Bed and Breakfast La Hardallestersterster

8.8Fantastisch

Frankrijk, Lorraine (Lotharingen), Plainfaing (Vosges)

8.8Fantastisch

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

52 reviews over Bed and Breakfast La Hardalle

• 10Monique & Britt14-08-2019

Wat hebben wij een heerlijke week achter de rug. Vanaf onze aankomst tot aan ons vertrek genoten van de rustige omgeving en het heerlijke eten. Ingrid en Baukje, jullie B&B is echt top, en we komen zeker nog een keer terug, dankjewel voor de gastvrijheid.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Jeroen17-04-2019

Comfortabel en toch outdoor!

Fijne comfortabele plek, midden in de bergen tussen de natuur. Fantastisch uitzicht over groene valei.

• 9Eef16-04-2019

Al weer zin in mijn volgende vakantie daar!

Heerlijk gegeten, gewandeld en ontspannen. Wat hebben die dames het leuk voor mekaar, aan alles is gedacht. En.... de beste en lekkerste merengue, mokka taart ever gegeten!!!!!

Gereisd met partner in maart 2019

• 9Laura Koekenberg15-04-2019

Kneuterige gezelligheid midden in de Vogezen

Je gaat hier naartoe voor rust, ontspanning, buiten zijn in de natuur en de knusheid van de locatie zelf dankzij de karaktervolle ruimtes. Niet te vergeten, de geweldige vegetarische en indien gewenst ook veganistische keuken.

• 9Astrid Teunissen15-04-2019

Uniek plek, fantastische accommodatie, alles top!

Prachtige omgeving, super gastvrij, schoon en Heerlijk eten!!!! Ik zeg doen!

• 2018
    8Fam Uijt den Bogaard22-07-2018

Voor herhaling vatbaar.

De ligging is fantastisch zo ook het vegetarische eten is erg smakelijk bereidt.De kamer was ruim genoeg voor 2 personen.De eigenaren zijn vriendelijke behulpzame mensen welke zich uitsloven je naar de zin te maken.Een minpuntje vonden we de wastafel waar alleen een koudwaterkraan aanwezig was, voor de rest een prima verblijf!

Gereisd met partner in juli 2018

• 2017
    9Johnny11-09-2017

Prachtig plekje gigantisch mooi uitzicht rust

Vriendelijke ontvangst, wij hebben gecampeerd mooie plaatsen mooi uitzicht. Sanitare voorzieningen zijn prima en schoon , ook is er een ruimte waar je bij slecht weer spelletjes kunt doen of tv kunt kijken. Mooie omgeving de Elias ligt ook in de buurt mooie wijnstreek . Deze camping is zeker een aanrader als je van rust houd.

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Sylvie15-08-2017

Heerlijk onthaasten en genieten!

Een feestje om elke avond aan te schuiven voor het 3-gangen diner!! Gevarieerde gerechten, verfijnde vegetarische keuken. We hebben genoten!!! Ruime en gezellig ingerichte kamer. Vanaf de B&B hebben we mooie wandelingen gemaakt met de aanwezige routekaarten en beschrijvingen. Genoeg interessante stadjes in de omgeving, zoals Saint-Dié en Colmar. Ook de wandelingen bij "de Honeck" en Gérardmer vonden we zeer de moeite waard.

Gereisd met partner in augustus 2017

• Oude reviews

10Marko en Ria Pijnenburg18-10-2016

Geweldig accommodatie !

Het verblijf is bijzonder goed. Je wordt goed ontvangen en je komt echt niets te kort. De locatie is zeer mooi, wij hebben diverse wandeltochten gelopen rondom La Hardalle en buiten op het terras kun je goed tot rust komen Het ontbijt is uitgebreid, met lekker vers brood ( alle soorten) Het vegetarisch eten is geweldig, je mist het vlees niet Het bed slaapt goed en de kamer is goed schoon.

Kortom wil je er even tussenuit ga naar La Hardalle.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 10Marlies & Bart27-09-2016

Rustiek kamperen met uitzonderlijk goed eten

Wij hebben genoten van de rust en het prachtige uitzicht. In de avonduren aangeschoven bij de gasten van de chambre d'ote om gezamenlijk heerlijk te eten.

Gereisd met partner in september 2016

8 tips over Bed and Breakfast La Hardalle

• Nikki, 25-07-2012

Het (3-gangen)diner is echt heerlijk!

• Mieke van Gessel, 10-06-2013

De laatste paar kilometers ernaar toe zijn opletten: volg de route-aanwijzing van La Hardalle en niet van Google

• Annemieke, 07-07-2013

Neem iets mee om je grondzeil te beschermen tegen de stenige bodem.

0 vragen over Bed and Breakfast La Hardalle

Bed and Breakfast info