Bed and Breakfast Le Coq D'or

9.2Fenomenaal

Frankrijk, Lorraine (Lotharingen), Montfaucon d'Argonne

Op vakantie geweest naar Le Coq D'or?

9.2Fenomenaal

5 reviews over Bed and Breakfast Le Coq D'or

• 2018
    9Monique23-07-2018

Fantastisch!

Kleine Chambre d’hote in een rustig klein dorp. Alles ademt eerste Wereldoorlog. Zeer gastvrije ontvangst, Marc stelt je meteen op je gemak. Mooie verhalen, je mag je wensen doorgeven omtrent ontbijt en er heerst een gezellige en knusse sfeer. Mooie grote kamer, schoon en ruimte badkamer. Prachtige omgeving om te wandelen, fietsen of de monumenten van WW1 te bezoeken. Marc. Heeft voldoende tips om je te vermaken.

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

10Van San07-07-2014

Mooie locatie,rustige ligging.

Elfie en mark staan altijd klaar voor alles en nog wat.Je krijgt ook nuttige tips van de omgeving.Het ontbijd is altijd prima en ook het avondeten is oke.Vinden het altijd spijtig als we moeten vertrekken.

Gereisd met partner in januari 2014

• 10Nancy03-06-2013

Fantastische plek !!

Goed gelegen B&B. Zeer vriendelijke, hulpvaardige ontvangst door Marc & Elfi. Overvloedig ontbijt en mogelijkheid tot avondmaal. Ruime, propere kamers met aparte badkamer met douche en toilet. Zeer mooie omgeving met vele bezienswaardigheden (WO I en II) en prachtige baantjes voor motorijders. Al 4 jaar na mekaar bezochten we deze B&B, nog nooit tegengevallen (zelfs niet met het slechte weer dit jaar). Bezoek aan het Biermuseum en het Ambachtendorp zijn zeker de moeite waard. Marc & Elfi staan altijd klaar met informatie en tips. Ons 5e verblijf is intussen al geboekt, en het zal zeker niet het laatste zijn!!!

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 9Karin01-08-2011

Verassend leuke bed&breakfast,erg goede service!

Van te voren wisten we niet goed wat we moesten verwachten van deze Bed & Breakfast. Van de buitenkant van het huis gezien wist je dat nog steeds niet, maar eenmaal binnen wachtte ons een warm welkom van Marc en zijn vrouw en waren de kamers erg ruim, netjes en schoon. "Beneden" huist de sfeer van een woonkamer, waar Marc (wanneer je hierin geinteresseerd bent) ronduit vertelt over de WO-I en de historische bezienswaardigheden in de nabije omgeving. 's avonds een heerlijk bord spaghetti gegeten van Elfe. Wij hebben het er erg naar ons zin gehad die ene dag en nacht dat we er verbleven, een volgende keer blijven we zeker langer!

Gereisd met partner in juli 2011

• 9saar10-06-2011

Gastvrijheid in een groene, monumentale omgeving

Enkele dagen hebben we overnacht en ontbeten in de gezellige, eenvoudige B&B van de gastvrije en altijd geïnteresseerde Marc en Elfi. Ruime, schone kamers, bijzonder ruime badkamers. De authentieke bar, die nog echt 'local' is en waar Marc in vitrinekasten trots zijn eigenhandig opgegraven Eerste Wereldoorlog vondsten bewaard. Gelegen in een rustiek dorpje, unieke centrale ligging t.o.v. alle bezienswaardigheden die verband houden met de Eerste Wereldoorlog. Het dorp ligt onderaan de heuvel, en boven liggen inmiddels in een volwassen bos de restanten van het oorspronkelijke dorp dat in de 1ste Wereldoorlog is verwoest. Een beladen aanzien, met als trots hoogtepunt de American Memorial. Als jong gezin zouden we niet zelf voor deze vakantiebestemming kiezen maar belandden hier op uitnodiging. De regio heeft ons in positieve zin verrast en diepe indruk gemaakt; de intense rust, de stilte, de kleuren, weidse vergezichten, de boerengemeenschappen waar de tijd stilstaat en de rijke historie.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

Bed and Breakfast Le Coq D'or info