Hotel De Guise

Kleine hotelsWeer vandaag20°8°
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor De Guise voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel De Guise in het Nederlands

Met jonge kinderen

Ideaal voor leuke tussenstop

Aletta
6-8-2018

Hotel in het oude centrum van Nancy. Wij verbleven hier 1 nacht op terugreis vanuit zuid-frankrijk. De familiekamer was netjes en onlangs gerenoveerd, maar wel wat krap. Het hotel ligt vlakbij een mooi park en ook bij het plein Stanislas, waar 'savonds een lichtshow werd opgevoerd.

Parkeren kan in de straat van het hotel (wel contact betalen) of op 5 / 10 minuten lopen op een parkeerterrein (ook ondergronds).

Grandeur

oving
3-6-2011

Statig hotel. Ruime familiekamer. Achterstallig onderhoud sanitair. In de oude binnenstad gelegen. Parkeren moet op openbare parkeerplaats even verderop, betaald.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Guise in Nancy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Guise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.