Chalet Lodge des Forêts

9,4

6 reviews over Chalet Lodge des Forêts in het Nederlands

Veel privacy en comfortabel

Conny, 9-6-2014

De eerste week van juni hebben wij in dit chalet een heerlijke vakantie gehad. Het chalet is volledig ingericht en ook de wifi werkt heel goed. Je kunt heerlijk in alle rust op het balkon zitten en genieten van het groene uitzicht. We hebben heel goed geslapen door de rust om het huis en natuurlijk ook de heerlijke bedden. In de omgeving veel te doen voor zowel cultuur-als natuurliefhebbers.

Conny en Jan

Fantastisch!

Nathalie, 3-8-2013

Net thuis van een geweldige week in het Chalet Vogezen van Debby en Anne, nu al heimwee!

Het Chalet is prachtig gelegen, half op de berg, met veel privacy. Mooie natuur en een schattig klein beekje in de tuin die voor een heerlijk watergeluid zorgt. Adembenemend uitzicht op de tegenoverliggende berg. Modern en sfeervol ingericht, van alle gemakken voorzien. Groot ligbad, vaatwasser en zelfs een wasmachine en droger. Brandschoon.

De Nederlandse eigenaren zijn super sympathiek en behulpzaam. De communicatie verliep vanaf het begin perfect. Zeer snelle reactie op e-mail en sms. Een klein probleempje werd gelijk opgelost.

Kortom: mooi weer, fantastisch huis en omgeving; alleen je eigen humeur of je gezelschap kan je nog weerhouden van een perfecte vakantie!

Echt een aanrader het Chalet Lodge des Forêts!

Chantal, 10-6-2012

Prachtig gelegen luxe chalet met zeer gastvrije Nederlandse eigenaars. Het chalet is van alle gemakken voorzien, de bedden zijn heerlijk gedekt, er liggen ruim voldoende schone handdoeken, theedoeken, haardhout voor de eerste avond. Ruim genoeg voor 4 personen, wij hadden ook onze dochter van net 1 bij ons. Haar bedje paste makkelijk bij ons op de slaapkamer en haar kinderstoel stond bij aankomst al klaar. Vanaf het chalet ben je met ongeveer 1 uur rijden op allerlei mooie plekken in de Vogezen, zoals Colmar, Riquewihr, de Ballon d'Alsace, Munster, Kaysersberg en kasteel haut-koenigsbourg. Prachtige wegen over de bergen, door mooie dalen, de wijnroute, een feest!

Heerlijk chalet om "weer thuis te komen"!

Alain, Sandra, Yannick, Didier & Xander Godron, 9-6-2011

Wij zijn hier in februari 2011 een week geweest. Het chalet bied een perfecte uitvalsbasis om de prachtige omgeving van de Vogezen & Elzas te ontdekken. Wij hadden iedere keer het gevoel weer thuis te komen na onze activiteiten in de sneeuw. De eigenaren Debby & Anne zijn erg vriendelijke en gastvrij! Wij waren zo onder de indruk dat wij er de laatste week van mei 2011 wederom geweest zijn.

Super!!

Familie Godron, 4-4-2011

Een erg schoon en compleet chalet, heel mooi tegen de bosrand gelegen.

Wij hadden iedere keer het gevoel weer "thuis" te komen.

De beheerders Debby en Anne zijn vriendelijk en betrokken.

We zijn er in februari geweest voor een wintervakantie en komen in mei weer terug om de prachtige stadjes en natuur te bewonderen.

Super!

Jantiene, 16-5-2010

Ivm slecht weer extra kunnen genieten van alle comfort van het gezellige knusse chalet. Voor 2 personen ruimte genoeg.

Het huisje is van alle gemakken voorzien; vaatwasser, groot hoekbad, ruime douche, goede bedden, een knusse openhaard en zelfs een grote garage (perfect voorwielrenners!!). Alles is keurig verzorgd.

Vanuit elke kamer heb je uitzicht op natuurschoon. Het huisje is erg rustig gelegen en je hoort geen autowegen.

Direct vanuit de woning kan je mooie wandelingen maken. De wielrenner kan direct vanuit Huis aan de slag met mooie 6% klimmen. Misschien is het nog wel eerder een mountainbike mekka. MTB routes zag ik aangegeven staan aan het einde van de straat.

Echt een aanrader. Het huisje is met liefde opgeknapt en de gastvrijheid van de eigenaren Debby en Anne maken het verblijf helemaal compleet.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Lodge des Forêts in Plainfaing (Vosges), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Lodge des Forêts zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Lodge des Forêts scoort een 9.44 uit 10 op basis van 6 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: