FrankrijkLorraine (Lotharingen)NancyHotels NancyHotel Novotel Suites Nancy Centre

Hotel Novotel Suites Nancy Centre

FrankrijkLorraine (Lotharingen)Nancy

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Novotel Suites Nancy Centre voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 6 reviews
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9FenomenaalScore uit 6 reviews
  • 9Waardering

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

6 Reviews over Novotel Suites Nancy Centre

• 10mvdb24-08-2017

goed en schoon hotel

goede bedden schoon sanitair strak en modern.goed ontbijt zwembad geen gebruik van gemaakt.Vlak bij de snelweg

• 9Hans21-09-2013

Prima hotel voor stadsbezoek of op doorreis

Prima kamer en zeer behulpzaam personeel. Echte aanrader!

• 8cock_gisele11-08-2013

Fijn hotel met grote kamers en parkeergarage

Kamer was groter dan gemiddeld met alle voorzieningen die je maar kunt bedenken: waterkoker om zelf koffie/thee te maken, magnetron, kleine koelkast, heerlijke douche, apart bad, ietwat klein toilet. Bedden waren groot maar voor ons iets te hard. Ontbijt zag er in eerste instantie wat simpel uit, maar alles was aanwezig, zelfs de mogelijkheid om een eitje te koken. Al met al een prima plek om te overnachten!

• 9Rob03-08-2012

Zeer geschikt om een nacht te verblijven

Mooi hoetel goede kamer met magnetron en koelkast. Nette badkamer. Op de kamer kan je goed een avond verblijven. Tegenover het hotel een aantal eetgelegenheden en een bowlingbaan. De volgepakte auto staat in een afgesloten parkeergarage (€7.00). Parkeren is met een wat groter auto krap. Bij een volgende rit naar Frankrijk zal ik dit hotel zeker niet vergeten als overnachtingsplek. Het ontbijt is uitgebreid met allerlei aparte zaken in plastic doorzichtige bakjes, daar moet van houden. Adres staat in de navigatie onder favorite hotels.

• 9Fam. Wils14-07-2011

Volgende keer weer

Prima kamer voor een gezin. Ruim en af te scheiden in een ouder/kind gedeelte. Voorzien van alle gemakken. Zelfs de mogelijkheid om een lekkere verse magnetron maaltijd in de loby te halen en deze in de kamer te bereiden. Het televisie internet systeem biedt vele mogelijkheden, waaronder gratis de nieuwste engelstalige films. Ontbijt ook prima. Kortom volgende keer zoeken we weer een Novotel suitehotel op.

• 9Jacques Verduijn08-10-2010

Prima hotel met een mooie ruime suite

Dit hotel is de prijs meer dan waard. Een prachtige eigen suite, met apart toilet, een bad, wastafel en een doucheruimte. Magnetron en koelkastje. Een grote tafel om aan te zitten (lezen, schrijven, internetten (met je laptop gewoon aan een draadje of wireless). Internetten kan ook via de TV. Aparte opzet van het ontbijt (gebalanceerde voeding). Konden we ons wel in vinden! Parkeren in de garage (6,50 Euro per dag). Centrum een kwartier lopen. In het nabijgelegen Kinopolis kan je prima eten. Aanrader.

Hotel Novotel Suites Nancy Centre info

Room facilities

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar