Hotel Novotel Nancy Ouest

FrankrijkLorraine (Lotharingen)Nancy

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Novotel Nancy Ouest voor je op een rij gezet:

3.9OnvoldoendeScore uit 31 reviews
+21/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

3.9OnvoldoendeScore uit 31 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

31 Reviews over Novotel Nancy Ouest

• 3Nancy15-09-2021

waardeloze kamer

De benedenverdieping is netjes, en het ontbijt is goed. Maar de kamer was niet schoon. De kinderbedden waren niet opgemaakt. Je moet zelf een hoes eraf ritsen en daaronder zaten de lakens. Hoe lang zitten die daar dan al onder? Een persoon ligt zo wat op de grond. En het tweepersoonsbed kraakte en piepte. Zeker geen aanrader dus.

• 4Lisa26-07-2021

Liever niet meer

Ontvangst was chaotisch het was wat later op de avond en niemand bij de balie. Heeft zeker 10 minuten geduurd. Kamer voor 3 personen geboekt de bedbank was niet opgemaakt. Je moest maar uitzoeken hoe dat moest ( een overtrek). 1 flesje water in de minibar en 2 sets handdoeken. Het eten was wel goed en snel op tafel. S ochtends een hoop herrie van dichtklappende deuren en wegrijdende gasten. Ik heb het allemaal wel beter gezien. Niet voor herhaling vatbaar.

• 8Bert20-09-2020

Heerlijk Hotel vlak bij de snelweg naar NL

Dit hotel bezoeken wij al jaren op onze terugreis vanuit de Côte d' Azur naar NL. Altijd weer lekker slapen en eten. Een echte aanrader. 's morgens top ontbijtje en dan .......... naar huis. Doen.

• 8Bianca23-01-2018

Voor herhaling vatbaar!

Prima overnachtingshotel. Zeer kindvriendelijk (speelhoek, knutseltafel, cadeautje bij aankomst en zwembad). Leuke bar (toen wij er waren finale EK dames voetbal kunnen kijken). Ruime kamers en heerlijke badkamer. Eten niet bijzonder maar prima (na een lange reis wil je liever niet nog op pad met een kleine). In de nabijheid zit eventueel wel een Mac Donalds. Dicht bij snelweg en allee voor een prima prijs. Wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar!

• 8overnacht augustus 201722-08-2017

prima hotel

Nette kamers, zwembad er bij, goed ontbijt, vriendelijk personeel, goed restaurant (wat mindere bediening in bar...), kindercadeautjes, speelhoek, goede bedden. Wij hebben hier heerlijk verbleven en geslapen als overnachting terugreis zuid Frankrijk.

• 8Chris29-07-2017

Heel kindvriendelijk hotel

Accomodatie is prima, goede kamer, vriendelijke ontvangst, goede parkeergelegenheid en vlak bij de snelwegen. Toch redelijk rustig gelegen. Kamer is schoon en douche is type regendouche en dus best fijn. Het restaurant viel wel wat tegen. Het was erg druk en dat merkte je bij de bediening. Correct, maar oververmoeid. Duurde ook best lang voordat het eten doorkwam. Entrecote was eigenlijk niet oké, maar heb maar niet teruggestuurd vanwege de gestreste bediening. Zou allemaal alleen maar langer duren. Dus eignlijk kun je beter buiten de deur eten.

• 8Seitske16-07-2017

Goed hotel voor onderweg

Prima hotel voor onderweg. Heel erg kindvriendelijk. Voetbaltafel, gekke wiebelstoelen, kapla, zwembad, kinderkaart. Onze kinderen konden zich na de reis even lekker ontspannen.

• 8Ellen12-08-2016

Heerlijk!

Vriendelijk personeel. Heerlijke kamers. Bushalte voor de deur en met een kaart van Nancy binnen een kwartier voor 1,50 euro pp in Nancy. Heerlijk kingsize bed van 2 meter! Echt top. Kamers schoon, ontbijt prima! Kinderen gratis ontbijten.

• 9Marije06-08-2016

Fijn overnachtingsmogelijkheden hotel

Ligt dicht bij snelweg. Parkeren op eigen terrein. Zwembad was koud 18graden ondanks dat het buiten 25 graden was. Jammer. Ontbijt was niet fantastisch. Prima nette kamers. Vriendelijk personeel. Restaurant aanwezig maar wij liepen naar de Mc donalds aan de overzijde van de straat. Voor kids was er een speelhoek en een tafelvoetbalspel. Prima!

• 9Wendy11-08-2015

Onwijs nette kamers

Hotel is naast de snelweg gelegen ( je hoort het niet) wat ideaal is om als overnachting te gebruiken op weg naar huis vanuit zuid Frankrijk. Mooie, nette kamers met goede bedden. Ontvangst is netjes. Kleine speelhoek voor de kinderen en ook een buitenzwembad.

Hotel Novotel Nancy Ouest info

• Rolstoel toegangBeschikbaar
  • MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar

Meals