Hotel Moderne Metzsterster

63 reviews over Hotel Moderne Metz

• 2018
    8Remco06-02-2018

Een aanrader

Goed verzorgde busreis met vakkundige en goede chauffeur Mathijs.

Gereisd met partner in juni 2016

• 2017
    10Na01-07-2017

Altijd super goed,

Metz gezellig stad heerlijk bijkomen,winkel cultuur lekkere eettentjes en terrassjes top

Alleen gereisd in juni 2017

• 2Leonie16-06-2017

Ga hier maar niet naartoe...

Hotel Moderne doet zijn naam geen eer aan, erg verouderd. Prijs/kwaliteit laat te wensen over. Kamer aan voorkant heel erg gehorig en warm, slapen is moeilijk te doen. Kleine kamer, wel een goed bed en het personeel is behulpzaam.

Gereisd met partner in juni 2017

• Oude reviews

7Fam. vd Heuvel02-09-2016

Hebben hier twee nachten geslapen omdat we gestrand waren met onze auto op weg naar het zuiden.

Kamers zijn aan de straatkant wel rumoerig, aan de achterkant van het hotel zijn ze beter.

Kamers zijn niet heel ruim en in de zomer aan de warme kant.

Ontbijt is goed, jammer dat je alleen ontbijt kan krijgen.

De avond receptionist was erg aardig en behulpzaam de receptionist van overdag was wat stug en snel geïrriteerd.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 8Jan vd Bekerom19-09-2015

Centraal gelegen, goede prijs/kwaliteitsverhouding

Op een paar minuten van de snelweg, maar toch centraal gelegen bij het CS. Prima hotel met goede kamer, schoon en niet muf.

Gereisd met partner in januari 2015

• 9Helga02-05-2013

Service in het vaandel

Ideaal gelegen vanaf de snelweg en treinstation, eigen parkeergarage, supervriendelijk personeel. Tweepersoonsbed is wat klein voor Nederlandse begrippen. Alle medewerkers doen hun uiterste best de gasten in de watten te leggen, niets is teveel. Ontbijt is meer dan genoeg. Kamers zijn niet echt groot, maar ruim genoeg. Helaas is Metz zelf tot vermoedelijk zomer 2013 opengelegd op diverse plaatsen door vervangen van leidingen en vernieuwen wegdek. Dit is ook rondom het hotel, waardoor het overdag wat meer herrie geeft. Metz is een hele leuke stad, waar meestal iedereen snel langs rijdt, maar het bezoek meer dan waard. Zeer historisch en ook een heel leuk winkelgebied (voetgangersgebied).

Gereisd met vrienden in april 2013

• 0jos_1320-10-2011

Hartje Metz

perfecte centrale ligging, ook t.o.v. het nieuwe Centre Pompidou. Parkeergelegenheid om de hoek!

Gereisd met partner in december 2010

• 6ronald13-09-2011

vriendelijke met een heleboel verkeersherrie

Hotel ligt aan drukke weg, kamer/badkamer heel klein, schoon, netjes, 10 min.lopen van centrum

Gereisd met partner in september 2011

• 7Mieke19-09-2010

Prima te doen

Een nachtje hier geslapen. Kamer 44 is ruim met 3 slaapplaatsen. Bad/douche ruimte is prima er is een aparte toilet, grenzend aan een halletje voor de kamer. Alles was schoon, dekens wat aan de dunne kant (typisch frans?) Prima ontbijt. Komen hier zeker terug

Gereisd met vrienden in september 2010

• 6gera18-08-2010

nooit meer

uit dit hotel ziojn we gevlucht na 1 nacht slapen je kon je kont niet keren de 1 moest op bed blijven liggen anders liep je elkaar echt in de weg,de deur van toilet /douche kon niet helemaal open verder een hele muffe lucht en gelegen aan een hele drukke weg.Tevens een deken op het bed uit het jaar 1970,meer dan triest dat ze hier gasten in durven te stoppen.

Gereisd met partner in juli 2010

1 tip over Hotel Moderne Metz

• Helga, 02-05-2013

Tijdens de werkzaamheden is het vanaf de snelweg het beste om de doorgaande weg Avenue Foch te volgen tot er een scherpe u-bocht naar rechts is (Rue Vauban), dan kom je voor een afgesloten stuk terecht waar een tunnel onderdoor gaat (lijkt op een ingang van een parkeergarage). Meteen uit de tunnel rechts is het hotel.

1 vraag over Hotel Moderne Metz

• Kikaatje, 12-08-2016

Goedenavond,

Kun je ook parkeren met een VW-bus van 2 meter hoogte op het privé parkeerterrein ?

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV