Géén boekingskosten

7.4GoedScore uit 8 reviews

• Airconditioning

8 Reviews over Ariane

• 7Judith04-08-2018

Goed voor doorreis, niet bijzonder.

Geen airco in het gebouw, warme muffe kamers. Badkamer zag er wel schoon uit. Alles is wat gedateerd. Goed voor doorreis.

• 7Roelant23-08-2016

Dicht bij snelweg (++) maar warme kamers

We hadden voor 2 volwassenen en 2 kindjes (5/7) twee aangrenzende kamers waarvan een tussendeur open kon. Dit is prima voor zijn doel. Deze keer was het kennelijk warmer, want de kamers waren ook 's nachts te warm. Ook voelde het stoffiger dan de vorige keer. De afstand tot de snelweg (4 keer de bocht om) is perfect. Je bent zo weer onderweg naar het Zuiden.

• 7Theo & Yvonne16-10-2014

prima hotel voor op doorreis

op de terugweg van zuid-Frankrijk hebben we hier overnacht. Ruime kamer, goed bed, goede nachtrust. Grote parkeerplaats. Personeel spreekt goed engels. Het hotel en de kamer kan wel een kleurtje gebruiken, oogt een beetje somber. Ontbijt was niet geweldig, maar kwam misschien ook omdat wij de enige twee gasten waren bij het ontbijt. In het hotel worden ook groepen ontvangen voor een vergadering. Het hotel heeft ook een restaurant, maar in de buurt kun je heerlijke grill gerechten eten in "Courtepaille ".

• 8Roelant09-08-2014

Perfecte tussenstop naar het Zuiden

Tussenstop op weg naar het Zuiden. Vlak naast snelweg, makkelijk te vinden, schoon en comfortabel, hier zou ik zo weer boeken.

• 7penningh31-03-2013

Volgende keer een ander hotel

Het hotel is qua prijs-kwaliteit-ligging prima. We hebben er diverse keren overnacht. Wat dit hotel tegen heeft is de niet regelbare temperatuur in de kamers, welke ligt tussen de 21 en 23 graden. Knap warm om in te slapen. Daarnaast zijn de matrassen erg hard. We hebben ons voorgenomen, ondanks te gunstige ligging en de prijs in de toekomst een ander hotel te kiezen. Het restaurant is prima. De ober is wat geforceerd vriendelijk.

• 7veld.can11-08-2011

Zeer goed doorreis hotel

Hier tijdens onze reis naar zuid-Frankrijk 1 nachtje doorgebracht. Typisch een doorreis hotel. Wel zeer netjes, zeer aardige ontvangst aan de receptie met veel uitleg en tips over wat er in Nancy te beleven viel die avond. Nette kamer en zeer schone badkamer. Handdoeken zeer schoon en alles netjes. Safe op de kamer. Grote flatscreen TV. Veel stopcontacten om pc, mob, koelkastje, fototoestel, e.d weer eens goed op te laden. Alles is wel basis maar perfect om 1 nacht door te brengen. Via internet geboekt en meer dan 50% korting gekregen op een 3 pers. kamer! Daarom prijs/kwaliteit: Zeer goed. Restaurant ligt eraan vast. "vender" machine in de hal. Personeel zeer vriendelijk. Nogmaals voor de prijs die ik betaald heb een goed hotel. Natuurlijk moet je hier niet langer dan 2 a 3 dagen in verblijven. Ook al weten ze dat je maar 1 keer daar overnacht, toch heel vriendelijk!

• 8Vanessa03-08-2011

Heerlijk onderweg hotel met veel ruimte!

Op terugweg naar NL dit hotel gekozen voor overnachting. Voor € 78 overnachting met ontbijt voor 2 volwassenen en 2 kinderen, stuk goedkoper dan omliggende hotels (Campanile etc.). Ruime kamer met aansluitende kamer voor de kinderen (we hebben het 3de bed op onze kamer verhuisd naar die kamer), badkamer met bad en toilet, iets gedateerd maar wel schoon. Eten in restaurant is redelijk, maar ivm kwaliteit wel duur. Beter om onderweg eerst iets te eten.

• 8tgkootte20-07-2010

Prima overnachtingsadres

Tijdens een reis naar /van het zuiden is dit een prima overnachtingsplaats. Het ligt vrijwel direct aan de snelweg en was makkelijk te vinden. Speciale aanbiedingen in het weekend maken dit hotel aantrekkelijk. Groot parkeerterrein dat 's nachts afgesloten wordt, dus de vouwwagen konden we er met gemak en een goed gevoel parkeren. Het centrum van Nancy is een paar kilometer verderop en de moeite waard voor een middag/avond.

Hotel Ariane info

• AirconditioningBeschikbaar