Tijdelijk €25 aanbetaling

Holiday Inn Metz

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Holiday Inn Metz voor je op een rij gezet:

6.5VoldoendeScore uit 4 reviews

6.5VoldoendeScore uit 4 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

4 Reviews over Holiday Inn Metz

• 7fam Olzheim08-08-2011

Ver buiten centrum, maar daardoor ook rustig.

Buiten centrum gelegen in industriewijk. Wel golfbaan naast de deur. Kamers matig onderhouden qua verfwerk e.d. Prima bedden en badkamer. vriendelijk personeel. eten goed.

• 6karel 23-05-2008

3 sterren Holiday inn, wij zijn hier begonnen met een fietsreis langs de Donau. Waarschijnlijk heeft men dit hotel gekozen voor de parkeergelegenheid. Want gedurende de fietsreis mag je de auto hier gratis plaatsen. Kamers waren goed voor een 3 sterrenhotel en hadden een slecht werkende airco. Ontbijt en diner vonden we matig. Het is geen hotel voor meerdere nachten maar goed voor een overnachting. Het had overigens een klein buiten zwembad. Metz was verrassend

• 6Roy Veldman en Sabine Meijer02-08-2006

Hotelkamer ( suite ) was ruim en voorzien van een airco. Bedden waren goed. Echter het restaurant in het hotel is onder de maat qua eten en openingstijden. Deze ging pas om 19.00 uur open 's avonds en met kleine kinderen is dat te laat.

• 7H. Meester23-06-2006

Het hotel was lastig te vinden, Tomtom kende het adres niet, maar de bordjes er naar toe heeft een zoektocht over het universiteitscampusterrein niet kunnen voorkomen, vervelend na een lange rit!

De kamer was ruim, maar barstte van de mankementen: de gordijnen sloten niet aan (gat van 15 cm), het raam zat permanent vast op een kier (herrie van bussen buiten), de matras was hol (dus je rolt de hele nacht naar elkaar toe) en de spoelknop van het toilet zat los.

Gevalletje matig onderhoud dus en daarmee een afrader. Het Campanile Hotel ligt even verderop en is makkelijk vindbaar. Het Holiday Inn Metz is vast een leuk golfhotel, maar wij blijven er weg!

Hotel Holiday Inn Metz info

• HuisdierenBeschikbaar

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    1 Rue Felix Savart, F-57070