6,5

4 reviews over Hotel Holiday Inn Metz in het Nederlands

Ver buiten centrum, maar daardoor ook rustig.

fam Olzheim
8-8-2011

Buiten centrum gelegen in industriewijk. Wel golfbaan naast de deur. Kamers matig onderhouden qua verfwerk e.d. Prima bedden en badkamer. vriendelijk personeel. eten goed.

Gereisd Met partner in Fri Jul 29 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

3 sterren Holiday inn, wij zijn hier begonnen met een de 3

karel
23-5-2008

3 sterren Holiday inn, wij zijn hier begonnen met een fietsreis langs de Donau. Waarschijnlijk heeft men dit hotel gekozen voor de parkeergelegenheid. Want gedurende de fietsreis mag je de auto hier gratis plaatsen. Kamers waren goed voor een 3 sterrenhotel en hadden een slecht werkende airco. Ontbijt en diner vonden we matig. Het is geen hotel voor meerdere nachten maar goed voor een overnachting. Het had overigens een klein buiten zwembad. Metz was verrassend

Gereisd Anders in mei 2008
2006

Hotelkamer ( suite ) was ruim en voorzien van een airco

Roy Veldman en Sabine Meijer
2-8-2006

Hotelkamer ( suite ) was ruim en voorzien van een airco. Bedden waren goed. Echter het restaurant in het hotel is onder de maat qua eten en openingstijden. Deze ging pas om 19.00 uur open 's avonds en met kleine kinderen is dat te laat.

Gereisd Anders in augustus 2006

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Metz voor je op een rij gezet:

Het hotel was lastig te vinden, Tomtom kende het adres de

H. Meester
23-6-2006

Het hotel was lastig te vinden, Tomtom kende het adres niet, maar de bordjes er naar toe heeft een zoektocht over het universiteitscampusterrein niet kunnen voorkomen, vervelend na een lange rit!

De kamer was ruim, maar barstte van de mankementen: de gordijnen sloten niet aan (gat van 15 cm), het raam zat permanent vast op een kier (herrie van bussen buiten), de matras was hol (dus je rolt de hele nacht naar elkaar toe) en de spoelknop van het toilet zat los.

Gevalletje matig onderhoud dus en daarmee een afrader. Het Campanile Hotel ligt even verderop en is makkelijk vindbaar. Het Holiday Inn Metz is vast een leuk golfhotel, maar wij blijven er weg!

Gereisd Met partner in juni 2006

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Metz voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Gratis wifiOp de kamer

• JacuzziAanwezig

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesKluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Metz in Metz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Metz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.