Villa La Fonderie

8.5Fantastisch

Frankrijk, Lorraine (Lotharingen), Mont-devant-Sassey

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar La Fonderie?

8.5Fantastisch

• 7.5Inrichting
  • 9.5Hoeveelheid ruimte

Villa info

Meer villa info
    Tonen op kaart

2 reviews over Villa La Fonderie

• 9Jack Brorens01-09-2010

Mooi verblijf in een heerlijk rustig dorp

Mooi verblijf, eindelijk een keuken die voorzien is van voldoende middelen om voor grotere gezelschappen te koken. Hele goede bedden, meer dan voldoende ruimte zowel binnen als buiten. Gelukkig dat je hier het gras niet zelf hoeft te maaien. Het is gelegenin een klein dorpje, bakker 6 km, supermarkt 11 km.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 8M. Smeets01-09-2010

heerlijke plek om tot rust te komen.

Wij hebben hier een fijne vakantie gehad, of het 5 sterren verdiend is de vraag? Zelf heb ik bij 5 sterren iets anders in gedachten. Groot ruim huis waar je ook met slecht weer elkaar niet in de weg loopt. Heerlijk terras en rustige omgeving.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

0 tips over Villa La Fonderie