Camping Municipal de Metz-Plage ****

Review geschreven door Jongen

Nooit meer

Jongen
30-6-2017

De ligging van de camping t.o.v. de mooie stad is het enige positieve. Vóór de camping grote parkeerplaats waar mensen wonen in oude, vieze caravans met hun huisraad hoog opgestapeld ernaast. Drie jongeren zitten in hokje receptie, waarvan er één de hoognodige paar woorden zegt en verder voor geen meter geïnteresseerd is. Op klachten over het sanitair wordt je aan het lijntje gehouden dat het nieuwe gebouw misschien morgen open gaat. Twee weken later spreken we mensen die ervandaan komen en hetzelfde hebben meegemaakt. Dan is de camping vol en zijn er ook nog eens twee van de vier damestoiletten afgesloten. Dus twee over voor de hele camping! En niet gepoetst. Regelmatig controle op terrein van politie. Zal niet voor niets zijn. Aan het water zitten kerels uit oost- europa te vissen. Vent die het zg. restaurant open houdt en waar je 's ochtends brood kan halen chagrijnig.

Gereisd Met partner in juni 2017