Hotel De la Cathédrale

0Tonen op kaart

3 Reviews over De la Cathédrale

• 8Andrea18-11-2016

Geweldig

Een prachtig romantisch hotel uit de 19e eeuw! Antieke snuisterijen en sleetse rode traplopers. Alles ruikt naar boenwas... Het is schoon. Echt netjes schoon. Mooi sanitair, ruime kamers. Vooral de kamers aan de voorkant met uitzicht op de kathedraal vind ik altijd erg fijn. Maar aan de achterkant of binnen (aan een mini-binnenplaatsje) is het rustiger snachts. We zijn hier vaker geweest de laatste jaren, één nacht op doorreis. De bedden zijn geweldig. We hebben altijd een kamer met een 160 bed. Heerlijke goede stevige matrassen en fijne dekbedden. Het ontbijt is zoet. Taarten en fruit. Ook wel wat brood en kaas en yoghurtjes, maar vooral taart.

• 10annemiek van den Berg02-10-2013

Een fantastisch hotel

Hotel ligt midden in het gezellige centrum. Prachtige kamers antiek sfeervol ingericht. Sanitair heel mooi. Ontbijt heerlijk. Heel veel fruit en heerlijke kaas. Wij hadden een tip gekregen en vonden het fantastisch. Als we weer richting frankrijk gaan we hier zeker weer heen.

• 9Annemie05-06-2011

sfeervolle kamers, gastvrij onthaal, prima ligging

stijlvol opgeknapte kamers, in oude stijl maar toch fris en netjes, mooi uitzicht op de kathedraal, gastvrij onthaal, ik kreeg de sleutel van een aantal kamers mee en mocht er zelf een uitzoeken. Hoewel midden in het centrum mochten we onze motor achterom in de schuur parkeren!

Hotel De la Cathédrale info

Veilig betalen met