Camping Municipal de Metz-Plage

Frankrijk, Lorraine (Lotharingen), Metz

6.3Voldoende

• 5.8Eetgelegenheden
  • 5.9Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Municipal de Metz-Plage voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

122 reviews over Camping Municipal de Metz-Plage

• 8fam . mulder02-08-2015

aanrader

voor een doorreiscamping, 1 overnachting gedaan, een hele goede ervaring. ontvangst prima. communicatie prima. plek meer dan prima. sanitair oke. winkel weinig keus tegen de hoofdprijs....

• 7Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9buts200001-08-2015

Zeer prettig

Let wel. 1 nacht. Beoordeeld voor tussenstop. Goede communicatie. Plekje werd ondanks grote aanbod vrijgehouden. Zeer behulpzaam en vriendelijk ontvangst. Prachtige plek. Winkel minimaal en duur. Sanitair prima. Schoon. Malloten die de boel smeren heb je altijd. Een aanrader voor een tussenstop of stedentrip!

• 7Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 8Martine27-07-2015

goede door reis camping

Wij waren hier maar 1 nacht , vlak bij de zeer mooie stad Metz op loop afstand . Zeer goede door reis camping maar niet voor lange verblijven geschikt , sanitair was verouderd en in de rivier naast de camping mocht niet gezwommen worden. Naast de camping is wel een overdekt gemeentelijk zwembad voorzien . Naast de camping is men een groot gebouw aan het zetten wat dus momenteel voor geluidsoverlast zorgt . Personeel is hier heel vriendelijk en behulpzaam. Wij komen zeker terug voor een city trip naar hier , prijs kwaliteit zeker een topper

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 7Eus12-07-2015

Top service en schoon sanitair

Ik denk dat ze zich veel hebben aangetrokken van de negatieve reacties. Het sanitair was superschoon: werd 2x per dag schoongemaakt en niet zo'n beetje ook (hallo, mag ik ook nog even plassen tussen het schoonmaken door...) Een van de toiletgebouwen wordt gerenoveerd. Receptie is heel erg vriendelijk en behulpzaam.Voor herhaling vatbaar

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Alleen gereisd in juli 2015

• 1Henk kamp 28-04-2015

Smerig toilet gebouw

Toilet een vieze boel duur maar metz maakt veel goed ons eigen toilet gebruikt was😩 erg vies maar makkelijk voor de doorreis ga er niet meer heen ï

• 1Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met partner in januari 2015

• 4Corinespaans15-09-2014

Zorg dat je op tijd bent en eigen sanitair hebt.

Voor ons was deze camping gelukkig een doorreis camping. Wij kregen een plaats vrij achteraan op de camping. Daar kon je niet aangekoppeld overnachten. Het terrein liep zo schuin af dat de caravan in beide richtingen niet recht was te krijgen. Gelukkig hadden we de voeten naar beneden. Het restaurant nodigde niet uit om er iets te eten. Het enige andere was kip van het spit met friet erbij. Die kip had waarschijnlijk al de hele dag gehangen want was gortdroog, niet weg te kauwen. Het sanitair was vies en stonk. Ook een knap eind lopen als je achteraan staat. Moet je geen hoge nood hebben. De routebeschrijving uit de anwb overnachtingsgids klopt niet. De juiste afslag staat er, en daarna zie je gele borden met camping erop. Die moet je volgen. Ga je op je routeplanner af, dan wordt je komend vanuit het zuiden er een afslag te vroeg af gestuurd. Dan ga je waarschijnlijk door de stad. Je bent op loopafstand van de stad. Mooi plaatsen voor tenten met picknickbanken en een droogmolen.

• 3Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2014

• 6E. Riba01-09-2014

Nou nou

Dit sanitair nodigt niet uit tot uitgebreid toiletteren, of je moet van penetrante pislucht houden. Vol en druk. Wil je hier staan, kom op tijd. Leuke speeltuin net buiten de camping de trap op.

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 5Martijn van Oosterom23-08-2014

Doorreis camping

Dit jaar wederom in Metz geweest voor de tussenstop op de heen en terugreis. Leuk gelegen in het centrum van Metz. Op de heenreis was de camping overvol me allemaal kanomensen waardoor de toch al niet te ruime plaatsen ook nog eens voller lagen met kano's en overvolle stroompalen. Op de terugreis waren ze gelukkig weer vertrokken. Het restaurant heeft inderdaad een nieuwe baas gekregen en ik moet zeggen, de beste man snapt er geen snars van. eten mag alleen op het terras daar en geen afhaal meer behalve kip. De winkel kun je brood bestellen en verkoopt ook een fles cola (datum 2009) voor de rest hebben ze niet veel (ook geen water bijvoorbeeld). Na nu vier keer hier te hebben gestaan gaan wij volgend jaar een andere locatie zoeken.

• 5Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 6barriemarie18-08-2014

Prima voor 1 overnachting, maar niet voor meer!

Op de terugreis vanuit Zuid-Frankrijk 1 nacht op de camping gestaan. Ligt vlak aan de autosnelweg, dichtbij het centrum van Metz langs de rivier Moezzel. Ondanks dat het dichtbij het centrum ligt is het 's nachts rustig. Restaurant nodigde niet uit om iets te gaan eten. Lopend hebben we het centrum van Metz bezocht voor het eten. Mooie stad en geweldige sfeervolle terrassen. Ook het sanitair op de camping is verouderd en niet erg schoon.

Samengevat: locatie geweldig, voorzieningen beduidend minder. Prima voor 1 overnachting, maar niet voor meer!

• 4Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 6LRKB13-08-2014

Echte doorreiscamping

Dit jaar weer op deze camping geweest voor 1 nacht. Ligging midden in de stad is geweldig. Vaak wel een schuin aflopende plaats. Men zou een andere plaatsindeling kunnen maken zodat er lange smalle plaatsen ontstaan waar de doortrekkers aangekoppeld op kunnen staan. Nu soms een heel gedoe voor je een beetje acceptabel kunt staan. Het restaurant heeft een nieuwe uitbater denk ik, duurt lang , men komt met borden naar buiten en weet niet voor welke tafel. we kregen een mandje met brood, maar was oud en droog. Wij waren hier half juli op terugreis vanuit het zuiden en ze waren absoluut nog niet ingewerkt. De menukaart vorig jaar was beter vonden wij. Voor wat betreft de route, afslag Metz Nord en camping borden volgen is de beste optie, niet op de navigatie rijden dan ga je dwars door de stad. Is ook een stuk duurder geworden t.o.v. vorig jaar

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2014

11 tips over Camping Municipal de Metz-Plage

• S.Pasma, 19-09-2013

zeker Metz bezoeken, de kathedraal, Centre Pompidou en het historisch museum! Leuke restaurants en winkeltjes, een statige stad, goede VVV

• Rita, 15-09-2013

Het is wel aan te raden als je wat langer wilt blijven, je beter eerst even kunt kijken naar een plek, er zijn nl. best wel wat plekken die behoorlijk schuin zijn, maar ook heel veel prima plekken.

• Tinus, 10-09-2013

uitgebreid aanbod van winkels in het centrum en omgeving en een groot aanbod van eetgelegenheden en cafes met terrasjes in het centrum'.

3 vragen over Camping Municipal de Metz-Plage

• Francois Lefering, 12-05-2014

Wie weet ?

Wie weet hoe vroeg s'morgens weggereden kan worden ?

Fam_Veldhoven, 10-08-2014

Camping is geloof ik open vanaf 6.30 uur.

• voskuilen, 11-11-2012

openingstijd

Is de camping het gehele jaar open?

gertenmirna, 12-05-2013

nee maar via acsi wel te zien

• Richard Lebbink, 22-04-2010

Opening Camping Municipal de Metz-Plage

Wanneer gaat de Municipal de Metz-Plage camping open of is hij het gehele jaar open?

mailmehier, 25-04-2010

Hallo Richard. Zelf ben ik nog niet op die camping geweest, maar ik zal er zeker eens langs gaan. De stad Metz schijnt ook erg mooi te zijn. Op de gemeente-site Metz:

lees ik dat de camping dit jaar opent op 23 april en sluit op 4 oktober. Daar staat nog wat meer informatie, maar wel in het Frans... succes! Marcel.

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig