Hotel La Residence

Kleine hotelsWeer vandaag7°-2°
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor La Residence voor je op een rij gezet:

Laatste review

Goede prijs kwaliteit verhouding.

Jan,
18-9-2018

Het enige personeelslid dat we gezien hebben was uiterst vriendelijk en behulpzaam.

3 reviews over Hotel La Residence in het Nederlands

Goede prijs kwaliteit verhouding.

Jan,
18-9-2018

knus, schoon hotel

Petres,
8-9-2018

gezellig hotelletje, dichtbij het centrum. tram voor de deur. heel vriendelijke ontvangst en bediening. efficiente schone badkamer met lekkere douche.

Wat beter kan; zeer gehorige kamers (houten krakende vloeren), kamer na schoonmaak rook ze niet fris (duf), lift werkte s morgens niet, ontbijt was zeker het geld niet waard veel te sumier geen kaas,fruit, melk enz. geen toilet papier in badkamer.

Het is wel een moment opname.

nette plek, net hotel

Niels
1-8-2013

Prima hotel voor een nachtje. Hadden ruime familie kamer, goed sanitair en prima bedden.

auto veilig geparkeerd (tegen betaling) 300 meter verderop in privegarage van hotel.

op 8 minuten lopen van centrum, tram stopt voor de deur.

GEEN AIRCO

Vriendelijk personeel, krijgt keurig citymaps met tips.

Ontbijt wordt met kids duur, kleine kinderen (3 en 6) bijvoorbeeld half geld, ipv gratis.

We hebben een aantal aanbieders voor La Residence voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Residence in Nancy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Residence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.