Bed and Breakfast Les Quatre Saisons **

Bed and Breakfast Les Quatre Saisons
Bed and Breakfast Les Quatre Saisons
9,1

Weer vandaag5°-1°

We hebben een aantal aanbieders voor Les Quatre Saisons voor je op een rij gezet:

54 reviews over Bed and Breakfast Les Quatre Saisons in het Nederlands

Wat een aangename verrasing!

Wim en Susan, 12-6-2017

Voor de terugreis vanuit zuid Frankrijk een overnachtingsadres gezocht.

Dit adres is echter veel meer waard dan één nacht.

Mooie kamer, goed diner en een fantastisch ontbijt. Rustige ligging en een mooie landelijke omgeving.

Heel attente, aardige eigenaars echtpaar.

Supergastvrij!

Jansen, 23-7-2016

Gezellige ontvangst!

Voor ons was het eigenlijk twee dagen overbruggen tussen twee vakanties maar dat hebben we goed uitgekozen.

Lieve mensen, heerlijke kamers, zwembad en eten!

De omgeving was veel mooier dan dat we hadden verwacht.

Orange kamer was perfect (2 volw en drie kinderen 4,9,10)

Geweldig!

Erik en Diny, 19-6-2016

Op doorreis naar Alpe d'Huzes hebben we één nacht doorgebracht bij Aad en Manon. Aad en Manon hebben zichtbaar plezier in het ontvangen van en het zorgen voor hun gasten; de gastvrijheid staat bij hen centraal. We hebben genoten van een heerlijk diner en ontbijt .

Zeer vriendelijk en zorgzaam echtpaar

Yvonne Jansen, 10-5-2016

Het is een erg mooi, schoon, karakteristiek en ruim opgezet huis. De tuin is zeer aangenaam om in te verblijven en het zwembad erbij maakt het plaatje compleet.

Het eten was ook erg lekker en met zorg klaar gemaakt!

Erg leuk!

Ed en Jose Milder, 4-10-2015

Fijne week gehad. Bosrijke omgeving waar je heerlijk kunt wandelen. Het huis is erg sfeervol met een heerlijke grote tuin. Vriendelijke eigenaren die lekker kunnen koken. Het dorp is rustig maar in de omgeving zijn verschillende musea en leuke markten te bezoeken.

Heerlijk sfeervol adres.

Ineke en Wim Fronczek, 2-10-2015

Een paar dagen vertoefd in dit prachtige huis. De eigenaars zijn erg gastvrij en doen er alles aan om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Echt een aanrader!

Een heerlijk adres

Leo & Nicole, 3-9-2015

Een sfeervolle woning in een klein landelijk Frans dorpje, verscholen tussen de bossen en de heuvels. Heerlijk rustig. Mooie omgeving, leuke autoroutes beschikbaar om de omgeving te leren kennen. Fijne gastheer en gastvrouw, mooie kamer, lekker ontbijt en verzorgd diner. Kortom een prima adres om even tot rust te komen.

Heel gastvrij

Annemie en Guus, 30-8-2015

Sfeervolle en rustig gelegen chambre d hotes waar je zeer gastvrij ontvangen wordt. De eigenaars zijn vriendelijk en behulpzaam. Het dorpje Martinvelle is heel erg stil en ligt in een prachtig gebied, als je houdt van wandelen of fietsen. De accommodatie is schoon en netjes. Er wordt lekker gekookt en ook de ontbijtjes zijn prima. Het is leuk om met andere gasten aan tafel te zitten. er komen niet alleen Nedelanders maar ook veel Fransen. Aad en Manon hebben veel tips voor uitstapjes en wandelingen in de omgeving.

Else-marijke ittmann, 17-8-2015

Wat hebben jullie het goed voor elkaar! We hebben genoten van de gezellige ontvangst, de fijne kamer, de heerlijke ontbijtjes en diners. Het gastheer en gastvrouw schap hebben jullie in de vingers! twee mooie fietstochten gemaakt in de prachtige omgeving. We hadden ons geen betere start van de vakantie kunnen wensen.

Heerlijk tot rust gekomen

Soraya, 13-8-2015

Voor 1 nacht bij jullie verbleven, waren op doorreis. Wat een mooie ruime kamer alle ruimte voor onze baby van 7 maanden, wat was het eten heerlijk en Aad en Manon, wat zijn jullie aardige mensen! Uitgerust aan de overige 900 kilometers begonnen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Les Quatre Saisons in Martinvelle (Vosges), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Les Quatre Saisons zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Les Quatre Saisons scoort een 9.07 uit 10 op basis van 85 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: