Reviews over Pintheville

zeer goede Bed en Breakfast

niki,
    4-12-2013

Zeer goede b&b, rustig gelegen, mooie tuin met uitzicht op de weide omgeving. Je krijgt een verzorgd en lekker Frans ontbijt met iedere dag iets extra's - super lekkere wentelteefjes. De table d'hote op aanvraag is ook zeer verzorgd en lekker. Vriendelijke eigenaars. Gezellige kamers die uitgeven op de tuin. Prachtige living waarin je de maaltijden krijgt. De omgeving is zeer rustgevend en mooi. Goed gelegen om de omgeving van Verdun te ontdekken. Voor de eigenaars is geen enkele inspanning te veel om je hierbij te helpen. De overblijfselen van WOI zijn de moeite waard. Prachtige bossen in de omgeving.

Pintheville scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews