Hotel Ibis Budget Nancy Centre

HotelWeer vandaag28°12°
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Budget Nancy Centre voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Ibis Budget Nancy Centre in het Nederlands

Boven verwachting goed

Mariska
1-7-2018

Perfect als tussenstop overnachting. Zeer schoon, goede bedden. Eenvoudig, maar alles aanwezig wat je nodig hebt

eens maar nooit keer

jd van Vossen
29-7-2017

Parkeerplaats van te voren geprobeerd te reserveren maar alles was al vol. Voldoende parkeergelegenheid in de omgeving werd verzekerd. Helaas. Het grote parkeerterein en de parkeergarage van de kinepolis tegenover het hotel was ook vol. Na lang rondrijden daar uiteindelijk een plekje bemachtigd. Zit je op te wachten als je net 800km vanuit Zuid-Frankrijk hebt gereden.

Kamers zien er op het eerste gezicht netjes uit tot je op het bed gaat zitten. Deze zwiepte krakend van links naar rechts. Bij elke minste beweging kraken. Zelf de poten maar wat aangedraaid, toen was het iets minder.

Aan te raden is ook om slippers mee te nemen want 1 rondje over de vloer na het douchen en je voeten zijn plakkerig en zwart.

De airco werkt prima maar het ventilatiekanaal is aangesloten op meerdere kamers. Normaal geen probleem tot de buurman de ene sigaret na de andere opsteekt. Dan kun je ongewild meegenieten.

Zoals de formule aangeeft, eenvoudig maar goed hotel om te overnachten op doorreis. Midden in de stad, de volgepakte auto moest helaas op straat staan. Schoon, ietwat harde bedden, maar wel prettig dat wanneer je vermoeid aankomt na een warme reisdag, dat de airco aan staat waardoor er een prettig klimaat op de kamer is. Ontbijt buffet is ook eenvoudig maar voedzaam en de prijs was daar ook naar €6,10.

Prima

Indalo
26-9-2016

Zowel op de heenreis als terugreis van onze vakantie in Spanje hier geslapen. Hotel= Slapen-Wassen-Ontbijten- en wegwezen. Geen slechte ervaring, vriendelijke ontvangst, goed frans ontbijt. Schoon en goed bed, heerlijk geslapen.

Helaas ligt Ibis Budget midden in de stad, maar met een goed navigatie-systeem

kom je er. Aan de overkant ligt een bioscoop met een restaurant Panini Kebab,

heerlijk gegeten. Auto, volgeladen, stond buiten, maar veilig.

Simpel maar schoon hotel

Hans Huizinga
1-10-2011

Het hotel volgens de bekende formule alles is er maar wel eenvoudig d.w.z. een douche, airco, een schoon bed en een vers ontbijt op loopafstand van het supermooie PLace Stanislas ( 900 meter) Als je op tijd bespreekt zijn er bewaakte overdekte parkeerplekken beschikbaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Budget Nancy Centre in Nancy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Budget Nancy Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ibis Budget Nancy Centre scoort een 7.13 uit 10 op basis van 5 reviews.