Camping Le Fraiteuxstersterster

8.1Fantastisch

Frankrijk, Lorraine (Lotharingen), Plombières-les-Bains (Vosges)

8.1Fantastisch

• 8.1Staat v/h sanitair
  • 7.2Eetgelegenheden

Meer camping info
Tonen op kaart

10 reviews over Camping Le Fraiteux

• 2017
    8fam. Vierkes30-08-2017

Heerlijke camping, mooi wandelen!

Mooie, rustige en schone camping met vriendelijke beheerder en haar gezin. Heerlijk wandelgebied, direct vanaf de camping, goed uitgezette routes. Plombières (op wandelafstand) is een oud kuuroord en de moeite waard om te zien. Geen winkels in de directe omgeving, brood en beperkte hoeveelheid andere directe levensbehoeften verkrijgbaar in de campingwinkel. Mogelijkheid om te eten op het campingterras, maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2017

• 7brota20-08-2017

op hoogte

Wij waren op de terugreis en zagen op de N57 campings in Plombieres les bains aangegeven. .Dus afslag genomen. Na een forse daling kom je in het dal in het dorp terecht. Hier moet je via een niet te brede weg fors naar boven . De camping lig dus op hoogte. Een zeer rustige camping met goed sanitair. Voor rustzoekers ideaal. Goede gelegenheid om te wandelen en te fietsen.

Gereisd met partner in augustus 2017

• Oude reviews

9Mj7210-10-2016

Geweldig!!

Bij aankomst op de camping was de eigenaar nog in de tuin aan het werk, maar liet alles vallen om ons zeer vriendelijk te ontvangen. We waren laat, maar waren welkom in het restaurantje. Je kunt er alleen buiten zitten, maar de terrasverwarming was aan. Het eten was heerlijk. De eigenaar bood ook gelijk een ontbijt voor de volgende ochtend aan. Sanitairgebouw is nieuw en goed schoon. Prima wifi.

• 10Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in oktober 2016

• 8fam. Groeneweg05-09-2016

Goed onderhouden camping

Gastvrije ontvangst door de eigenaresse. mooi onderhouden plaatsen. schoon sanitair. prachtige omgeving voor wandelen en fietsen,er valt veel te zien. Eerste levensbehoeften op de camping verkrijgbaar. Men spreekt alleen Frans maar doet er alles aan om de dingen duidelijk te maken als je geen Franse taal beheerst. kortom een aanrader om zo eens een paar dagen te verblijven.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2016

• 9Fam. Smits03-01-2016

Heerlijk rustpunt in de Vogezen

Even een pittig holletje nemen vanuit Plombières en dan doorrijden naar Ruaux. Een heerlijk rustig dorpje op 600 m. hoogte. Mooi uitzicht op de camping naar de omgeving. Het sanitair is helaas een beetje gedateerd. Dat zou beter kunnen. Wel schoon. Mooie ruime plaatsen. Niet allemaal horizontaal maar er zijn genoeg plekken. Ook zijn er mooie nieuwe plekken gemaakt voor mobil homes. Er staan twee huurauto's klaar om evt. de omgeving te verkennen. Dat is beslist de moeite waard. Je kan er prachtige fietstochten maken. Ook ATB. Vanuit de camping gaan er diverse wandelingen de bossen in. In Plombières les Bains kan je kuren. Op de camping kan je om 7 uur al brood kopen. De baas speelt voor de bakker van het hele dorp. Ook kan hij een leuke maaltijd in elkaar draaien. Het gezin doet erg zijn best om het iedereen naar de zin te maken. Ook zijn er leuke huisjes te huur op de camping.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2015

• 8Hans10-09-2013

Prachtig gelegen camping

ligt op bijna 600mtr hoogte met een mooi uitzicht

Gereisd met partner in augustus 2013

• 8Hans25-09-2012

wat een tuintje

Als je vanuit het dorpje de camping oprijd ben je aangenaam verrast, mijn eerste indruk was "net een tuintje". Keurig bijgehouden heggen, kort gemaaid gras en veel bloemen. De stilte is indrukwekkend. Na het eten een wandeling door de velden en de bossen, direct na de ingang van de camping naar links, langs de frambozenstruiken die vol hingen van de vruchten, erg lekker. Jammer, de gelegenheid waar je brood kan halen in het dorp Ruaux was gesloten en daardoor moet je ver rijden om brood te krijgen. Het sanitair was netjes en schoon op het plafond na, het water was om half 11 's avonds niet meer heel erg warm.

Gereisd met partner in september 2012

• 8Peter Swolfs23-06-2012

leuke kleine camping

Leuke kleine camping. Het geheel ziet er prima en verzorgd uit. Redelijk grote plekken afgezet met hagen. Het sanitair is gedateerd, maar erg schoon. De beheerder is meestal aanwezig. Het dorpje stelt niets voor. Er is alleen een bakker annex kruidenier, waar het hoognodige te verkrijgen is. Al met al een prima doortrekcamping voor een lage prijs. In juni 2012: €12 all in per nacht.

Gereisd met partner in juni 2012

• 7Jan en Elly20-05-2006

Wij zijn in juni 2005 1 week op deze camping geweest. Goed sanitair, bakker aan de overkant en verder een erg rustig dorp. Echt iets voor de rustzoeker. (Begraafplaats is dichtbij em kun vanaf de camping zien!!!Grapje). Echt iets voor de wandelaar en rustzoekers. Camping grenst aan weilanden. Plaats genoeg in juni en omgeving is de moeite waard.

• 3Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2005