We hebben een aantal aanbieders voor Remiremont voor je op een rij gezet:

Reviews over Remiremont

Wat een afwisseling

Jack W,
    16-10-2014

Wat ons trof is dat de wandel- en fietsmogelijkheden vanuit de Villa zo groot zijn. Veel verschillende landschappen, meer dan uitstekend aangegeven routes. En JP kent alle hoekjes en gaten in de Vogezen!

Gereisd met partner in september 2014

Stadje welke vroeg slaapt

Nanda,
    26-8-2013

Remiremont is een mooi stadje met enkele bijzondere gebouwen. Vanuit de stad rij je vlot naar allerlei andere bestemmingen. De natuur in de omgeving is prachtig. Helaas is er 's avonds weinig te beleven. Alles gaat al vroeg dicht, was moeilijk om na 7 uur nog iets te kunnen eten en mensen waren niet echt gastvrij.

Gereisd met partner in augustus 2013

Een leuk, klein dorp

Carolien,
    14-5-2008

Een leuk, klein dorp.

Zeer verzorgd met een aantal mooie winkels, leuke terrassen en div. culturelen bezienswaardigheden.

Een geweldig uitgangspunt voor vele tochtjes door de Vogezen of een bezoek aan Nancy.

Gereisd anders in mei 2008
Remiremont scoort een 8,1 uit 10, op basis van 15 reviews