Bed and Breakfast 14-18 Nantillois

9,1

4 tips over Bed and Breakfast 14-18 Nantillois

Frank Laarkamp, 21-6-2013

WOI gebied.

Tour met de gids (Maarten Otte) door oud oorlogsgebied.

Bezoekje Verdun, Reims etc.

Ellen, 2-9-2012

Deze B & B in Nantillois is een prettige plek om te verblijven en op je gemak de omgeving te verkennen, zeker als je geinteresseerd bent in de Eerste Wereldoorlog. Het museum aan huis is een bezoekje waard.

Wij komen graag nog een keer terug !

Anita, 31-8-2012

Naast gelegen museum welke door zelfde eigenaren wordt gerund, wij waren echt verrast over de uitgebreide WOI collectie, uitgestald over 2 verdiepingen.

Stad Verdun: Mooie oude stad waar ook nog eens heel goed gewinkeld kan worden (20 minuten rijden)

Kroegje in Montfaucon 4km verderop: Daar moet je gewoon even een biertje hebben gedronken en het boeren Franse dorpsleven aanschouwen

Renate, 20-7-2012

Gastheer Maarten kan van alles over de Eerste Wereldoorlog vertellen in het bijbehorende museum vol eigen vondsten uit de streek.

Desgewenst geeft hij bovendien (op aanvraag) rondleidingen door de streek, van interessante musea tot vergeten stukjes slagveld diep in het bos. In de omgeving zijn, naast de talloze Eerste Wereldoorlog monumenten, musea, etc, bovendien talloze "andere" dingen te bezoeken, zoals bijvoorbeeld het biermuseum in Stenay, de Champagnestreek en Verdun.