Hotel Novotel Nancy Ouest ***

Hotel Novotel Nancy Ouest ***

Hotel Novotel Nancy Ouest
Hotel Novotel Nancy Ouest

Weer vandaag5°-3°

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel Nancy Ouest voor je op een rij gezet:

28 reviews over Hotel Novotel Nancy Ouest in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar!

Bianca, 23-1-2018

Prima overnachtingshotel. Zeer kindvriendelijk (speelhoek, knutseltafel, cadeautje bij aankomst en zwembad). Leuke bar (toen wij er waren finale EK dames voetbal kunnen kijken). Ruime kamers en heerlijke badkamer. Eten niet bijzonder maar prima (na een lange reis wil je liever niet nog op pad met een kleine). In de nabijheid zit eventueel wel een Mac Donalds. Dicht bij snelweg en allee voor een prima prijs. Wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar!

prima hotel

overnacht augustus 2017, 22-8-2017

Nette kamers, zwembad er bij, goed ontbijt, vriendelijk personeel, goed restaurant (wat mindere bediening in bar...), kindercadeautjes, speelhoek, goede bedden. Wij hebben hier heerlijk verbleven en geslapen als overnachting terugreis zuid Frankrijk.

Heel kindvriendelijk hotel

Chris, 29-7-2017

Accomodatie is prima, goede kamer, vriendelijke ontvangst, goede parkeergelegenheid en vlak bij de snelwegen. Toch redelijk rustig gelegen.

Kamer is schoon en douche is type regendouche en dus best fijn.

Het restaurant viel wel wat tegen. Het was erg druk en dat merkte je bij de bediening. Correct, maar oververmoeid. Duurde ook best lang voordat het eten doorkwam. Entrecote was eigenlijk niet oké, maar heb maar niet teruggestuurd vanwege de gestreste bediening. Zou allemaal alleen maar langer duren. Dus eignlijk kun je beter buiten de deur eten.

Goed hotel voor onderweg

Seitske, 16-7-2017

Prima hotel voor onderweg. Heel erg kindvriendelijk. Voetbaltafel, gekke wiebelstoelen, kapla, zwembad, kinderkaart. Onze kinderen konden zich na de reis even lekker ontspannen.

Heerlijk!

Ellen, 12-8-2016

Vriendelijk personeel. Heerlijke kamers. Bushalte voor de deur en met een kaart van Nancy binnen een kwartier voor 1,50 euro pp in Nancy.

Heerlijk kingsize bed van 2 meter! Echt top. Kamers schoon, ontbijt prima! Kinderen gratis ontbijten.

Fijn overnachtingsmogelijkheden hotel

Marije, 6-8-2016

Ligt dicht bij snelweg. Parkeren op eigen terrein. Zwembad was koud 18graden ondanks dat het buiten 25 graden was. Jammer.

Ontbijt was niet fantastisch. Prima nette kamers. Vriendelijk personeel. Restaurant aanwezig maar wij liepen naar de Mc donalds aan de overzijde van de straat.

Voor kids was er een speelhoek en een tafelvoetbalspel. Prima!

Onwijs nette kamers

Wendy, 11-8-2015

Hotel is naast de snelweg gelegen ( je hoort het niet) wat ideaal is om als overnachting te gebruiken op weg naar huis vanuit zuid Frankrijk. Mooie, nette kamers met goede bedden. Ontvangst is netjes. Kleine speelhoek voor de kinderen en ook een buitenzwembad.

Uitstekend

Hans, 16-9-2014

Uitstekende uitvalsbasis voor tussenstop naar vakantiebestemming. Keurige ontvangst door uiterst vriendelijk personeel. Afgesloten parkeergelegenheid, kinderspeelhoekje in de hal en prima kamers. Bij late aankomst ook nog mogelijkheid tot eten in het hotel en anders een hamburgerrestaurant om de hoek. Hotel is praktisch naast de snelweg, die je verder niet hoort. Laat je niet afschrikken door de buurt (kantoren en winkelpanden). Naast het regulier ontbijt, kan je voor minder dan tien euro kiezen voor een "ontbijt to go" wat voor ons ruim voldoende was.

Aardige incheck. Leuk zwembad en zitje buiten. kamers prima. Airco. Presentje voor onze 2 kindjes. Waren helemaal blij met armbandje!

Kids for free is voor gezinnen erg pretiig anders is een hotel erg duur voor 4 personen of heb je 2 losse hotelkamers.

Perfect doorreis hotel

s_braampie, 1-7-2014

Op doorreis (zowel heen als terug naar Zuid-Frankrijk) gebruik gemaakt van dit hotel. Heerlijke moderne ruime kamers met een – zo leek het – pas opgeknapte douche en wc. Daarnaast was er vriendelijk Engels sprekend personeel. Twee nadelige punten zijn: de parkeergelegenheid: minimaal met zeer kleine vakken, waardoor de parkeerplaats snel vol staat en er geen ruimte is om spullen uit de auto te pakken en de roomservice kaart is minimaal.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel Nancy Ouest in Nancy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel Nancy Ouest zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Novotel Nancy Ouest scoort een 8.04 uit 10 op basis van 28 reviews.