Reviews over Mereville

Perfect zen volledige 3 sterren zeker dubbel waard

Mylle robby,
    3-7-2018

Super hotel we waren met 3 kinderen en krijgen 2 kamers achter 1 deur super .

Zwembad is zelfs groter dan op foto en heel mooi onderhouden het water was echt een plezier .

Ontbijt is goedkoop 11 euro voor de vele keuzen van verse konfituren broodjes in al smaken en verschillende vruchten sappen.

Avond eten op het terras geeft ons goed gesmaakt.

Personeel was zeer vriendelijk.

Hotel ligt in mooie groene omgeving op ongeveer 200 m van een rivier.

Aanrader voor als je op doortocht bent .

Prima hotel, ideaal voor doorreis.

Auke Bouwman,
    27-10-2016

Prima hotel op doorreis vanuit de Provence naar huis. Leuke en vriendelijke ontvangst. Goede en schone kamer met groot balkon, mooi uitzicht. Ontbijt goed verzorgd.

Mooi gelegen hotel

Klerks.a,
    26-9-2013

Mooi en gunstig gelegen hotel aan de Moezel, met een mooie tuin, op korte afstand van de stad Nancy. Prima adres voor een overnachting op doorreis. De nog niet gerenoveerde kamers zijn keurig en goed onderhouden, maar enigszins gedateerd. De dame van de receptie was vriendelijk zowel bij de telefonische reservering als de ontvangst. Het ontbijtbuffet was prima verzorgd en uitgebreid. Het restaurant is een apart gebouw aan de andere kant van de tuin aan de Moezel. Veel mogelijkheden om bij goed weer op de diverse terrassen te eten. Heeft verschillende ruimtes en richt zich erg op partijen en zakelijke bijeenkomsten. Het eten en de bediening zijn uitstekend en de door Logis de France toegekende 3 pannetjes worden volledig waargemaakt.

fijn hotel, leuke ligging, mooie omgeving

eric,
    21-9-2010

fijn hotel, leuke ligging, mooie omgeving, goede kamer, vriendelijke ontvangst, rustig gelegen, alleen als doorgangs hotel gebruikt maar wel een aanrader, prijs kwaliteit niets op aan te merken, gewoon goed!; prachtige tuinen rondom het hotel, alles zeer verzorgd.

Prima voor de doorreis.

Jan,
    9-8-2010

Leuke, rustige ligging op onze terugtocht vanuit Zuid-Frankrijk. Eten hebben we maar bij de Mac gedaan (op 10 minuten afstand) anders werd het weer laat (open vanaf 19.00uur). Prima kamers, lekker maar wel koud zwembad.

Mereville scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews