Camping La Mutche

4.1Onvoldoende

Frankrijk, Lorraine (Lotharingen), Morhange (Moselle)

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar La Mutche?

4.1Onvoldoende

• 4.6Staat v/h sanitair
  • 4.2Eetgelegenheden

Meer camping info

7 reviews over Camping La Mutche

• 4ronald15-07-2015

Eigenaardige "camping"

Begin juli 2015 1 nacht op deze camping gestaan. Verpauperd, slecht onderhouden, verlaten, slechts 1 toiletgebouw, praktisch verlaten op slechts een paar locals na. Het lijkt op vergane glorie en waarschijnlijk een failliet project ondanks dat het nog wel geopend was vreemd genoeg. Groot terrein, minstens 100 hectare, camping is afgesneden dmv hek van het zwembadterrein. Zwembad lag er picobello bij, gras netjes gemaaid echter geen kip te bekennen ondanks de 30 graden toen wij er waren. Ook hier sporen van vergane glorie. Zeer vreemd en nog nooit eerder zoiets meegemaakt

• 2Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 3elza visser30-08-2012

Verschrikkelijk slecht geeft onveilig gevoel !

Voor 40 euro per nacht verwacht je heel wat ! Er was werkelijk niets meer aan faciliteiten.Geen zwembad meer,meer niet meer te bereiken via de camping ,20min. buiten camping om lopen.Geen speeltoestellen,echt niets te doen voor kinderen.Oud sanitair gebouw waar maar 1 toilet open was.Poort afgesloten met elektronische pasje , ook voor een wandelaars.Receptie niet echt vriendelijk, we betaalde direct bij aankomst en bij vertrek na 1 nacht, waren ze alweer vergeten dat we betaald hadden,wilde nota zelfs zien ! nachts gaat camping, vol met vaste gasten, leven tot laat in de nacht. Jammer mooie camping aan mooi meer op zich,maar nu echt vergane glorie ! Restaurant ziet er gezellig uit maar niet bezocht.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 5Jan27-03-2011

Deprimerende omgeving

Wij hebben hier maar 1 overnachting gehad, dus ik kan alleen maar iets over de eerste indruk zeggen, en die was niet zo geweldig, anders was ik veel langer gebleven. De camping ziet er wel aardig uit, maar ik vond de omgeving nogal deprimerend.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2000

• 3Hillie13-08-2007

Een camping die zeer zeker niet geschikt is voor kinderen. Als je al wilt zwemmen moet je eerst een eind lopen alvorens je er bent. Het personeel op de camping is zéér onvriendelijk en als je geen frans kent en het met engels probeert doen ze net of ze je niet begrijpen. Voor de kinderen is er echt niks te doen. Wij zijn eerder weggegaan, en wilde op ons gemak inpakken, dat zou moeten kunnen want we hadden die plek nog 5 dgn gereserveerd. Toen we nog bezig waren stonden de volgende mensen al te wachten en waren de campingbeheerders boos omdat we nog niet weg waren, terwijl we nog voor 5 dgn gereserveerd dus recht hadden op die plek. De nederlanders die we daar gesproken hebben waar allemaal zeer ontevreden. Wij komen hier dus nooit meer terug! Een echte afrader, als passantencamping geschikt, zoals mijn voorganger al melde, verder waardeloos.

• 3Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2007

• 5hofman08-08-2007

camping ligt in een mooie rekreatiegebied met een bewaakt zwem- en vismeer.ook had je gratis toegang tot het openlucht zwembad, die altijd schoon en netjes was en waar personeel goed toezicht hield. de vaste gasten versmeren en vernielen veel op de camping,zoals sanitair en speeltoestellen en zijn behoorlijk luidruchtig. het schoonmaken werd steeds minder toen het drukker begon te worden.dat is jammer want je kunt iets heel moois van deze camping maken.de omgeving is nog niet echt op toeristen ingesteld maar wel de moeite waard om eens heen te gaan, als je niet te veel eisen aan een camping stelt, daar was de prijs ook naar.

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met familie in juli 2007

• 7J.M.Wagemans29-07-2007

Gemeentelijk recreatieterrein aan groot vismeer. Staanplaatsen voor caravans klein en beschaduwd. Wij hebben uitsluitend Fransen gezien. Schoon sanitair, in de nabije omgeving is niets de moeite van het bezoeken waard, men komt hier om te vissen. Goede eetgelegenheid op het terrein, receptionisten ongeïnteresseerd. Als passantencamping geschikt, prijsong. €15,= voor twee personen+caravan incl.elektra.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair