Aparthotel Néméa Nancy

Aparthotel Néméa Nancy

Aparthotel
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Néméa Nancy voor je op een rij gezet:

2 reviews over Aparthotel Néméa Nancy in het Nederlands

Leuk om Nancy te ontdekken.

Mar
1-8-2010

Het is een fijn maar klein appartementje met z'n vieren, wij zaten er met erg warm weer waardoor het aardig warm was in het appartement ondanks dat de ramen flink ver open konden. Een welkome afkoeling was het zwembad met een klein terrasje met 2 ligstoelen.Een nadeel was de beperkte openingstijden van de receptie waardoor je voor 11:00 uur moet aankomen of pas na 17:00 uur. Doordat de ramen openstonden was er wel veel rumoer van mensen die in de huizen aangrenzend wonen. Wel een prima keukentje en badkamer. Prima plek om Nancy te verkennen. Auto kan in de parkeergarage.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2010

leuk!

carin
30-8-2009

leuk dat je een apartement krijgt, best handig een koelast op je hotelkamer en keukentje erbij. ruime kamers, grote ramen die openkunnen, rolluik tegen licht en warmte, heerlijk zwembad met saai maar toch een terras buiten met ligbedden. boekje erbij en even relaxen. ligging centraal genoeg om bij hele goede restaurants uit te komen!

Gereisd Met partner in augustus 2009

Aparthotel info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Gratis wifiOp de kamer

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesKluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Néméa Nancy in Nancy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Néméa Nancy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.