We hebben een aantal aanbieders voor Nancy voor je op een rij gezet:

vakanties Nancy

We hebben een aantal aanbieders voor Nancy voor je op een rij gezet:

Reviews over Nancy

Heerlijke, relaxte stad. Echt Frans.

Jochem
    27-3-2018

Nancy is de grote verrassing langs de route du soleil. Echte levendige Franse (studenten) stad waar het voor een paar dagen goed toeven is. De bakermat van de Art Nouveau, met prachtige nog bewoonde huizen en gebouwen. Net als het Musée de l'école Nancy net buiten het historische centrum. Ook het Place Stanislas en het Parc Pépinière zijn een absolute must. Vergeet ook de vele leuke restaurants en cafés niet, net als de prachtige overdekte markt!

Gereisd Met partner in maart 2018

veel te zien

Spkk
    11-5-2014

Nancy bezit 3 pleinen die op de Unesco Wereld erfgoed lijst staan, Place Stanislas, de la Carriere en Alliance. stadhuis, opera, cathedraal, Palais ducal, boog, parc Pepiniere, kerk met klooster, tempel.

Gereisd Met partner in augustus 2010

Echt mooie stad met mix van cultuur en ........

Hans
    21-9-2013

Fijne stad om bijvoorbeeld een lang weekeinde heen te gaan of om een tussenstop te maken op weg naar ..... Wij hebben hier zowel in Hotel Suite Novotel Nancy Centre overnacht als een paar maal op camping aan de rivier De Villey-le-Sec, die een goede overnachtingscamping is met klein restaurant en prima sanitair.

Gereisd Met partner in september 2013

Prettige stad met geweldig mooi plein

Bartho
    6-9-2013

Mooie en gastvrije stad in het noordoosten van Frankrijk. Het plein 'Place Stanislas' maakt een bezoek aan Nancy tot een must. Erg indrukwekkend om op de mooie, symmetrische vormgegeven plein te zijn. De rest van het centrum is ook mooi. Een prettige stad voor een kort verblijf of als tussenstop opweg van- of naar het Zuiden.

Gereisd Met partner in augustus 2013

Nancy is leuker dan 'de stad op je route'

cock_gisele
    11-8-2013

Na jaren eindelijk eens een nachtje in Nancy verbleven en dat is leuker dan je vooraf zou bedenken. Het heeft een leuk plein met daar vlak in de buurt allemaal restaurantjes waar je heerlijk kunt eten. Door een enorme hoosbui die middag, hebben wij niet verder door de stad kunnen struinen, maar de sfeer is prima daar.

Gereisd Met partner in juli 2013
Nancy scoort een 8,6 uit 10, op basis van 42 reviews