Tijdelijk €25 aanbetaling

Abbaye des Prémontrés

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Abbaye des Prémontrés voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 10 reviews

7.7GoedScore uit 10 reviews

• Rolstoel toegankelijk

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

10 Reviews over Abbaye des Prémontrés

• 8Johan08-10-2018

Echte aanrader voor een overnachting.

Prachtige locatie in oud klooster gelegen aan de Moezel op ca 5 km van de snelweg.

• 6Hoek15-08-2018

Prima Hotel heerlijk geslapen, omgeving minder.

Mooi hotel, heerlijke beddden. Prima ontbijt, tuin prachtig. Omgeving niet fraai. Gaf ons een onprettig gevoel, over de brug in stadje geweest met kinderen. Veel zat dicht en geen gezellige sfeer. Voor ons zeker geen tweede keer! Jammer dat deze prachtige plek op deze locatie ligt.

• 8marieke17-08-2016

heel leuk!

Sfeervol overnachtingsadres. Wij hebben dit op de terugreis vanuit z-frankrijk geboekt, ligt op de route en veeeel leuker dan een snelweghotel. Mooie abdij in leuk plaatsje (op loopafstand van het pleintje met div restaurants en leuke kledingwinkeltjes). Nette kamers, prima ontbijt. Aanrader voor kort verblijf!

• 8Rita15-09-2014

Goed hotel voor één nacht. Het is een erg groot hotel dus als je een paar keer naar de auto moet lopen om spullen op te halen, ben je vierdaagse proof. Wifi is er niet, je kunt je wel via via aanmelden maar dat is een externe host met alle consequenties van dien. Bedden prima, stoelen in de ontbijtzaal van voor de oorlog. Is voor een keer wel leuk, maar echt comfortabel was het niet. Wel lekker ontbijt met ook verse zaken. De badkamer heeft geen afzuiging dus na 5 minuten douchen, heb je ook direct een stoomcabine. Lijkt leuk hotel, maar ik vond het toch een beetje sober. Veel bouwwerk eromheen. Ongeveer 10 minuten lopen naar centre ville, lekker eten en aardige mensen.

• 9berryvanschaik17-08-2013

Verblijven in een prachtig historisch pand

Het hotel is gelegen aan de rivier. Grote tuinen omringen het 400 jaar oude gebouw, waar je heerlijk kunt bijkomen. Het pand bestaat uit een abdij en kerk, die niet meer hun oorspronkelijke functie hebben, maar nu als hotel( ik denk zo'n 50 kamers max), een cultureel centrum en tentoonstellingsruimte gebruikt wordt. Het is dus geen standaard hotel met airco en zwembad, maar een prachtige locatie, waar je kunt verblijven tijdens je doorreis naar het zuiden of een paar dagen lekker bij kunt komen (4,5 uur rijden vanuit Utrecht)

• 9Esther12-08-2012

Comfortabel doorreishotel met esthetische bonus

Met onze dochters (9&12) hebben we hier overnacht op weg naar huis in een van de familiekamers (85,-). Lekkere ruime kamer met basic inrichting: prima bedden, nette badkamer, koelkast (!). Verder heeft het hotel weinig toeters en bellen: geen restaurant bv. Je kunt er alleen ontbijten in een mooie zaal met meubels die passen bij een abdij - sfeervol. Het ligt op loopafstand van het dorpscentrum, met wat kleine restaurantjes en een McD. Het ontbreken van een restaurant in het hotel was voor ons geen probleem. Onze hoge waardering zit er wat ons betreft in dat de omgeving, het gebouw en de aankleding ervan prachtig was! De abdij zelf is mooi en de exposities die er in te zien waren minstens zo mooi - we waren de uren die we in de auto hadden doorgebracht snel vergeten. Zeker ook de kinderen Het hotel ligt even van de snelweg af en heeft veel gratis parkeerplaatsen. Echt een aanbeveler voor wie niet na een reis meteen z'n bed in wil duiken maar ook nog van de bestemming wil genieten.

• 7Berthe10-07-2011

prima lokatie, mindere service

We hebben hier overnacht op onze doorreis. we hadden een familie kamer geboekt maar kregen een 2 persoonskamer met 2 klapbedden erbij geplaatst.Hierdoor was de kamer klein. je kon geen gebruik maken van de stoelen of het buro omdat daar de beddeb voor stonden. We kregen voor 1 persoon handdoeken en toen we om meer vroegen waren we duidelijk lastig en moesten we het zelf maar naar onze kamer brengen

• 6B&A-M18-02-2011

Mwoa...

Het gebouw is mooi (en groot), maar hele delen zijn nog niet opgeknapt. Het ene deel is heel chique en verzorgd, een paar deuren verder is het oud tapijt en nog smoezelig. Geen koffie op de kamer, maar je mocht gebruik maken van koffieautomaat (muntgeld), in een onverzorgde rommelige ruimte die leek alsof het voor het personeel was...? Niet erg hoor, maar het lijkt zo'n sjieke omgeving en dat detoneert nogal. Binnenplaats met tuin, heel mooi, maar moet je toegangsgeld voor betalen... Ook leuk om door het raam naar te kijken... Eerlijk gezegd vonden we het dorp zelf niks aan, het dorre plein waaraan de abdij ligt is ook niet feestelijk. Nou ja, het was voor 1 nacht als tussenstop onderweg. Aardige staf, en het ontbijt was in een hele leuke, ouderwetse zaal. Kamers zelf: niks bijzonders, wel schoon en in orde.

• 8Meriam Burggraaff20-09-2008

Prima overnachtingsadres

Wij zijn 1 nacht in dit hotel geweest in een familiekamer met kitchenette (waar je extra voor moest betalen overigens). Onze kamer was ruim en zeer schoon, met 4 normale bedden. De ligging (enkele kilometers van de snelweg en het hotel nabij een gezellig centrum met voldoende restaurants) maakt dat het een goed overnachtingshotel is.

• 8M. Burggraaff29-07-2008

Prima overnachtingshotel voor goede prijs

Wij hadden een familiekamer geboekt (2 volw. en 2 kind.). Het hotel is onderdeel van een abdij, waar je verder niets van merkt. Zeer schone en ruime kamer, met kitchenette (waar een toeslag voor betaald moet worden). Het hotel is verder eenvoudig, maar keurig, en ligt in een rustige buurt op loopafstand van het centrum. Gratis openbare parkeerplaatsen direct naast het hotel. De ontvangst aan de receptie was vriendelijk. Voor ons een overnachtingshotel dat voor herhaling vatbaar is.

Hotel Abbaye des Prémontrés info

Het complex