Géén boekingskosten
FrankrijkLorraine (Lotharingen)NancyHotels NancyHotel Akena hotel Nancy Centre-Gare

Hotel Akena hotel Nancy Centre-Gare

FrankrijkLorraine (Lotharingen)Nancy

7.5GoedScore uit 2 reviews

• Rolstoel toegankelijk

2 Reviews over Akena hotel Nancy Centre-Gare

• 8Joon16-09-2013

Prima onderkomen

Omdat Nancy een grote stad is , is dit Hotel geweldig centraal gelegen voor alle " Art Nouveau" uitstappen. Alles is goed te lopen. Restaurant vlak in de buurt, lekkere bakker, goede koffie op de hoek. Ideaal! Service hotel prima! kregen zelfs geld terug toen we vanwege het weer één nacht eerder weggingen! top! De kamer is niet luxe maar alles wat je nodig hebt en rustig gelegen in een drukke wijk. Alles goed schoon.

• 7G. van de Vlekkert05-08-2011

Budgethotel dat prima centraal gelegen is

hotel Akena is een budget hotel: Voor ons vieren betaalden we 123 euro voor 2 geschakelde kamers met ontbijt. er is alleen een receptie (24 uurs)met een drankautomaat. Het hotel ligt op loopafstand van de prachtige, oude binnenstand van Nancy met veel eetgelegenheden en bezienswaardigheden. De auto kan gratis bij het hotel geparkeerd worden. De bedden waren keurig, moest alleen wennen aan het feit dat het met een deken is opgemaakt. De natte cel is piepklein, vergelijkbaar met een natte cel op de Stena lijn. Er is gratis Wifi. Conclusie: wil je goedkoop overnachten en iets van Nancy zien, dan kun je hier prima zijn. Bij een langer verblijf kan ik me voorstellen dat je iets meer wil dan alleen een slaapplek, maar prijs en kwaliteit zijn in een goede verhouding. (Het geeft een jeugdherberg gevoel.)

Hotel Akena hotel Nancy Centre-Gare info

• AirconditioningNiet beschikbaar