Camping Vosgina

3 reviews over Camping Vosgina in het Nederlands

Prima camping vlakbij snelweg

Jelle Settels
8-8-2017

Camping gerund door Zwitsers. Dan weet je dat het een keurig aangeharkte camping is met brandschoon sanitair. Veel schaduwrijke plekken met een gezellig terras. Klein nadeel is wel de snelweg die je in de verte hoort suizen. Voor de tentkampeerders: zoek een plekje bij de toevoerweg voor het huis. Daar is het rustiger.

Gereisd Alleenreizend in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk rustige en schone camping

daniella_dejong
5-8-2012

De camping is heel erg schoon, de eigenaren ontzettend vriendelijk. Mooie grote plaatsen en vlakbij de snelweg. Je ziet dat er veel energie is gestoken in het onderhoud van de camping. Veel vaste gasten. Bosrijke omgeving. Mooie ervaring!

Gereisd Met partner in juli 2012
2007

prima camping! Prachtig gelegen in de Vogesen

A. deBruijn
17-1-2007

prima camping! Prachtig gelegen in de Vogesen. Vriendelijke eigenaren, prima keuken in de kleine bistro. Geheel vernieuwd sanitair. Mooie plaatsen op schitterend terrein.

Gereisd Anders in Wed Jan 17 2007 16:16:33 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vosgina in Moyenmoutier (Vosges), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vosgina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.