Hotel La Residence

8,8

We hebben een aantal aanbieders voor La Residence voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel La Residence in het Nederlands

nette plek, net hotel

Niels
1-8-2013

Prima hotel voor een nachtje. Hadden ruime familie kamer, goed sanitair en prima bedden.

auto veilig geparkeerd (tegen betaling) 300 meter verderop in privegarage van hotel.

op 8 minuten lopen van centrum, tram stopt voor de deur.

GEEN AIRCO

Vriendelijk personeel, krijgt keurig citymaps met tips.

Ontbijt wordt met kids duur, kleine kinderen (3 en 6) bijvoorbeeld half geld, ipv gratis.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Residence in Nancy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Residence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Residence scoort een 8.81 uit 10 op basis van 39 reviews.