekproducten worden gecombineerd en geserveerd in een mooie kleurencompositie.

Houd je van rust, aandacht, cultuur en wandelen, dan is Villa Moncoeur 'the place to be'.

• 10Hans Rosier15-08-2015

Aanrader!

Wij hebben in augustus 4 dagen verbleven in deze villa met grandeur. Die grandeur geldt niet alleen voor het gebouw, maar ook voor de inrichting: niet de eeuwige Ikea-spullen (overigens met alle respect), maar een inrichting en accessoires die u en ik ook graag in ons huis zouden willen hebben om het smaakvol aan te kleden. Dan hebben wij het nog niet gehad over Jan Peter en Maud..... : Gastvrij, attent, zorgzaam, goed in de keuken en verstand van wijn! Betrokken, warm en zorgzaam. Kortom, een absolute aanrader voor een ieder die in de watten gelegd wil worden in een omgeving waar je prachtige wandelingen kunt maken!

• 9Nardy en Ton Rutten15-08-2015

Uitermate positieve ervaring.

Prachtige locatie, zeer gastvrij en een verrassende keuken.

• 10M.Mertens20-05-2015

Bijzondere locatie met gastvrije beheerders.

In Villa Moncoeur is het een oase van rust. Het bijzondere, landhuis is zeer fraai ingericht. Je voelt je er gelijk thuis. Het aangrenzende bos en de mooie rustige, groene, heuvelachtige omgeving lenen zich uitstekend voor wandelingen. De gastheer wil je graag helpen bij het vinden van de mooiste routes en beiden zorgen dat het je aan niets ontbreekt. Het huis ligt op ca. 5 minuten lopen van het centrum van Remiremont. Het is hier plezierig winkelen en voor de liefhebber zijn er ook de nodige bezienswaardigheden. Aan het avondeten wordt veel aandacht besteed. De beheerders zijn ware culinaire kunstenaars. Zij maken van elk diner iets heel speciaals. Het was elke avond genieten van heerlijke gerechten met een verrassende smaak. Ook voor de vegetariër worden speciale, smaakvolle gerechten bereid. Onze ,goed geïsoleerde ,dagelijks schoongemaakte, kamer met zeer fraaie badkamer was heel ruim en zag er zeer schoon uit. De bedden hebben een prima matras. Kortom een echte aanrader!!!

Hotel Villa Moncoeur info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar