Hotel Europeen

Laatste review

nooit meer

Nienke,
30-7-2015

Bijna direct bij aankomst ligt dit hotel aan een weg. handige ligging voor doorreis. als je binnenkomt wordt je verwelkomd door een zgn spruitjeslucht en de trappen zijn niet gestofzuigd. Overal plekken in het tapijt. Bij nader inzien waren de kamers uiterst smerig met spinnenwebben, plukken haar, vlekken, compleet beschimmeld douchegordijn. Het bed kraakte enorm en miste wat planken. In de lakens zaten vlekken en een haar. Tapijt vol smerige vlekken. Gordijnen waren er nauwelijks en luiken waren niet te gebruiken. Bedlampje was kapot en er was 0 koeling. Vreselijk veel muggen. Douche was zo verkalkt dat er 2 straaltjes uitkwamen. 1 ging naar links en de andere naar rechts. De handdoeken stonken en waren helemaal gerafeld. We hadden zgn familiekamer met 4 personen voor 99,= euro. Veel te veel geld voor zo een vreselijk afgeleefd, smerig en slecht onderhouden hotel. Een hel met 36C buiten en 45C binnen. Geen ster waard en zeker geen 2!

1 review over Hotel Europeen in het Nederlands

nooit meer

Nienke
30-7-2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Europeen in Pont a Mousson (Meurthe et Moselle), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Europeen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.