Bed and Breakfast La Hardalle

8 tips over Bed and Breakfast La Hardalle

Pim en Elsje Zaalberg, 8-5-2015
Driedaags wandelarrangement.
Annemieke, 7-7-2013
Neem iets mee om je grondzeil te beschermen tegen de stenige bodem.
Mieke van Gessel, 10-6-2013
De laatste paar kilometers ernaar toe zijn opletten: volg de route-aanwijzing van La Hardalle en niet van Google

Nikki, 25-7-2012
Het (3-gangen)diner is echt heerlijk!
Iddih, 4-7-2012
Wij zijn naar Riquewihr geweest en vonden de bouw en omgeving prachtig.
vedder_5150, 3-7-2012
Wij zijn naar Riquewihr geweest en de gebouwen daar zijn fanatastisch om te zien.

brenda.lelie, 6-10-2011

De Notre Dame du Haut in Ronchamp, ontworpen door Le Corbusier (http://nl.wikipedia.org/wiki/Notre_Dame_du_Haut), ligt op 1,5 uur rijden. Zeeeer de moeite waard!

Verder vonden wij Kaysersberg een heel mooi stadje om te bezoeken, zo zie je ook nog een klein beetje van de Elzas (toch weer heel anders dan de Vogezen).

Zubin Nur , 4-10-2011

Freiburg is een hele mooie stad op 1,5 uur afstand. (Ergens anders parkeren bv. Ihringen en vandaar de trein nemen - Freiburg is een eko-stad.) markt op dinsdag en zaterdag.

In Ihringen Weingut Pix biologische wijn.