Kleine hotelsWeer vandaag25°6°
6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Municipal de Metz-Plage voor je op een rij gezet:

113 reviews over Camping Municipal de Metz-Plage in het Nederlands

Prima camping voor een bezoek aan het mooie Metz

Marlies Slobbe,
9-11-2018

Prima camping om het mooie Metz te bezoeken. Je loopt vanaf de camping zo het stadje in. Top.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Perfecte doorreiscamping

Niels,
1-9-2018

Prima doorreis camping. Ik heb hier met een vriend één nacht geslapen in een tent en daarvoor was het uitstekend. Zeker voor die prijs (16 euro). In 10 minuten lopen ben je in het centrum. Toen we 's avonds thuiskwamen was het hek al dicht, maar dit werd met een lach voor ons opengemaakt. Engels spreken ze niet, maar vriendelijk zijn ze wel!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Best een mooie camping langs een rivier. De naam Plage is wel een beetje misplaatst: Er is geen strand en je mag er niet zwemmen. Daar staat tegenover dat je op loopafstand van het oude centrum zit en dat maakt veel goed. 's nachts is er wel wat geluid van de wegen rondom de camping, maar het irriteert niet echt. Mooie grote bomen, ruime plekken, goed sanitair, we hebben goede herinneringen aan deze camping

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Voor herhaling vatbaar

Alex Adriaan Schilstra,
11-8-2018

Sinds dit jaar is het aanzien van de entree van de camping zeer verbeterd ten opzichte van de jaren daarvoor. Alle slechte reviews die over deze camping zijn geschreven klopten dan ook, maar men heeft na de grote verbouwing van de flat's aan de achterzijde dan ook gelijk schoon schip gemaakt op de camping en de parkeerplaatsen aan de voorkant. Ook de reservering via de website werd snel beantwoord, aangezien wij deze camping meerdere malen per jaar bezoeken en hier al 6 jaar komen mag ik zeggen dat zij flinke stappen hebben gemaakt......Natuurlijk is er altijd iets wat beter kan, maar dat is overal zo. Wij waren gezien ons verleden met deze camping dit jaar dan ook aangenaam verrast met wat men dit jaar heeft verbeterd. En het is naar onze mening dan ook zeker een aanrader om Metz op deze manier te gaan bezoeken, wij komen dan ook zeker weer naar Metz en deze camping. Eten Tip Pizza ANGELÙZZO rest. Place Saint-Jacques.

Gereisd met partner in augustus 2018

Camping was prima, sanitair was oké, nieuwe gebouwen zijn open wat duidelijk een pluspunt is dan wat ik over andere recensies lees. Vriendelijk personeel. Doordat wij in mei daar waren, gelde er een verbod om vlak voor het water te kamperen. Op de eerste 2 rijen mocht er niet gekampeerd worden, voor eventuele overstroming rivier. Ook al was de kans nul. Maar dat maakt dat wij sowieso op d 3de rij stonden met een prachtig uitzicht op het water. Het winkeltje is zeer pover en zijn er niet gaan eten. Maar er zaten er toch wel gasten te eten, dus..... Ook al ligt de camping op wandelafstand van de stad Metz, was het een zeer rustige camping. Een ideale camping om als uitvalsbasis te gebruiken. Een aanrader. Neem zeker je fietsen mee, want je kan er heerlijk fietsen langs het water.

Gereisd met partner in mei 2018

Prima stadscamping vlakbij centrum

Claire Kuiper,
19-8-2017

De camping heeft een goede ligging vlakbij het centrum van Metz. Er zijn mooie ruime plekken met zicht op de Moezel en minder mooie, te kleine plekken. Tentjes staan sowieso plekken aan de Moezel. Het is zeker de moeite waard om langer dan één nacht te blijven. Bezoek bijvoorbeeld de kathedraal en de overdekte markt. Leuk in zomer is Metz Plage, te bereiken door middel van een leuke wandeling van ongeveer 15 minuten. Hier is onder andere een (gratis) openlucht zwembad. Ook het maïslabyrint in Vigy (16 km) is een aanrader. Het klopt dat er een plek wordt toegewezen, maar als je een andere, mooiere plek ziet die vrij is (en niet gereserveerd) mag je daar ook staan. Of als je na één nacht eventueel zou willen verhuizen naar een andere plek, kan dat ook. Daar doen ze niet moeilijk over. Het personeel is inderdaad jong, maar je wordt vriendelijk geholpen. We hebben geen ervaring met het winkeltje en diegene die daar werkt. Je kan inderdaad alleen 's morgens betalen. Wat betreft het sanitair. Er zijn twee gebouwen. Het sanitair is redelijk schoon. Er zou vaker schoongemaakt mogen worden, maar wat ik het liefst zou zien is dat de medekampeerders het schoon zouden houden. Ja, het is een drukke camping, maar 's avonds is het er rustig. Veel mensen liggen op tijd op bed. Je hebt geen last van de vissers op de camping en/of de bewoonde caravans voor de slagboom. Wij komen al voor de derde keer op deze camping en het is voor ons altijd een leuke afsluiter van onze vakantie!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Nooit meer!!

Pietie,
11-7-2017

Wat een slechte camping, als je dit al een camping kan noemen. Vieze Wc's, en er zijn er veel te weinig. We hebben niet gedoucht.... Kerel van het restaurantje waar je brood kan bestellen is erg chagrijnig. I.d.d. 4 studenten in het receptiehokje waarvan er 3 op hun telefoon keken en 1 hielp je dan maar betalen moest de volgende ochtend voor 12.00 uur. Raar volk staat er voor en op de camping, wij gaan hier niet meer heen.

Gereisd met partner in juni 2017

Positief: Gelukkig is het sanitair t.o.v. 2016 'verbouwd en verbeterd' maar dan wel een klein beetje met de franse slag. Helaas was alleen de helft van het gebouw maar beschikbaar, dus in de ochtend zeer lange file bij sanitair.

Negatief: Wat er voor de poort staat op de parkeerplaats is inderdaad echt geen visitekaartje voor de camping. Vieze oude caravans die wel bewoond worden en waarvan de huisraad half op straat staat...

Persoon waarbij je het brood kunt bestellen in 'restaurant' is een norse, onvriendelijke en onverzorgde man.

Bij verblijf van 1 nacht kan er absoluut niet bij de aanmelding meteen afgerekend worden, daar moet je de volgende dag een half uur voor in de rij gaan staan, terwijl er dan maar 1 kassa beschikbaar is. Poort wordt dan ook nog eens geblokkeerd door diegenen die met caravan/camper en al gaan afrekenen en de boel volledig 'op slot' zetten. Er staat dan wel een zogenaamde security bij de slagboom, maar die doet net of ze het allemaal niet ziet.

Nooit meer

Jongen,
30-6-2017

De ligging van de camping t.o.v. de mooie stad is het enige positieve. Vóór de camping grote parkeerplaats waar mensen wonen in oude, vieze caravans met hun huisraad hoog opgestapeld ernaast. Drie jongeren zitten in hokje receptie, waarvan er één de hoognodige paar woorden zegt en verder voor geen meter geïnteresseerd is. Op klachten over het sanitair wordt je aan het lijntje gehouden dat het nieuwe gebouw misschien morgen open gaat. Twee weken later spreken we mensen die ervandaan komen en hetzelfde hebben meegemaakt. Dan is de camping vol en zijn er ook nog eens twee van de vier damestoiletten afgesloten. Dus twee over voor de hele camping! En niet gepoetst. Regelmatig controle op terrein van politie. Zal niet voor niets zijn. Aan het water zitten kerels uit oost- europa te vissen. Vent die het zg. restaurant open houdt en waar je 's ochtends brood kan halen chagrijnig.

nooit meer

kees,
17-6-2017

We kregen een plaats toegewezen waar de caravan maar net kon staan , terwijl er nog grotere plaatsen vrij waren . Rond 15.00 uur kwamen we aan en toen was het sanitair al erg vies, en is daarna niet meer schoongemaakt totdat we om 7.00 weggingen . We hebben niet gedoucht en van de wc gebruik gemaakt en ik zal je de foto,s besparen we hebben nooit eerder zoiets vies gezien . We hebben er melding van gemaakt, maar er zitten studenten bij de receptie dus het kan hun weinig schelen, die hebben het alleen maar druk met hun telefoon .

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal de Metz-Plage in Metz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal de Metz-Plage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.