Camping Neufchâteausterster

7.3Goed

Frankrijk, Lorraine (Lotharingen), Neufchâteau

Op vakantie geweest naar Neufchâteau?

7.3Goed

• 7.3Staat v/h sanitair

• Sauna
Meer camping info
Tonen op kaart

4 reviews over Camping Neufchâteau

• 6Nico12-05-2011

Voor één nacht te doen

Camping is op zich prima, maar het sanitair, met name de douches, stellen echt niets voor.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2008

• 8Paul07-10-2010

Prima municipal

Prachtige municipal tussen de lokale sportterreinen (vaak bij municipals) en het spoor. Van beiden heb je totaal geen last. De grasvelden zijn keurig onderhouden, wat tevens geldt voor het sanitairblok. Na 17.00u komt er een lokale ambtenaar het campinggeld innen Toegang camping is verboden voor tandemassers (maken het grasveld kapot)

Gereisd met partner in mei 2003

• 8Paul07-10-2010

Prachtige municipal

Prima municipal achter het spoor en de plaatselijke sportterreinen (vaak bij municipals) Na 17.00u komt er een plaatselijke ambtenaar langs om het geld te innen. De camping ligt in een soort tuin met mooie bomen en struiken en de grasvelden zijn prima onderhouden. Ook het sanitairblok was keurig schoon. Een aanrader als je via de D1 naar huis of onderweg naar je bestemming bent.

Gereisd met partner in mei 2003

• 7ido11-08-2010

Prima overnachtingscamping

Ruim opgezet, mag wel een speeltuin(tje) bij worden gezet. Ligt tussen het spoor (weinig lawaai) en sportvelden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

0 tips over Camping Neufchâteau