Bed and Breakfast Chez Morel

9.7Fenomenaal

Frankrijk, Lorraine (Lotharingen), Plombières-les-Bains (Vosges)

9.7Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

15 reviews over Bed and Breakfast Chez Morel

• 2018
    10Cools Miche10-08-2018

Geweldige plek.Je wordt er konklijk ontvange.

Prachtige locatie . Mooi verbouwd met ruime kamers en heerlijke bedden. Zeer uitgebreid ontbijt buffet.Het avondmaal is steeds bereid met heel veel zorg. Alles vers en met locale produkten.Ben een beetje jaloers op de kookkunsten van de gastvrouw. Zo gevarieerd en met zoveel zorg, voor een kleine prijs.Je wordt op een duidelijke manier verder geholpen om een wandeling uit te stippelen en krijgt daarbij ook een gedetailleerd plannetje mee.Hebben gemerkt dat er ook zeer veel tijd en energie gestoken wordt in fietsers en motorijders.Heel erg aanbevolen ga zeker terug. Voor de streek, de gastheer en gastvrouw en hun gezin en voor de fijne sfeer die er heerst.

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

10Rini Bullens30-07-2017

Fantastisch Bed and Breakfast!!!

Zeer mooie, origineel verbouwde accommodatie, met prachtige, zeer ruime slaapkamers met goede bedden en mooie eigen badkamer en toilet. De ontvangst door Ann en Mark was allerhartelijkst, we hebben 2 avonden genoten van een heerlijk, door Ann bereid diner, gezellig aan de grote tafel met de andere gasten en de gastvrouw en -heer, zeer aangenaam! Het ontbijt was erg lekker en overvloedig, we kregen goede tips mee om de omgeving te verkennen. Na een dagje op pad konden we in de tuin een drankje nuttigen, lekker in de zon. Kortom, een aanrader, niets dan lof over dit geweldige verblijf!!!

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 9Annemie Jennekens23-07-2017

Fantastisch verblijf gehad daar

Zeer aangename B&B, heel mooi, toffe uitbaters, mooie ligging,...kortom voor herhaling vatbaar!

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 10Brigitte en Jaklien31-08-2016

Bekwame gastvrouw

Wij verbleven 8 dagen in de B&B 'Chez Morel' en ondervonden geen ARROGANTIE bij de behulpzame, correcte en vriendelijke eigenaars. Altijd klaar om inlichtingen te verstrekken over mogelijke wandelingen in de omgeving. De kamers zijn sfeervol ingericht en het blijft er koel al is het zeer warm buiten. Er werden alleen leuke anekdotes verteld aan tafel. Wij zaten aan de ontbijttafel met de 3 motards die er gewoon passeerden en wel heel streng zijn met hun oordeel. Er moet een menselijke kortsluiting geweest zijn tussen de 3 mannen en de gastvrouw... wij ondervonden alleen maar bezorgdheid en vonden Ann een bekwame gastvrouw. J&B

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10Fam. Burez - Verborgt30-08-2016

We blijven terug komen, om zo veel redenen en meer

Hier 4 jaar geleden via Logeren bij Belgen terecht gekomen. Toen met onze 4 maand oude dochter een week verbleven. Na een 2de verblijf 2 jaar geleden hier dit jaar (en met een 2de dochter) voor de 3de keer verbleven, ditmaal 2 keer 1 nacht op heen- en terugstop van/naar Zwitserland. Hier kom je voor het uitstekende bed, en het goede ontbijt (met vers brood van de lokale bakker, en alleen maar streekproducten) - prijs/kwaliteit moeilijk te kloppen. Voor de table d'hotes: wat lekker, vers en gevarieerd eten, met eigen kweek en/of streekproducten, en met een lekker glas (streek)wijn. Voor de gezellige sfeer aan tafel, met gelijkgestemde zielen, al hebben die vaak (en daar zijn gastheer en vrouw geen uitzondering op) een uitgesproken mening. Voor de prachtige streek, die Marc & Ann als hun broekzak kennen, en je met raad en daad adviseren; of het nu om een wandeling, een ritje met de fietskar, een mtb tocht, een bezoek aan de thermen of aan de kapel van Le Corbusier in Ronchamp gaat ...

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 1davy27-08-2016

arrogante mensen

Onvriendelijke ontvangst na een lange motorit. Stellen zichzelf boven de gasten. Geen respect voor franse cultuur en middenstand. Onbijt is goed en bedden ook. Geen aanrader in mijn ogen.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 6Gert15-08-2015

arrogant

Geen aanrader om volgende redenen: Toen ik vroeg om de fietsenberging open te maken om half acht 's morgens weigerde Ann dit. Ik zou te veel lawaai maken en de andere gasten wakker maken. Wat een arrogantie ! Nochtans werd er onder onze kamer in de gasteneetkamer wel duchtig lawaai gemaakt en dat tot zowat middernacht. Ook 's nachts was er onbegrijpelijk veel straatlawaai. Het strafste van al was wat alweer Ann tegen andere gasten zei over ons: Dat zijn toch vervelende mensen. Toevallig gehoord toen we stil de trap afkwamen.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9Danielle 09-08-2014

Super gastvrij.......

Een paar dagen genoten op deze plek. Een mooie nette kamer en zeer vriendelijke gastvrouw/ heer. We hebben heerlijk meegegeten in de avond. Onze dochter lustte niet alles en onze laatste avond werd er speciaal iets gemaakt wat ook zij lekker vond, top! Verder een mooie omgeving om te wandelen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 10Hans Teeuwen16-04-2014

Uitstekende ervaring

Het is goed toeven bij An en Marc. Tien jaar geleden vertrokken uit Antwerpen en nu helemaal thuis in Plombieres les Bains. Erg gastvrij en de kamers zijn echt top! In eerste instantie geboekt voor 1 overnachting maar uiteindelijk 2 nachten erbij gepakt. Eten is prima en de Belgische "Duveltjes"of heerlijke Franse wijn smaken niet alleen goed maar zijn ook nog eens goed betaalbaar. Het ontbijt inclusief croussants is zeer uitgebreid en smakelijk. Als je van thermen houdt dan komt dat goed uit. Slechts tien minuten lopen en je duikt zo in een Romeins badhuis. Beste An en Marc, we komen terug. Groeten, Pierre, Paul en Hans. PS. Onze motoren konden we mooi in de garage parkeren.

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 10Paul14-04-2014

door toeval geluk

Door een toeval zijn wij afgelopen week bij An en Tom van Chez Morel terecht gekomen. Door een defecte accu hadden we vertraging opgelopen naar onze eindbestemming. Boven verwachting werden we gastvrij ontvangen en werd er, de restaurants in het dorp waren gesloten, een maaltijd voor ons bereid. Kamers en ontbijt zijn gewoon top voor zo een prijs. Wij hebben uiteindelijk besloten niet naar onze eindbestemming te rijden en hebben drie nachten in Chez Morel doorgebracht. Onze wens op een kort en goed verblijf in de Vogezen was immers vervuld. Groet. Pierre, Paul en Pans

Gereisd met vrienden in april 2014

4 tips over Bed and Breakfast Chez Morel

• Paul, 14-04-2014 Rapporteren

Prima locatie om vanuit Chez Morel diverse motor- fiets en wandeltochten te maken in de omgeving. Zeer centraal gelegen. Volgende keer bezoeken we het thermaal bad in deze historische plaats.

• Arco van der Hoorn, 01-06-2013 Rapporteren

rijd een tour naar restaurant Hohneck !

• Pluis, 01-06-2013 Rapporteren

Marc geeft je mooiste routes voor op de motor.

0 vragen over Bed and Breakfast Chez Morel

Bed and Breakfast Chez Morel info