Hotel Villa Moncoeursterstersterster

Tonen op kaart

109 reviews over Hotel Villa Moncoeur

• 2019
    9van Brummelen24-11-2019

Fantastisch en voor herhaling vatbaar

Prachtige villa en zeer gastvrij ontvangst. Favoriet: de hal waar je heerlijk kunt eten en bij de open haard kunt borrelen en/of lezen. Super groot en toch super gezellig. Knap gedaan! Leuk plaatsje en mooie wandelingen.

Gereisd met vrienden in november 2019

• 9Annemieke Engels17-11-2019

Fantastisch verblijf

Een top weekend doorgebracht in de Villa! Heerlijk gegeten en fantastisch verzorgd door de nieuwe eigenaren Caroline en Robert in een sfeervolle omgeving. Fijne en zeer schone kamer. Mooie wandelingen gemaakt, zo vanuit de Villa het bos in. Super locatie! Kortom we komen zeker terug

Gereisd met vrienden in november 2019

• 2018
    9Wilfried Tolboom07-10-2018

Fantastische vakantie door persoonlijke touch!

Wij hebben een heerlijk vakantie gehad. Heerlijk geslapen, vegetarisch gegeten en gewandeld. Een prachtige villa, rustig gelegen aan de rand van Remiremont. Maar vooral de persoonlijke touch van Peter & Maud maakte het speciaal. Elke ochtend aan het ontbijt even doornemen wat de wandel wensen in ons geval waren voor die dag. Maar ook een stuk geschiedenis of andere wetenswaardigheden. Het is nu enkele weken later, maar we zouden zo weer terug willen.

Gereisd met partner in september 2018

• Oude reviews

10Marjolijn07-05-2017

Fantastische B&B met zeer toegewijde beheerders!

Alles was perfect in orde. Alleen het weer konden ze niet regelen. Wij voelden ons hier bijzonder op ons gemak! Na het ontbijt schuift de beheerder met ideeën over de plannetjes voor de dag aan tafel van de gasten aan. Daardoor hebben wij het gebied veel beter kunnen ontdekken. Ook werd er 's avonds een heerlijk viergangen menu op tafel gezet. De sfeer en aankleding van de eetzaal/verblijfsruimte is heel mooi met originele kunstwerken aan de muur. Iedereen zat aan een eigen tafel opgemaakt met een bloemetje en een kaarsje. Wij komen zeker terug in een ander seizoen, zodat we dan hopelijk ook een duik in jullie zwembad kunnen nemen en de natuur weer op een nieuwe wijze kunnen waarnemen. Au revoir!

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Marianne Pieters20-08-2015

Een plek van rust en aandacht

Zodra je bij Villa Moncoeur aankomt word je aangenaam overvallen door de rust. Een prachtig in stijl ingericht landhuis waar op elk detail is gelet. Je begint de dag met een heerlijk ontbijt en informatie van de gastheer over de omgeving of de vele wandelroutes. En na een dagje genieten in de Vogezen kun je de dag afsluiten met een viergangen diner waar met uiterste zorg de verschillende smaken van de streekproducten worden gecombineerd en geserveerd in een mooie kleurencompositie.

Houd je van rust, aandacht, cultuur en wandelen, dan is Villa Moncoeur 'the place to be'.

• 10Hans Rosier15-08-2015

Aanrader!

Wij hebben in augustus 4 dagen verbleven in deze villa met grandeur. Die grandeur geldt niet alleen voor het gebouw, maar ook voor de inrichting: niet de eeuwige Ikea-spullen (overigens met alle respect), maar een inrichting en accessoires die u en ik ook graag in ons huis zouden willen hebben om het smaakvol aan te kleden. Dan hebben wij het nog niet gehad over Jan Peter en Maud..... : Gastvrij, attent, zorgzaam, goed in de keuken en verstand van wijn! Betrokken, warm en zorgzaam. Kortom, een absolute aanrader voor een ieder die in de watten gelegd wil worden in een omgeving waar je prachtige wandelingen kunt maken!

• 9Nardy en Ton Rutten15-08-2015

Uitermate positieve ervaring.

Prachtige locatie, zeer gastvrij en een verrassende keuken.

• 10M.Mertens20-05-2015

Bijzondere locatie met gastvrije beheerders.

In Villa Moncoeur is het een oase van rust. Het bijzondere, landhuis is zeer fraai ingericht. Je voelt je er gelijk thuis. Het aangrenzende bos en de mooie rustige, groene, heuvelachtige omgeving lenen zich uitstekend voor wandelingen. De gastheer wil je graag helpen bij het vinden van de mooiste routes en beiden zorgen dat het je aan niets ontbreekt. Het huis ligt op ca. 5 minuten lopen van het centrum van Remiremont. Het is hier plezierig winkelen en voor de liefhebber zijn er ook de nodige bezienswaardigheden. Aan het avondeten wordt veel aandacht besteed. De beheerders zijn ware culinaire kunstenaars. Zij maken van elk diner iets heel speciaals. Het was elke avond genieten van heerlijke gerechten met een verrassende smaak. Ook voor de vegetariër worden speciale, smaakvolle gerechten bereid. Onze ,goed geïsoleerde ,dagelijks schoongemaakte, kamer met zeer fraaie badkamer was heel ruim en zag er zeer schoon uit. De bedden hebben een prima matras. Kortom een echte aanrader!!!

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 10Ben17-05-2015

Super wandellokatie

Hotel Villa Moncoeur in Remiremont (Frankrijk) is door zijn kleinschaligheid (5 kamers) een rustige, prettige locatie om te verblijven. Het is een prima uitvalbasis om te wandelen: direkt vanuit de villa of door een klein stukje te rijden zijn een veelheid aan uitgezette, goed bewegwijzerde wandelingen van verschillende lengte, zwaarte en karakter mogelijk. De gastheer kan op aangeven van je wensen een wandeling adviseren. Kaarten en wandelingbeschrijvingen krijg je mee.

Het bijzondere van dit hotel is dat de gastheer en vrouw er alles aandoen om het verblijf aan jouw wensen tegemoet te laten komen. Het eten, zowel ontbijt als 4-gangen diner is super en met mooie wijnen. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. De sfeer is persoonlijk, informeel, en in de omgang zeer prettig. Een echte aanrader!

Gereisd in mei 2015

• 10anneke van der sluis28-11-2014

persoonlijke aandacht

Wat Villa Moncoeur, afgezien van de schitterende accommodatie en ligging uniek maakt is de persoonlijke aandacht die je er krijgt. Zowel de maaltijden (geen enkel dieet is een probleem) als bij de tips wat er in de omgeving te beleven is, zijn toegesneden op de wensen van de gast. JP kent de omgeving als zijn broekzak, daardoor ontdek je steeds weer nieuwe wandel- en fietsroutes. Ook als je zoals wij er al voor de 3e keer bent. Maud, rustig en attent, geeft de gasten het gevoel welkom en thuis te zijn.

Gereisd met partner in januari 2014

11 tips over Hotel Villa Moncoeur

• cees breederland, 06-11-2012

Tip: In Xertigny ( Rasey ) is een groot bedrijf ( het enige in Frankrijk ) wat sap, wijn en champagne maakt van rabarber ! 100 % bio. Lekkerder en goedkoper dan "echte champagne" ! www.crillon-moine.fr

• Evelyne Haneuse, 13-05-2013

In de regio meer dan genoeg mogelijkheden, wandelen, fietsen, relaxen, eten & drinken en cultuur. Bezoek aan de wijngaarden, het platteland, de gezellige dorpen en stadjes, flaneren en settelen op een terrasje.

• IVW, 23-08-2012

JP weet veel over wijn: laat je verrassen!! En 's morgens bij het ontbijt helpt JP je bij het plannen van je dag. Je krijgt de beste tips op maat van ieders wensen en verwachtingen

1 vraag over Hotel Villa Moncoeur

• Mikisi, 23-07-2017

diner

Hoeveel gemiddeld kost een maaltijd 's avonds?

Hotel Villa Moncoeur info

• Aantal sterrensterstersterster