Reviews over Martinvelle (Vosges)

Wat een aangename verrasing!

Wim en Susan,
    12-6-2017

Voor de terugreis vanuit zuid Frankrijk een overnachtingsadres gezocht.

Dit adres is echter veel meer waard dan één nacht.

Mooie kamer, goed diner en een fantastisch ontbijt. Rustige ligging en een mooie landelijke omgeving.

Heel attente, aardige eigenaars echtpaar.

Supergastvrij!

Jansen,
    23-7-2016

Gezellige ontvangst!

Voor ons was het eigenlijk twee dagen overbruggen tussen twee vakanties maar dat hebben we goed uitgekozen.

Lieve mensen, heerlijke kamers, zwembad en eten!

De omgeving was veel mooier dan dat we hadden verwacht.

Orange kamer was perfect (2 volw en drie kinderen 4,9,10)

Geweldig!

Erik en Diny,
    19-6-2016

Op doorreis naar Alpe d'Huzes hebben we één nacht doorgebracht bij Aad en Manon. Aad en Manon hebben zichtbaar plezier in het ontvangen van en het zorgen voor hun gasten; de gastvrijheid staat bij hen centraal. We hebben genoten van een heerlijk diner en ontbijt .

Zeer vriendelijk en zorgzaam echtpaar

Yvonne Jansen,
    10-5-2016

Het is een erg mooi, schoon, karakteristiek en ruim opgezet huis. De tuin is zeer aangenaam om in te verblijven en het zwembad erbij maakt het plaatje compleet.

Het eten was ook erg lekker en met zorg klaar gemaakt!

Erg leuk!

Ed en Jose Milder,
    4-10-2015

Fijne week gehad. Bosrijke omgeving waar je heerlijk kunt wandelen. Het huis is erg sfeervol met een heerlijke grote tuin. Vriendelijke eigenaren die lekker kunnen koken. Het dorp is rustig maar in de omgeving zijn verschillende musea en leuke markten te bezoeken.

Martinvelle (Vosges) scoort een 7,8 uit 10, op basis van 27 reviews